Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 125 ... 144 145
Poeksel

Wel bizar inderdaad dat wij wel het profiel van de finish kennen en de renners zelf niet (en de ploegleiders blijkbaar ook niet). DQS heeft b.v. een enorme kans voor Gilbert laten lopen.

Misschien hadden ze alleen de voorbeschouwing van Wielerflits gelezen ;)

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Grapjas @geel truitje

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190907_04597208

Heup gebroken dus. Arme Mezgec

Treenert

Je kunt Mezgec overigens nog wel kiezen voor vandaag, dus nog niet 'uit koers'. Vreemd toch?

Jori

Chaves heeft ook wel een enorme pech factor over zich heen en dat is zeker niet minder geworden deze vuelta. 2x op cruciaal moment in bergetappes mechanische problemen en gisteren dus bijzonder hard gevallen

user26842

daarom twijfel ik ook ontzettend tussen hem en d.martinez

Dit loopt spaak

Martinez is een van de grootste flops deze Vuelta.

Yskoud

Flop??? Hij heeft voor 500.000 gewoon keurig 47 punten opgeleverd tot nu toe.

Degenkolb, de Gendt, Chaves, Grossnarter, Gaviria etc lijken me toch grotere glops

Rawolf

Kruijswijk, Uran en Aru zijn mijn flops 😅

arjenzvob

Vandaag gokje met Nieve als kopman. Vaak goed later in een grote ronde. Chaves speelt geen rol meer. Lets go!

kevinraar

ik heb best veel flops
kruiswijk formolo cartny king poels en garvia

snoek1974

Kruiswijk is natuurlijk gewoon pech , flops zijn Gaviria ,Battaglin en Hart .

Goede keuzes zijn Aranburu , Teuns en Richeze .

10,5 miljoen is ook Quintana , Pogacar , Izagirre en Hiquita - 8,25 zou ik dus nog 2,25 miljoen over gehad hebben ook waardoor ik Mezgec zou upgraden tot Jacobsen .

Had meer verwacht van de Gendt en Chaves .

Papa Bart

Er wordt hier NIET geflopt 😎😎
Sterker dit wordt een prachtige dag!

arjenzvob

Padun opgesteld, vandaag tegen alle logica in als protest tegen gisteren. Gaat ie mee in de vlucht haha! Nou, ben benieuwd!

ditisdavid

Had de hoop opgegeven in Padun, dus Brambilla en Martinez in zijn plaats opgesteld. Pijnlijk :p

pedro

Idem dito; ik ben Poels blijven opstellen zonder enig resultaat. Padun 1 keer opgesteld en daar hou ik t bij(tenzij hij vandaag echt laat zien flink te zijn verbeterd) dan evt nog 1 keer als ik denk dat t een vlucht wordt.
Overigens krijgen ze tot nu toe nauwelijks ruimte en met 3min voorsprong zie ik Padun niet vooruit blijven op de slotklim.
En t kan ook nog dat Movistar of Astana op de volgende col al volle bak gaan koersen. Kortom Padun is nog lang niet zeker van pnt(denk eerder niet dan wel zoals het er nu naar uit ziet)

pirazzi

Sepp Kuss for the win!

Ajvenema

'@jofferde: Waren we 1 bergetappetje te vroeg met Oscarito als captain?:)

Valvuillerdemoz

Geoghehan Hart vandaag niet opgesteld natuurlijk! Nadat ie al 6 keer mijn vertrouwen beschaamd heeft en 0 punten bezorgd. Komt nu wel op de zwarte lijst hoor! Ghehgoogehueaan! @¥¿§¶¿
Mooie winst voor Kuss by the way!

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Vandaag heel sterk gescored, van 93.2% naar 96.0% gestegen. Sep Kuss wel heel sterk vandaag. Ik heb incl Roglic en Kuss 4x Jumbo Visma, dus dit was harken.
Ploeg zonder Lopez overigens.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Padun mooi 5e haha! Nieve als captain niet goed uitgepakt, maar ach...

Pim96

Ik blijf het knap vinden dat die edet en hagen zo dicht blijven finishen. Had wel verwacht dat die erdoorheen zouden zakken.
Zelf goed dagje vandaag, 270 punten en gestegen naar 93,4%.

Ragnar Lolbroek

297 punten. Van 88% naar 92,3%. Kuss en Hart mee in de kopgroep. Roglic was captain.

Jeffrey81

316e in de daguitslag vandaag met 297 punten 😲😲

Nu op 77,9%. We pieken mooi richting de derde week! 😁

nasibal

Prima ventje ook op plekje 2 in de daguitslag

mentsjov

Wat een renner die Kuss! Scoritotechnisch weer drama, rodriguez en hart thuisgelaten voor higuita en latour. Toch zuur als je 73 punten achter de dagscore eindigt :(. Ik zal morgen vast Hart en rodriguez opstellen en dan zullen Latour en Chaves wel weer in de vlucht zitten. De keuzes hebben me echt veels te veel punten gekost, grrrr.

1 2 ... 125 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.