Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 40 ... 144 145
Kannibaal van Schepdaal

'@Random wielerliefhebber:

Een 14de plaats op 27 minuten van Bernal? En twee top twintig noteringen, één keer 19de en één keer 20ste? Dat kan je nu toch niet menen? Zulke uitslagen kon Monfort destijds ook rijden, bij gebrek aan concurrentie, want zo'n plaats is niets waard.

Scorito gaat er niet om wie altijd 20ste kan eindigen, maar wie af en toe 5de of hoger kan eindigen.

Polen is niet zo zwaar, akkoord, maar als je niet fit bent, eindig je ook op minuten. En Latour eindigt wel 5de in een heuvelsprint bergop in rit 5, derde van het favorietengroepje in rit 6 en eerste van het favorietengroepje in rit 7. Dat toont gretigheid en consistentie. Wat het in het hooggebergte gaat geven en in de tijdrit, dat weten we niet, maar ik verkies een goedkopere en gretige Latour altijd boven een duurdere, passieve en matig fitte Aru met een betere ploegmaat.

Ik zou hem thuislaten, maar het is jouw keuze.

Nul verstand

Is ergens een toelichting bij de selectie van DD te lezen?

Ben benieuwd wat Hagen gaat doen in de vlakke ritten. Twijfel tussen hem en Bauhaus (naar mijn inziens de beste sprinter om te kiezen van 1.500), maar heb het idee dat Bauhaus klimmend niet geweldig is.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Wat betreft Bauhaus is https://www.procyclingstats.com/race/volta-a-catalunya/2019/stage-6 wel interessant.

Sjonge Jonge

'@ nul verstand:

The 32-year-old has only once started the Vuelta a Espana previously, in 2013, but this year he will look to become part of an exclusive club, for riders who have won stages in all 3 grand tours, as he targets the group sprint stages of La Vuelta.

Svnijen

Benieuwd welk team LJV kan uitdagen voor de team tijd rit..

user27296

Zijn er er nog mensen die geen Ineos renner in hun team hebben?

Wat zijn jullie reden hiervoor?

Ikzelf heb Hart heel lang gehad maar nu eruit gezwierd

MVg

STINO

Kalarie

'@Stijn Lemmens

Heb er momenteel geen, wellicht neem ik Poels nog mee. Er is alle reden om geen renner van ze mee te nemen, want ze starten gewoon met een magere selectie (zeker voor INEOS-begrippen).

david078

Ineos zeer zwak team,was in de giro ook(op sivakov na)
Ik zie in poels hetzelfde als met sosa in de giro,denk geen goede voorbereiding gehad.
Sorry geen info over maar dat zegt mijn gevoel.
Denk trouwens dat jumbo makkelijk de ttt wint,gezien de kwaliteiten vd andere ploegen hierin.
Edf,bora,movistar en Astana wel mooie ploegen voor deze vuelta👌
Iedereen een mooie ronde toegewenst zowel op scorito als voor de tv

-Wielerfan

Dylan Teuns of Ion Izagirre? #Keuzestress 😵 #watdenkenjullie?

embargo

Heeft iemand enig idee of er bij deze Vuelta een budgetpoule wordt georganiseerd?

Valvuillerdemoz

Ik denk Dylan Teuns.

martijn2308

Wat zijn volgens jullie de beste 7 sprinters in deze vuelta die gaan rijden zonder budget. Bennett, Gaviria, duidelijk maar welke komen dan.. Hagen,Mezgec, degenkolb,Theuns,Jacobsen, Saerre of anderen

user26842

Waarom geen sterretje bij sarreau bij scorito?
Ook bij Poels niks over de afgelopen tour.
Stagiar op vakantie?

steefje9

Tsja, hagen en Degenkolb. 2 ervaren mannen maar ik vind ze erg onzeker. Degenkolb zal het moeten gaan verdelen waarschijnlijk en kan hagen nog?

Niels de w

'@Jeroentje: Ik ga er vanuit dat TJV de tijdrit wint, voor de rest is het in deze korte etappe lastig in te schatten, denk toch dat andere kanshebbers Bora en EF zijn. Of mis ik nog een grote kanshebber?

DKrikk

'@Martijn: volgens PCS:

Pos. Rider
1 BENNETT Sam
2 DEGENKOLB John
3 JAKOBSEN Fabio
4 GAVIRIA Fernando
5 WALSCHEID Max
6 MEZGEC Luka
7 SARREAU Marc

Stagiair

'@peun: ik ben er nog!

Jeffrey81

Ik ben best benieuwd naar Poels eigenlijk. In de Tour was ie relatief onzichtbaar, maar hij gaf aan dat dat niet kwam door slechte vorm of omdat hij minder was dan in andere jaren, maar doordat Jumbo eigenlijk gewoon al zijn werk voor hem deed. Misschien is hij er nu wel minder vermoeid uit gekomen dan hij anders was geweest.

Jofferde

Keuzes keuzes...

Richeze of Higuita?

Latour of D. Teuns?

Ben zeer benieuwd naar jullie meningen.

Jeffrey81

Jofferde, het is echt (vooral voor jezelf) leuker om die keuzes zelf te maken. Bovendien valt hier weinig over te zeggen zonder de rest van je team te kennen.

rosencrantz

Bizarre Scorito dit. Welke ploeg ik ook maak, ik heb altijd een miljoen of 3 over. Veel pareltjes is de 750/ 500 categorie.

arjenzvob

Rosencrantz, ik herken wat je zegt maar waarschijnlijk loop je bij de eindafrekening dan een hoop punten mis en dus een goede klassering. Feit is dat je budget zeker niet op hoeft nee.

Kip

Jofferde

Higuita & D. Teuns.

Yeez

Aru, poels, formolo en kelderman. Welke 2 van deze?

Jofferde

'@Kip, mag ik vragen waarom je Higuita verkiest boven Richeze?

Verwacht je dat hij meer punten gaat halen? Aangezien Richeze kan sprinten

1 2 ... 40 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.