Gilbert(c)
Roglic
Valverde
Lopez
Pogacar
Teuns
v.d.Sande
Venturini
S.Bennett
Met pijn op de bank:
Higuita(kans op waaiers, vrees voor slechte positionering, kasseien helpen ook niet )
EBH(valt zwaar tegen met als dieptepunt de 11e plek in Oviedo op een ideale aankomst voor hem)
Richeze(zag hem wel hoog eindigen, maar denk dat hij moet knechten, was schijnbaar de kopman in etappe 17, dus nu vast alles op Gilbert).
Ben maar voor de klassementsmannen gegaan die ook allemaal top20 kunnen finishen. En in ieder geval hoop zekere pnt want in geval van waaiers is het maar de vraag wie er nog bij zit. Vorige waaierrit miste Richeze de slag en v.d Sande en Venturini waaide er alsnog uit:-(. Ik sta 97,8% dus hoop nog op een bekertje(sta goed qua eindpunten)
Zijn er mensen die Aberasturi hier spelen? Lijkt me dat hij meer op maat is voor Oeroeboeroe, maar in Burgos lieten ze allebei zien wel een punchy finish te hebben. Richeze is voor mij ook nog een vraagtekentje.
Ik moet van het Trio Aberasturi, Richeze en MAL nog eentje dumpen, iemand een mooi inzicht?
Of voor de zekere 14 punten gaan van Powless?
Waar schat je Richeze in? Verwacht je hem in de top 20 wanneer ze Gilbert/Stybar uitspelen en minimaal 14e wanneer ze hem uitspelen? In de eerste situatie moet z'n teamgenoot ook nog eens winnen.
Vandaag overigens voor een double or nothing gegaan om de top 10 nog te bereiken en omdat ik mogelijk in de eindafrekening zonder Majka en extra JV mannen wat tekort ga komen op mensen om mij heen. Bennet is daar vooralsnog het slachtoffer van.
'@Jofferde
Zelfs dan is de vraag wat Richeze zelf doet. Om 14 punten te halen wanneer Gilbert/Stybar wint zal Richeze zelf ook nog top 20 (19e) moeten rijden. Dan haalt hij evenveel punten als een JV man. Die JV man haalt die punten daarnaast sowieso wel, DQS winst is niet zeker.
Ik twijfel erg voor mijn laatste plek tussen Sam Bennett, Latour, Higuita, Powless en Richeze.
Ja ik weet het, een bont gezelschap. Ik denk echt dat het te zwaar gaat zijn voor Bennett hoewel hij bij de bookies bovenaan staat. Sarreau en Venturini durf ik niet op de bank te laten want die hebben in het verleden getoond op dit soort aankomsten te kunnen scoren en het is hun laatste kans. Heb nu staan: Gilbert (c), Roglic, Valverde, MAL, Pogacar, Sarreau, Venturini, Aranburu, nr. 9.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.