Herrada heeft mij in de tour wel teleurgesteld. Had verwacht dat hij in sommige etappes er nog wel bij zou zitten, bijvoorbeeld in de etappes die Alaphilippe won. Weet natuurlijk niet in hoeverre hij last had van het virus in de ploeg. Ook in de laatste week zat hij een aantal keer mee, maar overtuigde niet.
Ik zit een beetje met het jongerenklassement. Heb Lopez niet mee (vind 5M erg veel gezien de signalen die ik rond hem oppik) en zou dat graag compenseren met twee andere jongeren uit de top 5, maar wie? Hart, Pogacar, Higuita, Martinez, Rodriguez, ... toch allemaal mannen die zich nog nooit hebben bewezen in een grote ronde.
Ik heb het eigenlijk niet zo op die ploegen die gesponsord worden door een staat. Arabische Emiraten, Bahrein. Geldt eigenlijk ook voor Astana. En Israël Cycling Academy? Ik weet het niet. En dan nog niet eens alleen vanwege de bedenkelijke politiek in die landen. Zou toch ook raar zijn als we een team zouden krijgen, gesponsord door de Europese Unie, of zo? Het is nog niet zo dat ik ze uit principe links laat liggen, maar bij twijfel krijgen ze wel het nadeel van de twijfel. Bij mij gaat Bennet dan ook boven Gaviria. En Chaves boven Aru. Over Bahrein Merida hoef ik deze Vuelta niet echt na te denken, gelukkig.
Een team van de Nederlandse Antillen zou dan trouwens misschien wel weer leuk zijn. Of de Wadden.
Je hebt dus geen enkel signaal alleen een onderbuik gevoel van jezelf?
Vraag me af waar je hebt gelezen dat Izagirrre medekopman word?
Astana krijgt minder budget volgend seizoen daarom gaan enkele gewaardeerde renners weg. Hebben overigens ook al goede renners aangetrokken met oa Vlasov en Aranburu!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.