Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 116 ... 144 145
danusz1986

180 punten en weer gestegen naar 36e overall. Gilbert eindelijk mijn vertrouwen uitbetaald.

Benzardi

Aanhouder wint zei ik gisteren en dit geval klopt het.
Gilbert kopman gehouden, na 2 mislukte pogingen.
We hebben weer 70,5% en ik heb nog een aardig bergteampje achter de hand........op naar de 80%

O ja ik vond Hart vandaag aardig rijden, misschien iets voor morgen?

Ragnar Lolbroek

199 puntjes. Gilbert mee en kopman. En dat op de dag dat mijn petekind is geboren. Topdag!!!!

danusz1986

'@signore Van harte gefeliciteerd! Kers op de taart!

Laatst gewijzigd
Rob94

*slaat zichzelf voor z'n kop*

bartje

177 punten hier, want ik heb letterlijk de laatste seconde Gilbert alsnog kopman gehouden. en dat alles betekent toch echt wel een stap naar boven. Overigens is het daggemiddelde door de uitval van sommige AK renners en het als gevolg daarvan muurvast zitten van het AK, wel een allesbepalende factor geworden: iedereen kan alvast rekenen op een punt of zestig, zeventig.

Op de een of andere manier maakt dat het maken van de dagselectie toch wat minder leuk, omdat zelfs morgen, met zo'n pak bulten, er in de stand van het spelletje niet heel veel veranderen kán, tenzij er een vlucht wegblijft en die precies jouw twee dark horses bevat. Maar daar geloof ik voor morgen niet in. Astana en Movistar maken het morgen een AK dag, dus alles wat klimmen kan in de opstelling!

hartstikkebedankt

Fakkin Aranburu vandaag op de bank gelaten, al zo vaak meegeweest en vandaag een lastige finale. Die Higuita heeft mij inmiddels meer punten gekost dan opgeleverd. Desondanks gestegen richting de 98 procent, hoogste tot nu toe deze Vuelta.

arjenzvob

'@Signore: van harte!

Benzardi

'@Signore:

Gefeliciteerd gozert.

Sjonge Jonge

Voor morgen twijfel tussen zekere punten van Martin en Powless (minimaal 14, bij overwinning Roglic 24) enerzijds en Latour / Ion / Hart anderzijds, die alle 3 in de flink uitgedunde groep AK mannen zaten en dus goede kans maken op top 20 morgen.

Benzardi

Waarschijnlijk ga ik voor deze giganten.

M. López
P. Roglic
R. Majka
N. Quintana
T. Pogacar
E. Chaves
T. Geoghegan Hart
W. Kelderman
I. Izagirre

Al zit ik nog wel over Chaves na te denken om hem erin te houden,, want ik heb Martínez, Rodríguez, Gesink en Latour nog op de bank.

hartstikkebedankt

Morgen 3 plekken voor I Izagirre, Knox, Latour, Poels, Higuita en Powless. De eerste 3 lijken oke te klimmen maar ben toch onzeker. De kans dat Poels bijvoorbeeld in de kopgroep zit is voor mijn gevoel groter dan Latour, die misschien als 10e van de favorieten eindigt.

Kpenty

'@pietje precies meer het feit dat dit te zwaar zou zijn voor Gilbert. Ik verwachtte een grote kopgroep en dat de klimmers in die kopgroep het gingen uitmaken. Poels is goed op steile klimmetjes dus het was meer een gok.

Jofferde

Ja en dan net vandaag neem je Gilbert niet mee en zak je naar 97%, anders stijg je dus naar 99%...

Nul verstand

'@hartstikkebedankt, Latour is al uit het klassement. Die gaat niet meer voor een 10e plaats rijden!

Nul verstand

Vandaag 144 punten gehaald.

Mijn team voor morgen:
- Roglic
- Valverde
- Lopéz
- Quintana
- Pogacar
- Chaves
- Bennett
- Kelderman
- Ion Izagirre

Weet niet of het verstandig is om Jesus Herrada op te stellen morgen. Latour heb ik ook nog. Weet niet welke renners ik voor deze vluchters moest slachtofferen.

JesperRenrad

'@nul verstand, Ik vind het behoorlijk stellig dat Latour geen AK meer rijdt. Hij reed tijdens de ITT en vandaag volle bak. En hij zal inderdaad de vuelta niet winnen, was vooraf ook niet verwacht. Maar door het grote aantal knuppels in de top 10 (Edet, Teuns en Hagen) en veel knechten daar vlak achter (bijv type Izagirre); zie ik een latour met deze vorm aankomende bergetappes flink stijgen. En denk dat top10 voor een jonge vent een succes betekent.... Lets see, ik neem m mee morgen voor die plek in de subtop....

Monvantoerenhout

Van de 20366 scorito spelers doen er 3256 mee aan de wielerflits poule (1/6). Van de top 100 Scorito zijn er 35 van de WF poule (1/3), er zit toch enige kennis hier.

Nul verstand

'@JesperRenrad, weet niet naar welk klassement jij kijkt, maar volgens mij staat Latour staat 21e op 18 minuten. Dan is je klassement toch over, lijkt me? Vandaag toonde hij zijn goede vorm. Daarom overweeg ik hem morgen op te stellen.

JesperRenrad

'@nul verstand, over voor de winst wel, maar ik probeerde te beargumenteren dat voor hem een top10 er nog prima in zit en dat dat mogelijk betekent dat dat een succesvol klassement is voor hem persoonlijk.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Nou, ja, de reden dat hij op 18 minuten staat is omdat hij op de échte cols flink te kort komt. Zodoende komen er nog wel wat etappes waarin hij flink veel tijd zal gaan verliezen.

Top-10 lijkt mij zeer lastig en wil ie nog in de buurt komen daarvan, zal hij vanuit een kopgroep die een vrijgeleide krijgt flink wat tijd moeten pakken. Zoals enkele renners die boven hem staan al gedaan hebben.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Ik twijfel voor het laatste plekje tussen Knox, Hart en Latour. Hingen er vandaag alle 3 nog aan. Knox sprokkelt wel nog dat puntje voor het jongerenklassement. En ze zouden alle 3 wel gebaat zijn met zich in de kopgroep te nestelen. Momenteel staat Knox erin. Maar de twijfel blijft.

Pim96

Ook hier nog een beetje twijfel over de laatste 3 plekken. De grote kanonnen gaan natuurlijk mee. Alleen nog 3 plekken voor Latour, hart, Higuita, Martinez of powless (zekere punten). Zal weer tot het laatste moment wisselen en uiteindelijk weer de foute keuze maken.

Nul verstand

Kom thuis van de voetbaltraining en zit me te bedenken dat de kans er dik inzet dat Astana al vrij snel (serieus) gaat rijden. Die zullen toch Roglic onder druk moeten zetten. Daarvoor zullen ze de koers hard moeten maken, wat de kansen op een ritzege voor vluchters doet slinken.

Ik heb de luxe dat ik 9 klassementsrenners heb en ik nog 2 vluchters. Waarschijnlijk hoeven de meesten niet over bovenstaande nadenken. Diegene stellen gewoon 8 of 9 klimmers op, ongeacht of het een vluchter is of niet.

Laatst gewijzigd
Roest

Aranburu (c) en Gilbert tillen mij naar de 99.1% wat een weelde!
Voor morgen gok ik op Quintana door zijn flinke achterstand denk ik dat hij wat ruimte gaat krijgen. Zin in!

1 2 ... 116 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.