Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 124 ... 144 145
Jofferde

'@Arjen Valverde lag er ook bij

SvenVDB

Nou Arjenzvob, je had beter dat artikel van gilbert niet gepost. Uiteindelijk Gilbert ingezet ipv Sareau en Mezgec kopman gemaakt ipv Bennett.

Slecht gegokt en een kleine 100 punten minder vandaag 😅

Rawolf

Roglic en Pogacar krijgen een trui dus die tijden maken ze eerst in orde. Tijd Quintana zal nog wel in orde worden gemaakt.

Pietje Precies

Nou, ja, "niet zo snel" is een aardig understatement. Ze zijn inmiddels al ruim anderhalf uur gefinished :p

Maar hopelijk worden ze inderdaad ook nog op die 0"05 gezet.

Milanjacks

Poels of Fuglsang morgen? Heb echt 0,0 vertrouwen in allebei maar heb geen andere smaakjes meer over in mijn team.,

Jeffrey81

Van mij mag Quintana lekker op achterstand blijven, haha

p.s. lol, die PCS pagina met de daguitslag is (momenteel) echt een puinhoop :D

https://www.procyclingstats.com/race/vuelta-a-espana/2019/stage-14

@Milan: Fuglsang voor mogelijke teampunten van Lopez dan maar denk ik?

Laatst gewijzigd
Benzardi

'@ PIRAZZI

Alweer ;-)

pirazzi

Hij heeft het vaker gedaan dus. :D

Geel truitje

Vandaag met de puntjes een beetje mazzel door de val

Morgen mogen deze namen t doen

Roglic
Lopez
Valverde
Quintana
Pogacar
Majka
Kelderman
Hyguita
Soler

En dan Kelderman of izzagire iemand?
Na vandaag 99,3 we blijven maar stijgen wat een luxe

Jeffrey81

Vind ik geen lastige: Kelderman

hartstikkebedankt

Nou dat was kut. Is Latour gevallen?

Jeffrey81

Was onduidelijk. Hij leek lek te rijden ofzo, en daarna door zijn ploeggenoten terug gebracht te worden. Maar dat lukte helemaal niet omdat ie schijnbaar de kracht niet had om terug naar het peloton te rijden.

Nul verstand

'@Geel truitje, ben het met Jeffrey eens wat de betreft de keuze tussen Kelderman en Izagirre.

Misschien kun je Izagirre erin zitten voor Higuita. Izagirre is de laatste bergritten erg sterk. Higuita moest eergisteren lossen, terwijl de groep nog vrij groot was. In die ontspanning gisteren vond ik hem ook niet denderend.

Kijk maar wat je doet. Iig succes in het resterende deel van de Vuelta!

Nul verstand

Ik zit ook nog met een vraag.

In m'n team heb ik Chaves, Izagirre en Latour. Een van hen zal ik voor morgen moeten slachtofferen. Heb slecht inzicht in de plannen van deze mannen. Bij Latour weet ik bovendien niet waarom hij vandaag loste. Wie kan mij advies geven?

Milanjacks

Lastig, lastig @ nulverstand. Ik zou Izagirre thuis laten puur omdat ik denk dat Astana hem gaat oproken net als wat ze gister deden.

arjenzvob

Latour moest zijn inspanning van gisteren bekopen, lijkt me logisch. Komt ook terug van een blessure in het voorjaar. Die zou ik dus lekker nog een dagje laten uitrusten.

Milanjacks

'@ Jeffrey81 ik zie Lopes hier niet winnen eerlijk gezegd als je naar de vorm kijkt. Maar Poels gaat hier ook never nooit iets neerzetten. Ik ga toch voor Fuglsang hopende dat die ergens tussen plek 10 en 20 eindigt. Denk echt dat het een klassementsmannen dag gaat worden.

Berend

Iemand nog vertrouwen in B. King?
Wil hem toch een keer opstellen... Maar morgen wss klassementsmannendag right.

Benzardi

'@nul
Ik zou voor Izagirre gaan, ik denk dat ze hem met een kopgroepje meesturen.
Zo niet dan rijd hij best wel top 20.

1 nadeel ik sta nog niet op 80%...................dus je kan mij met een korreltje zout nemen .;-)

Benzardi

Ik heb nog 1 plekje over.

Wie zal ik nemen.....................Martínez,Rodríguez,Latour, Hart of Chaves?
Iemand een idee?

Milanjacks

Latour 100%. Latour heeft gister fantastisch gereden en vandaag in de remmen gegaan om meer tijd te krijgen.

Geel truitje

Thnx voor jullie hulp

Ps mezgec stapt morgen gewoon weer op

Is van de brancard gegaan en heeft die fiets gepakt en binnen tijdslimiet gefinisht

Geel truitje

Nulverstand ik zou izzagire mee nemen

Of latour moet pech hebben gehad maar t lijkt r op dat ie niet in orde is

En chaves natuurlijk t kan maar lijkt r niet op

Izzagire is sterk zet zich volledig in voor lopez en rijd morgen na mijn mening top 15 gaan hem zeker niet in de kopgroep zetten daar is hij veel te belangrijk voor,tevens verwacht ik al oorlog vanaf de tweede grote coll en heeft een vlucht geen kans

Pietje Precies

https://twitter.com/CCCProTeam/status/1170391189004193793

En met hem waren er waarschijnlijk nog vele andere renners/sprinters verrast. Ben je ook lekker met je sport bezig.

Laatst gewijzigd
kevinraar

243 punten ges oord ben weer gestegen van 116-5 naar 10280

Mij team voor morgen
Roglic
Pogacar
Lopez
G benettt
Kelderman
Latour
Poels
Higuita
Branbilla

1 2 ... 124 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.