Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 109 ... 144 145
BergjeopBergjeaf

En nu de etappe van morgen.. Wat een gok gaat dat worden..

Pim96

Morgen voor de aanvallers of toch voor sprinters? Klimmetje best ver voor de finish

Nul verstand

Voor een vluchtersgroep natuurlijk. Voor jongens als Aranburu, EBH misschien en Mezgec en Venturini als ze in de vlucht zouden gaan. Zou niet weten welke ploeg naast Jumbo Visma gaat controleren.

Dingetje

Morgen de legendarische Tosh als kopman, hopelijk zal hij me de 99% in brengen

nasibal

Mezgec morgen in de vlucht zou me niets verbazen, toch durf ik het niet aan.

Geel truitje

Tuurlijk vluchters niemand gaat controleren morgen zelfs jumbo niet

mentsjov

Hoe groot achten jullie de kans dat Roglic zijn rode trui houdt?

Mardy BumBum

Mogen renners als Higuita, Rodriguez, Izagirre en Martinez morgen van het peleton mee in de ontsnapping? Zitten allemaal tussen 10 en 15 minuten van Roglic..

Jeffrey81

Ik heb even met het "peleton" gebeld. Ze zeggen "JA".

Oh ja, en 96,57% kans dat Roglic zijn rode trui houdt.

#Geendank!

Laatst gewijzigd
Mardy BumBum

Awesome! Dank Jeffrey. Ben jij de enige met hun nr? Is geld waard joh. Uiteraard sorry voor de spelfout

Laatst gewijzigd
Nul verstand

https://www.indeleiderstrui.nl/vuelta-a-espana/247823/voorbeschouwing-etappe-11-vuelta-a-espana-wederom-een-kans-voor-jakobsen

Goede voorbeschouwing van een professionele wielersite.

hartstikkebedankt

Iemand die uiteen kan zetten waarom Latour voor de bookies een van de favorieten is voor morgen?

ivo001

Tevreden met Craddock zijn prestatie. In de TTT en ITT 60 punten opgeleverd, hopelijk nog een keer scoren vanuit de vlucht. Afgelopen week heeft hij ook een aantal keer meegezeten, maar het was dan weer net niet de juiste vlucht.

Jofferde

Iemand die mij kan vertellen of we morgen iets van Padun kunnen verwachten?

ditisdavid

Vijf man die veel team/truipunten opleveren momenteel, daardoor nu een goedgevulde bank voor morgen met S Bennett, Hart, Latour, Padun, Martinez, Venturini...

arjenzvob

Ja... Padun... Wat een hoofdpijndossier. Ik had hem meegenomen omdat ik daar een klein beetje mee wilde verrassen. Maar ik vind hem echt tegenvallen. Weet niet of ik hem morgen opstel... Aranburu mijn captain morgen.

Vandaag 230 punten, kleine duikeling door geen grote tijdritgoden in mijn team.

nasibal

'@hartstikkebedankt

De enige verklaring die ik kan bedenken is dat de grootste kans is dat morgen een vluchtgroep vooruit blijft en daarom sterke jongens die daar mogelijk in zitten en het af kunnen ronden een hoge quotering krijgen.

Latour heeft vandaag laten zien in orde te zijn en kan zijn Vuelta alleen vanuit een succesvolle vlucht nog enigzins redden. Hij heeft in theorie ook de kwaliteiten om het af te maken in een dergelijke etappe. De kans dat hij er morgen bij zit is enigzins aannemelijk.

Maarja, met hem nog minstens 10 anderen.

Jofferde

'@arjen zo denk ik er dus ook over.

Wil morgen 2 van de volgende 3 renners meenemen:

EBH
Mezgec
Padun

Tot op heden is de keuze gevallen op EBH en Mezgec.
Maarja zul je net zien dat Padun er morgen bij zit.
Hij moet toch ooit gaan aanvallen?

Ik kies er al voor om Pogacar niet mee te nemen, daar Roglic, MAL, Powless, Quintana en Valverde meer zekere punten hebben...

kevinraar

vandaag 220 punten gescoord

mij team voor morgen
roglic
lopez
pogacar
g benett
latour
higuita
gilbert
mezgec
van de sande

kopman word denk van de sande

Treenert

'@nul verstand: ik had de link ook al gekopieerd om het hier te plakken. Wat moeten we daar nou mee?

Welke stelling is juist?
Stelling A: Teuns krijgt geen ruimte om mee te zitten morgen
Stelling B: JV ziet Teuns graag in de kopgroep morgen

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@harstikkebedankt: Med sit store tidstab og sin fine form burde den hurtige franskmand være et fremragende bud på denne etape.
@Treenert: Allebei juist.

Laatst gewijzigd
Dit loopt spaak

Jemig Poeksel, ik dacht even dat je straalbezopen was 😂

Zadelpen

Wij steken momenteel zo wijds boven het maaiveld uit dat we vanuit droneview onze eigen zegetocht optimaal kunnen gadeslaan. Kijk je richting staart, zie je daar de ploegen spartelen om maar in de race te blijven. Lelijk maar toch ook aandoenlijk. Knik je echter finishwaards, dan valt je blik al snel op dat fantastische keurslijf wat team Zadelpen heet.

Deze tot de verbeelding sprekende tweewielerequipe lijkt aan een soort van topscorepolonaise bezig te zijn, zonder weerga. Met afstand de grote favoriet bij de bookies, maar je moet het dan nog wel even doen. Respect!

siets

Zadelpen.. het is weer genieten hoe je je zegetocht weet te verwoorden. Chapeau!

Mooie_Mario

Aranburu (C)
Gilbert
De Gendt
Mezgec
Venturini
O. Rodriquez
Chavez
Teuns
Roglic

Deze jongens moeten me in de top 100 houden. Lichte twijfel om Teuns te vervangen voor Valverde.

1 2 ... 109 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.