Heb 8 klassementsrenners en dan nog één plekje voor:
- Powless (14 ms 24 pnt)
- Aru
- Teuns
óf
- Martinez
Zal de eerste wel worden maar had ws iets anders moeten doen. Mijn team is fantastisch (20 renners nog), maar mijn keuzes zijn af en toe zwaar k.t
Tot vanochtend Gilbert kopman, (teveel) her en der comments gelezen, Gilbert bankie :(
Iemand die morgen Teuns nog iets verrassends ziet doen?
Ik twijfel nog heel erg tussen Fuglsang/De Gendt en Poels voor mijn laatste plek. Iemand die mij kan helpen? Poels is zich duidelijk aan het sparen maar of dat komt omdat hij ergens op wacht of dat hij echt niet beter kan weet ik niet. De Gendt won natuurlijk die etappe in de Tour en heeft eerder bewezen in een vlucht een gevaarlijke man te zijn. Maar hoe groot is de kans op een vlucht morgen?
Fuglsang tja. Kan ergens tussen plek 10 en 20 eindigen als de klassementsmannen aan de beurt zijn en heeft een grote kans op 10 winstpunten + 3 punten voor het jongerenklassement van MAL
'@hartstikke bedankt
Hier dezelfde weelde en hetzelfde dilemma. Poels schijnt ook zelf aan te hebben gegeven deze etappe te hebben aangekruist en is mits in vorm een van de sterksten op deze steile stroken. Maar gezien zijn verder vrij dramatische optreden vind ik het ernaast zetten van Latour of Tao (die een stijgend vormpijl laat zien) geen sinecure. D Martinez staat er in ieder geval sowieso naast. In tegenstelling tot WF zie ik dat niet gebeuren.
Voorlopig Rogla, MAS, quintana, Valverde, Majka, Kelderman, Latour, TAO en Poga. Hopelijk genoeg om wat op te schuiven vanaf plek 79
Ik denk dat ik maar eens ga gokken op Oscarito vandaag. Gister 10 minuten verloren, dus ik neem aan dat ie plannen heeft. Jumbo gaat allang blij zijn als de boni's wegzijn, en van astana/movistar moet je nog maar zien of ze snel gaan koersen. Ik bedoel, de kans is groter dat ze hun eigen mannen eraf rijden, dan die van Roglic. De enige manier om dat te doen is om Quintana heeel vroeg te laten starten, of misschien Lopez, maar ik vraag me af of de etappe zich daar echt voo leent.
Edit: Gister Gilbert op de bank dus luister vooral niet naar me:)
Mijn teamselectie staat wel...maar het is nog wat pingpongen tussen de kopman-opties...Valverde, Lopez, Roglic...maakt het echt veel uit? Waarschijnlijk niet, maar het is altijd leuk om de winnaar goed te hebben natuurlijk.
Team:
Roglic, Kuss en Powless
Lopez
Valverde
Pogacar
Aru (jaja, daar is ie weer!)
Majka
Kelderman
Bank: Martinez en de sprinters/heuvelaanvallers
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.