Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 135 ... 144 145
Jeffrey81

Daar zit wel wat in inderdaad. Misschien is 2,5 miljoen voor een klimaanvaller/vluchter ook gewoon veel te veel. Maar ik hoopte met Aru gewoon ook veel kwaliteit in huis te halen. In de zin dat als ie mee zou gaan in de vlucht, de kans op winst ook meteen een stuk groter zou zijn dan bij de goedkopere opties.

edit: en als ie echt al hersteld was geweest van zijn blessures (en zonder zwembadje) had ie zeker de potentie voor een top-5 AK. Beide scenario's had ik uiteraard omarmd :)

Laatst gewijzigd
nasibal

Bij Top 5 Ak zou hij goud waard geweest zijn vermoed ik, zeker omdat hij net als Lopez ook een lekker aanvallende renner is. Alleen ben ik zo bang dat Pogacar dan een hele andere rol had gehad. Had je beiden in het team gehad, dan had je daar dus waarschijnlijk weer op verloren.

Movistar kan met 2 kopmannen rijden omdat ze daarachter nog ijzersterke renners hebben. Bij UAE had het dan van een voorlopig vrij onzichtbare Conti moeten komen.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

https://www.la-flamme-rouge.eu/maps/viewtrack/254710?sid=6df717abd922c096cbfd49b3b57122a7

Doe er je voordeel mee.

Rawolf

Uran en Kruijswijk die beide podium hebben gereden in een grote ronde vergelijken met Hagen en Kelderman, tja als je het zo verzint heb je altijd gelijk.

nasibal

Uran en Kruijswijk die beide podium hebben gereden in een grote ronde vergelijken met Hagen en Kelderman, tja als je het zo verzint heb je altijd gelijk.

Was jij niet degene die mij in de Tour al vertelde dat je me niet serieus kon nemen omdat je dácht(!) dat ik Mulhberger een betere klimmer noemde dan Schachmann? Daar zat je geloof ik redelijk mis dan, in beide opzichten.

Pietje heeft je ook al een paar keer gewezen op de belachelijke oneliners die je hier neer gooit. Zonder échte inhoud, negatief op de man en vaak ook nog eens ver van de feitelijke waarheid. Het eerste gedeelte van je naam doe je in ieder geval eer aan. Om het toch nog een keer te proberen:

Hagen en Kelderman (al een keer 4e in een grote ronde overigens) rijden hier allebei volkomen onzichtbaar rond. Majka (ook al een keer podium in een grote ronde) in zekere zin ook. Kruijswijk en Uran zouden niet anders gedaan hebben vermoed ik. Dat ze allebei al een keer podium hebben gereden (zie Majka) is daarbij niet relevant. Sterker nog, de Tour waarin Uran notabene 2e werd is hier een perfect voorbeeld van. Daarnaast kunnen we ook concluderen dat hoe knap z'n prestatie ook was, Kruijswijk afgelopen Tour ook niet echt de spetters van het beeldscherm gereden heeft, of wel?

Laatst gewijzigd
Morfin11

Daar gaat mijn kans.... Neem ik een keertje toch maar Izaguire ipv Higuita, wint ie.... Anders had ik voor het eerst in de top 10 gestaan..... Damn.

Jofferde

Morgen:

Valverde
Roglic
Powless
Bennett
Gaviria
EBH
Aberasturi
Aranburu
Gilbert

Bank: Richeze, Lopez, Pogacar, Valverde

Ik verwacht niet dat Richeze morgen voor de etappewinst mag gaan

Papa Bart

'@Nasi, en? Oeroeboeroe nog opgesteld? Of was dat een piepklein trolletje 😉?

Voor morgen is de finish nog een vervelend ding om te voorspellen, maar ik denk toch dat de sprintploegen er voor gaan, gezien de rest van de etappe niet al te zwaar is. Alle overgebleven sprinters er in bij mij, aangevuld met de vaste puntenpakkers, Bennett kopman.

vevie

Doel je op het kijkplezier deze Vuelta dan ja, mogelijk. Toch ben ik bang dat in ieder geval Kruijswijk en Uran hier net zo onzichtbaar als Majka Hagen en Kelderman rond hadden gereden.

Nah, dat weet ik dan weer niet Nasi. Vorig jaar was Stevie prominent aanwezig in de Vuelta. Reed attent mee in de bergen, was sterk in de tijdrit en was veel in beeld. Datzelfde was dit jaar zo in de Tour. Je hebt uiteraard gelijk dat het geen Lopez is. Je hoeft van Kruijswijk geen splijtende, verschroeiende demarrages te verwachten, nee. Maar hij is dus wel altijd aanwezig.

Majka vind ik in deze Vuelta ook gwn goed rijden. De laatste dagen rijdt hij gwn met de top 5 mee. Hij is zeker minder dan die 5, deze Vuelta. Hij rijdt echter wel degelijk en is zeker niet onzichtbaar.

Kelderman, ja die is hier een Zubeldiatje aan het opvoeren, ja. Hagen rijdt voor mij verrassend goed mee. Ik zeg eerlijk dat ik dit niet van hem zag aankomen. Hij gaat normaal gesproken gwn top 10 rijden. Toch netjes voor een renner van zijn kaliber.

