Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 18 ... 144 145
Ludi

Er zijn inderdaad wat renners toegevoegd. Stiekem hoop ik dat uran niet rijdt :)

Primavoormij

Ben ook benieuwd wat Gilbert en Stybar gaan doen met het oog op het WK. Gilbert zal vast nog wel een gooi willen doen naar een WK titel, maar ik weet niet of dat dan ook afstappen in de Vuelta betekent.

Ludi

Ik ben naar heel DQS benieuwd eigenlijk, behalve die van fabio, zijn takenpakket begrijp ik wel.

Nul verstand

Higuita staat er voor 750.000 op en Martinez voor 500.000...

Welke kenner zit achter de knoppen daar?

jsprunk

De stagiair doet zijn bijnaam eer aan :)

Phoenix0000

Wel ziek opgegeven in Utah net, onze vriend Martinez.
Wellicht een stagiair met voorkennis.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Martinez heeft dit jaar nog een etappe gewonnen in Parijs Nice. Voor de potentie alleen al kan je hem niet goedkoper dan 750k maken, 1 mil kan ook nog wel

Kannibaal van Schepdaal

Heeft iemand opgevangen waarom Geniez heeft opgegeven in de Ronde van Polen?

Timber

Martinez en Higuita moeten gewoon knechten voor Uran. Waarschijnlijk daarom zo goedkoop?

Valvuillerdemoz

Wat is eigenlijk precies de bijnaam van de stagiair?

hartstikkebedankt

'Nul verstand' leek me toch zeker in het verleden een goede bijnaam voor de stagiair. Sorry @Nul verstand :p

jsprunk

De stagiair is toch gewoon de bijnaam voor de ongetwijfeld vaste medewerker(s) van Scorito die zo nu en dan rare prijzen maken

Nul verstand

Haha, blijkbaar zijn er meerdere mensen met 'nul verstand'.
Maar ik kan jullie woorden wel waarderen:)

steefje9

Martinez nog ziek ook. Toch voor die 500k wel erg interessant natuurlijk mits hij niet te erg/lang ziek is.

Sjas Patatje

Man man man, waar blijven die definitieve selecties? Met welke intenties gaan de ploegen de Vuelta in? Duurt mij allemaal wat te lang...

Nul verstand

Hoe is het met Kelderman eigenlijk?

Is hij fysiek (en ook mentaal inmiddels bij hem na de zoveelste blessure/valpartij) klaar om een klassementje te rijden?

alles kapot

'@steefje9

Volgens mij gaat Martinez eerder passen dan S. Higuita, die laatste gaat zich bewijzen en misschien wel onverwacht hoog eindigen in het AK.

Wat doen jullie eigenlijk met de ploegen met meerdere klassementsmannen?
JV met Kruijswijk, Roglic
Movistar met Valverde en Carapaz
Ineos met Hart en De La Cruz
Bora met Formolo, Majka en Grosschartner
...

Nul verstand

Meerdere kopmannen kiezen van 1 ploeg kan best. Veel ploegen starten tegenwoordig natuurlijk met meerdere kopmannen. Het is dan niet zo dat de een voor de ander moet knechten.

De Ineos renners overweeg ik persoonlijk niet.

Grosschartner lijkt me meer iemand die in de aanval gaat in lastigere ritten. Wat denk jij en denk je dat hij daarvoor ook de vrijheid krijgt?

hartstikkebedankt

Belachelijk trouwens dat zo een De la Cruz wéér kopman is van zo'n grote klassementsploeg als INEOS.

Geen Ewan ook, die rijdt net als Thomas de Deutschland Tour.

Laatst gewijzigd
Ludi

Movistar heeft ook nog Quintana! 8)

Bode80

En Soler!

alles kapot

'@nul verstand

Wat de rol van grossschartner betreft... Waarschijnlijk heb je gelijk hoor, maar ik zou er niet écht van verschieten moest hij verbazen!! Maar wellicht gaat hij knechten en/of aanvallen

@Kj

inderdaad, net daarom weet ik niet wie te kiezen! Ik vind hoge bedragen betalen voor 3 kopmannen binnen 1 ploeg wat lastig. Zoveel budget voor zo weinig zekerheid.

Ab Normaal

'@Bart Horemans
Dan moet je gewoon je gevoel volgen.
Quintana is voor mij een zekerheidje. Gaat niet mee.
Carapaz werd vorig jaar 18e na een goede Giro. Twijfel ik over. Eerst maar eens wachten wat hij komende week laat zien.
Valverde moet je jezelf afvragen of je het hem nog ziet doen op zijn leeftijd en of zijn doel nu de Vuelta is of het WK. Vind ik persoonlijk een lastige afweging en die heb ik nog niet gemaakt.

Rawolf

Waar halen jullie vandaan dat DLC kopman is?

Laurenesi

Nu Thomas de Vuelta skipt, lijkt hij mij de aangewezen kopman samen met Geoghegan Hart. Ik verwacht van Ineos dat zij weer twee kopmannen uitspelen. Van de overige renners die nu genoemd zijn op PCS verwacht ik in ieder geval geen klassement. Mogelijk verandert dit als Sivakov ook gaat starten.

Het blijft koffiedik kijken totdat de definitieve startlijst bekend is.

1 2 ... 18 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.