Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 122 ... 144 145
ditisdavid

S Bennett (C)
Mezgec
Sarreau
Hagen
Aberasturi
Gilbert
Valverde
Roglic
G Bennett

Waardoor Venturini moet banken. Gezien mijn laatste tiende mannen Gilbert eergisteren en Brambilla gisteren waren, zal dat ongetwijfeld waardeloos uitpakken. Hoop desondanks eindelijk weer wat te stijgen. Een sprinter minder en een klassementsrenner meer had me ook niet geholpen deze ronde trouwens, want dat was Aru geworden.

Rawolf

Venturini kan dit prima aan toch, klimt beter als Sarreau.

Platje

Hier ook Venturini meegenomen ipv de zekere punten van een teammaat van roglic

ditisdavid

Venturini was op de oplopende aankomst in Polen minder dan Sarreau en heeft gisteren energie verspild in de vlucht. Had hem graag meegenomen, maar er moest iemand uit van de tien...

Papa Bart

Eens kijken wat dit team gaat binnenharken
Bennett (c)
Gaviria
Aberasturi
Degenkolb
Mezgec
Roglic
Martin
Pogacar
Gilbert

Papa Bart

En kijkend naar de eerste beelden die ik zie, hoor ik dat Bennett ziek is 😡😡

Pietje Precies

Slechts 7% heeft Mezgec vandaag captain gemaakt. Riskant om dat niet te doen.

user26842

Ik lees anders niks nog op sporza?

Treenert

Hier ook Mezgec Pietje

Platje

Omdat Mezgec hier zeker gaat winnen (van Bennett)?

nasibal

Top, Richeze thuisgelaten ten faveure van Gilbert en toch maar Mezgec kopman gemaakt ipv Bennet.

Pietje Precies

Het is ook ontzettend kansloos dat QuickStep hier voor Jakobsen is gegaan.

Mezgec captain is wel erg zuur op deze manier. @Platje, dat waarschijnlijk niet, maar wel een stuk meer zekerheid. Maar vermoedelijk was hij 2e of 3e geworden achter Bennett.

mentsjov

Sarreau thuisgelaten en mezgec kopman. Lekker vanmorgen gewisseld ipv bennet kopman. Ook gilbert en aranburu erin gefietst. Les nummer 1: niet meer laten leiden door het forum

dukeman

Sarreau, Venturini op de bank en Mezgec als kopman, tja.

Pietje Precies

Niemand op dit forum heeft gezegd dat je geen Sarreau moest pakken, integendeel. Verder valt er over Mezgec kopman natuurlijk niks zinnigs te zeggen.

Sarreau en Venturini (beide ook meegenomen voor deze aankomsten) redden de meubelen vandaag. Had een zeer leuke stijging kunnen zijn, nu is het slechts consolideren ten opzichte van de mensen met Bennett captain.

Het leek er trouwens op dat Higuita van plan was om mee te sprinten. Veroorzaakte mogelijk ook de val, maar dat was lastig te zien. Gelukkig leken Roglic en Valverde ongeschonden.

Laatst gewijzigd
siets

Mezgec kopman, Sarreau, Walscheid en Richeze op de bank.. au..

vasnd

Hoeveelste valpartij veroorzaakt door een renner van EF is dit weer.. Laten we hopen dat de verwondingen overal meevallen..

Dingetje

Echt dit verzin je niet, weer eindigt tosh top 3 als ik hem niet opstel.... overigens zag de valpartij er niet goed uit, hoop dat het meevalt

nasibal

overigens ook guerreiro (en theuns) op het bankje vandaag.

arjenzvob

Oké hier zat ik dus volledig naast met Gilbert maar DQS heeft echt voor JAN LUL voor Jakobsen gewerkt. Gegokt en verloren.
Om het nog erger te maken heb ik Richeze en EBH niet opgesteld, al kan EBH nog wel teruggezet worden door zijn kwak.
Desastreuze Scorito-etappe.... Helaas!

ivo001

De dag dat ik van mijn 9 sprinters Van der Sande en Richeze eruit heb gezet voor trui punten van roglic en pogacar...

raymankapeens

Idd misleid hier door Gilbert

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Vrij bizar dat mensen zich misleid voelen terwijl Jakobsen finaal uit het wiel werd gereden en buiten de top-20 eindigde.

Deze finale was écht precies zoals je had kunnen weten dat hij zou zijn (op basis van tal van andere bronnen dan de Vuelta site). Wat het ook vrij schandalig maakt dat QuickStep hier voor Jakobsen ging.

Laatst gewijzigd
Jofferde

Had ik toch maar Richeze voor Gilbert gepakt.

Mezgec is in ieder geval klaar en uit de Vuelta.
De vraag is: wie nog meer?

DvH6

Mezgec kopman maken ipv Sam en Gilbert erin zetten voor Richeze op een ochtend kan wel in de top 10 stomste keuzes van mij..

1 2 ... 122 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.