Ja... Padun... Wat een hoofdpijndossier. Ik had hem meegenomen omdat ik daar een klein beetje mee wilde verrassen. Maar ik vind hem echt tegenvallen. Weet niet of ik hem morgen opstel... Aranburu mijn captain morgen.
Vandaag 230 punten, kleine duikeling door geen grote tijdritgoden in mijn team.
'@hartstikkebedankt
De enige verklaring die ik kan bedenken is dat de grootste kans is dat morgen een vluchtgroep vooruit blijft en daarom sterke jongens die daar mogelijk in zitten en het af kunnen ronden een hoge quotering krijgen.
Latour heeft vandaag laten zien in orde te zijn en kan zijn Vuelta alleen vanuit een succesvolle vlucht nog enigzins redden. Hij heeft in theorie ook de kwaliteiten om het af te maken in een dergelijke etappe. De kans dat hij er morgen bij zit is enigzins aannemelijk.
Maarja, met hem nog minstens 10 anderen.
'@arjen zo denk ik er dus ook over.
Wil morgen 2 van de volgende 3 renners meenemen:
EBH
Mezgec
Padun
Tot op heden is de keuze gevallen op EBH en Mezgec.
Maarja zul je net zien dat Padun er morgen bij zit.
Hij moet toch ooit gaan aanvallen?
Ik kies er al voor om Pogacar niet mee te nemen, daar Roglic, MAL, Powless, Quintana en Valverde meer zekere punten hebben...
Wij steken momenteel zo wijds boven het maaiveld uit dat we vanuit droneview onze eigen zegetocht optimaal kunnen gadeslaan. Kijk je richting staart, zie je daar de ploegen spartelen om maar in de race te blijven. Lelijk maar toch ook aandoenlijk. Knik je echter finishwaards, dan valt je blik al snel op dat fantastische keurslijf wat team Zadelpen heet.
Deze tot de verbeelding sprekende tweewielerequipe lijkt aan een soort van topscorepolonaise bezig te zijn, zonder weerga. Met afstand de grote favoriet bij de bookies, maar je moet het dan nog wel even doen. Respect!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.