Kruiswijk is natuurlijk gewoon pech , flops zijn Gaviria ,Battaglin en Hart .
Goede keuzes zijn Aranburu , Teuns en Richeze .
10,5 miljoen is ook Quintana , Pogacar , Izagirre en Hiquita - 8,25 zou ik dus nog 2,25 miljoen over gehad hebben ook waardoor ik Mezgec zou upgraden tot Jacobsen .
Had meer verwacht van de Gendt en Chaves .
Idem dito; ik ben Poels blijven opstellen zonder enig resultaat. Padun 1 keer opgesteld en daar hou ik t bij(tenzij hij vandaag echt laat zien flink te zijn verbeterd) dan evt nog 1 keer als ik denk dat t een vlucht wordt.
Overigens krijgen ze tot nu toe nauwelijks ruimte en met 3min voorsprong zie ik Padun niet vooruit blijven op de slotklim.
En t kan ook nog dat Movistar of Astana op de volgende col al volle bak gaan koersen. Kortom Padun is nog lang niet zeker van pnt(denk eerder niet dan wel zoals het er nu naar uit ziet)
Wat een renner die Kuss! Scoritotechnisch weer drama, rodriguez en hart thuisgelaten voor higuita en latour. Toch zuur als je 73 punten achter de dagscore eindigt :(. Ik zal morgen vast Hart en rodriguez opstellen en dan zullen Latour en Chaves wel weer in de vlucht zitten. De keuzes hebben me echt veels te veel punten gekost, grrrr.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.