Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 29 ... 144 145
Timber

Volgens mij komt Degenkolb ook wel aardig een heuveltje over. Alleen naar zijn vorm is het gissen, al is de Vuelta hem wel altijd goed gezind geweest.

Poeksel

Over heuvelsprinters gesproken, is het al tijd voor de EBH/Cavendish-discussie? Of eerst even wachten op de definitieve selectie van TDD?

Laatst gewijzigd
Charlie33

Ik denk dat Herrada en Serry goede sier gaan maken in de heuveletappes. Kijk maar naar de uitslagen van vorig jaar dan zie je al de tekenen.

Rawolf

Van QS zou ik eerder naar Gilbert/Vakoc kijken.

Herrada rijd veelste veel, die is 2e deel Vuelta al helemaal opgebrand

Ab Normaal

'@Random
Ik zou niet reageren op Charlie
Spuit alleen maar onzin. Kan beter zijn naam veranderen in Klaas Vaak.
Het zou misschien werken Charlie als je er af en toe ook iets serieus en geloofwaardigs tussen gooit.

Yskoud

Gilbert, Stybar, Vakoc, EBH?, Colbrelli, Aranburu, Fraile, Hart, Herrada, Izagirre (2x). Genoeg rappe mannen in de heuvels deze Vuelta

Charlie33

'@ ab normaal, graag bij de feiten houden. We verkopen hier alleen meningen en die kunnen verschillen.

Jasperdewaal11

'@ yskoud moet je alleen wel namen gebruiken die meedoen. Colbrelli doet niet mee

laupie

'@Charlie Feit is dat je koppeltjes verkondigd met geringe kans van teampunten, een Pieter Serry aanprijst die op de startlijst van de Duitsland tour staat en vervolgens nog een half verhaal uit de lucht over ketonen begint.

gesink/dekker

Herrada heeft mij in de tour wel teleurgesteld. Had verwacht dat hij in sommige etappes er nog wel bij zou zitten, bijvoorbeeld in de etappes die Alaphilippe won. Weet natuurlijk niet in hoeverre hij last had van het virus in de ploeg. Ook in de laatste week zat hij een aantal keer mee, maar overtuigde niet.

jsprunk

Ik zit een beetje met het jongerenklassement. Heb Lopez niet mee (vind 5M erg veel gezien de signalen die ik rond hem oppik) en zou dat graag compenseren met twee andere jongeren uit de top 5, maar wie? Hart, Pogacar, Higuita, Martinez, Rodriguez, ... toch allemaal mannen die zich nog nooit hebben bewezen in een grote ronde.

Charlie33

'@jsprunk ik hoop dat higuita en martinez gaan verrassen. Ze kosten bijna niets en je hebt gelijk een koppeltje van 1 ploeg.

JimKro

Lol

Treenert

'@ jsprunk; waarom niet allemaal? = 5 renners voor 6,5mln die samen echt wel voor 650 punten gaan zorgen.
Gekheid natuurlijk, ik zou sowieso voor Pogacar kiezen.

Laatst gewijzigd
Timber

Martinez was toch ziek? Lijkt me geen ideale voorbereiding op een grote ronde.

Valvuillerdemoz

Kan soms wel goed uitpakken. Even weekje rust voor een grote ronde.

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Colbrelli start volgens mij in EuroEyes Cyclassics Hamburg tijdens de Vuelta. Die is normaliter exit dus.

jsprunk

Pogacar vind ik van alle opties nog wel de minst interessante. Ik heb geen zin om 2.5M af te tikken voor een hype die, als hij al start, dat met een last minute ad hoc voorbereiding doet.

Kannibaal van Schepdaal

Rode draad in dit forum is toch wel iemand die Colbrelli tipt en iemand anders die antwoordt dat hij Colbrelli de Vuelta dan toch niet rijdt.

jsprunk

UAE heeft silhouetten van de renners getweet. Morgen de namen.

ZK

Wat een rotstreek van UAE, kunnen die witte jurken nou niet even met ons rekening houden! #duurtlang

Ab Normaal

'@jsprunk
Welke verhalen pik jij op rond MAL.
Ik heb me suf gegoogled, ook op Colombiaans sportkranten, maar vind helemaal geen verhalen.

Valvuillerdemoz

Ik heb het eigenlijk niet zo op die ploegen die gesponsord worden door een staat. Arabische Emiraten, Bahrein. Geldt eigenlijk ook voor Astana. En Israël Cycling Academy? Ik weet het niet. En dan nog niet eens alleen vanwege de bedenkelijke politiek in die landen. Zou toch ook raar zijn als we een team zouden krijgen, gesponsord door de Europese Unie, of zo? Het is nog niet zo dat ik ze uit principe links laat liggen, maar bij twijfel krijgen ze wel het nadeel van de twijfel. Bij mij gaat Bennet dan ook boven Gaviria. En Chaves boven Aru. Over Bahrein Merida hoef ik deze Vuelta niet echt na te denken, gelukkig.
Een team van de Nederlandse Antillen zou dan trouwens misschien wel weer leuk zijn. Of de Wadden.

Laatst gewijzigd
jsprunk

Signalen zei ik, geen verhalen.
Leegloop bij Astana als algemene teneur in de ploeg, matige prestatie in Polen en de aankondiging dat hij het koopmanschap moet delen met Izagirre (toch geen podiumkandidaat) en daarbovenop wat onderbuikgevoel.

Rawolf

Je hebt dus geen enkel signaal alleen een onderbuik gevoel van jezelf?

Vraag me af waar je hebt gelezen dat Izagirrre medekopman word?

Astana krijgt minder budget volgend seizoen daarom gaan enkele gewaardeerde renners weg. Hebben overigens ook al goede renners aangetrokken met oa Vlasov en Aranburu!

1 2 ... 29 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.