Laatst gewijzigd
nasibal

'@Bartje

Was inderdaad een klein trolletje

@Vevie
In de Vuelta van vorig jaar en zeker ook de Giro die hij ging winnen heb ik inderdaad een fantastische Kruijswijk gezien. De touretappe vorig jaar waar hij vol in de aanval reed was geweldig en ook veel verder terug, zijn etappezege in Zwitserland, staat me nog bij. Verder vind ik dat hij zich vooral beperkt tot volgen. Zeker afgelopen tour. Daar is weinig mis mee, zeer knap en als je dat met de beste 5 renners in koers kan kom je inderdaad automatisch in beeld, maar als kijker kan ik er veel minder van genieten dan van bijvoorbeeld een Lopez, Quintana, Valverde en Pogacar deze ronde. Majka, maar ook Roglic, voegen voor mij als kijker veel minder toe. Een volgende kruijswijk of een Kruijswijk die niet aanwezig is maakt voor mijn persoonlijke kijkplezier geen verschil. Maargoed, daar is iedereen anders in natuurlijk. Je kan inderdaad ook gewoon de 'knapheid' van iemands prestatie waarderen en daarvan onder de indruk zijn. Dat doe ik ook wel, maar verder, als supporter doet het me te weinig.

Je haalt het 'Zubeldiatje' er bij, maar die reed regelmatig ook gewoon met de beste 6 mee omhoog net als Majka nu. Toch noemen we het een Zubeldia'tje. Hagen vind ik prachtig wat hij hier doet, maar alleen als ik de uitslag zie. Tijdens de koers word ik er niet warm of koud van.

Laatst gewijzigd
Geel truitje

BAM!!! 360 punten zonder higuita
Wat een wereldprestatie van dit team voor nu 99,5%
Wel jammer dat ik ploegleider niet geloofde in de kleine Colombiaan die bere sterk was het spijt me higuita had in jemoeten geloven

PS de ploeg geeft aan nog volledige vertrouwen te hebben in de ploegleiding dus morgen gaat ie weer op t bankje😂😂😂
Top 50 moet er in zitten volgens de complete selectie

Alle Fans bedankt ,

Milanjacks

Ik heb mij laten vertellen dat Touzé een hele goede aankoop was. Echter is hij 1x 12de geweest en heeft hij zich verder uitstekend buiten het zicht weten te houden. Is het het nog waard om hem morgen op te stellen? Het alternatief zijn de 14 zekere punten van Gesink.

Peau-de-Pou

'@jofferde
EBH out, Valverde in
ah nee, dan heb je Valverde 2x, al scoort het wel lekker

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Venturini een interessante renner voor morgen. Weet iemand hoe hij presteert op hellende aankomsten?

Jofferde

'@Peau-de-Pou

Ik heb Valverde opgestelde.
De ‘Valverde’ op de bank moet Quintana zijn.
Ik zie de fout nu haha.

EBH er in, want die is goed op kasseien.

S. Dauert

Venturini werd in de Tirreno nog een keer vierde in een oplopend sprintje achter Alaphilippe maar vóór Sagan herinner ik mij; in principe moet hij het morgen aankunnen.

Nul verstand

'@S. Dauert. Thanks, dan neem ik hem mee! Mannetje van 60 kilo ook..

ditisdavid

Ik heb Venturini en EBH er ook in voor morgen, vooral bij gebrek aan beter, want de aankomst is aan de lastige kant voor ze. Positionering is wel cruciaal denk ik zo.

Zadelpen

We kunnen nu al wel alle kaarten op tafel gooien, dit Spaanse kampioenschap is toch reeds teloor gegaan. Ons, speciaal voor deze ronde, ontwikkelde snelpak met huid van kleine parachutvinnen zou ons net dat extra voordeel geven als je aan komt bij de keuze voor renner 15 tot en met 20.

Waar anderen door selectiefatique miskiezen, zouden wij naar prognose nog fris de juiste aanvallers kunnen binnen harken. Dat het dan juist hier fout gaat, maakt deze investering extra droevig. Al die pesetas.... weg.....

De resten van wat ooit Team Zadelpen was zullen wondenlikkend Madrid binnen druppelen. Het heeft ook wel iets moois, zo een groot team zo tragisch ten onder zien gaan. Je kan immers niet altijd winnen.

Wij gaan morgen wel alles of niks spelen. Mede omdat ik denk dat als het peleton gezamenlijk bij de laatste 2 kl komt, de sprinters er af gereden worden laatste paar honderd meter. Dus geen sprinters mee, vol voor de ontsnapping inclusief kopman. Ga dat bekertje net niet halen, maar ga er nog wel alles aan doen. Dan maar iets zakken, wie waagt, wie wint.

Laatst gewijzigd
Geel truitje

Team Zadelpen perfecte gedachte en weer een leuk stukje
Lees je reacties graag

Denk zelf ook dat als er geen groep vooruit blijft dat valverde Gilbert en Teuns in mindere mate een hele goede kans maken en hierdoor automatisch een hoop Kl mannen mee de top 15 in trekken good Luck!!!!!

Gids03

Laatste plekje is voor hagen , venturini, sareau , of richeze tje zeg t maar ? 😁😃

user26842

2 plekjes over en de volgende namen;
EBH
LLS
Gaviria
Theuns
Latour
De gendt

suggesties iemand?

Gids03

Dan zou ik gaan voor ebh en de gendt van die namen .

fringale

Klopt deze link ? want dan mag je m.i. zelfs Bennett schrappen uit je ploegje vandaag

https://veloviewer.com/segments/20872657?referrer=Embed_www.ciclismointernacional.com

Derailleurtje

Sarreau, Brambilla of Latour voor het laatste plekje. Wat lijkt jullie de beste optie?

1 2 ... 135 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.