'@ nul verstand: ben daar nog niet zo zeker van. Probeerde zich toch ook wel nog te manifesteren in BBT. Om de 1 of andere reden heb ik hem van in het begin in mijn team staan. Probeert ook altijd goed aan te komen in groepje. Lijkt mij niet het type dat zich nu niet zal inzetten, maar kan me uiteraard vergissen.
Waar komt enorme vertrouwen in ttt van tjv toch vandaan?
Roglic en Martin super in ttt, powless, Gesink en kruijswijk ok,
Maar van kuss, Bennett en hofstede hoef je geen wonderen te verwachten in deze vlakke ttt.
Hoop dat ze ongelijk bewijzen, zijn ook hoop teams met geen supersterke selectie, maar zekere winnaar lijkt me overdreven optimistisch.
Grappig dat men steeds over die combinatietrui begint. Die heeft Valverde, in tegenstelling tot wat de voorbeschouwing op Scorito beweert, namelijk helemaal niet gewonnen. Lopez won die trui (overigens is de bewering in de voorbeschouwing dat Lopez de jongerentrui zou hebben gewonnen ook niet juist -> die zou voor Mas zijn geweest). Valverde haalde hiermee 40 punten in de eindafrekening en een stuk of 110 in de etappes. Daarmee komt hij op het schamele aantal van 761 punten.
Je mag je afvragen of hij wat minder is dit jaar, maar wat mij betreft is er dusdanig veel marge dat ik graag 3,5M voor hem over heb (voor de geinigheid: bedenk eens hoe men vorig jaar vooraf tegen Valverde aankeek, die had in de Tour duidelijk laten zien over the hill te zijn).
'@Random wielerliefhebber:
Latour had vorig jaar een boerenjaar met een 3de plaats in Catalonië, een 8ste plaats in Romandië, een 7de plaats in de Dauphiné en de witte trui en een dertiende plaats in de Tour, in dienst van Bardet, en eindigde daarin heel vaak alert vooraan. Daarna raakte hij geblesseerd, akkoord, maar in Polen vorige week eindigde hij in de heuvelritten weer alert vooraan, om uiteindelijk als zesde te eindigen in het klassement. Dus het is niet zo ver gezocht om te denken dat Latour terug is, en misschien wel een mooi klassement kan rijden en alert vooraan eindigt in de daguitslag, ook in heuveletappes en steile aankomsten. Zeker nu hij kopman is. Al valt af te wachten of hij het aankan op het hoogste niveau en drie weken lang. Maar voor 1,5 miljoen mag hij al wat wegzakken in het klassement, als hij maar genoeg vooraan eindigt in het begin van de Vuelta.
Dit terwijl Aru al twee jaar geen deuk in een pakje boter rijdt, met zijn beste resultaat in een algemeen klassement van een WT-wedstrijd een 10de plaats in de Ronde van Polen. Van de aanvallende alerte koersstijl van de jonge Aru is trouwens niets meer te merken. Dit jaar was zijn operatie was nog niet afgelopen of hij stond al aan de start van de Tour, waar zijn hoogste notering een 19de plaats was, wat in Scorito welgeteld 4 punten zou opleveren. Op zo'n manier naar een 14de plaats rijden in het algemeen klassement, daar koop je niet veel mee. Meteen daarna nog eens een grote ronde rijden, dat belooft ook niet veel goed. Dan betaal ik liever een half miljoen minder voor Latour. Maar ieder zijn keuzes.
Dus echt hypocriet vind ik het niet, ook al hebben ze inderdaad allebei een blessure gehad.
'@Kannibaal, ik sla een 14e stek in de Tour hoger aan dan een 7e plek in Polen hoor :p. Ik neem ze overigens allebei mee, Latour meer voor punch in bergetappes. Zie hem niet perse een goed klassement rijden
Zoals jullie misschien wel zien is het halve peloton afgestapt in San Sebastian, het was een rondje en ze kwamen onderweg dus lang de bussen. Heel verleidelijk blijkbaar. Poels zal wel hebben gevoeld dat hij niet kon winnen (Kopman Bernal was al afgestapt) en er de brui aan hebben gegeven
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.