'@Random wielerliefhebber:
Een 14de plaats op 27 minuten van Bernal? En twee top twintig noteringen, één keer 19de en één keer 20ste? Dat kan je nu toch niet menen? Zulke uitslagen kon Monfort destijds ook rijden, bij gebrek aan concurrentie, want zo'n plaats is niets waard.
Scorito gaat er niet om wie altijd 20ste kan eindigen, maar wie af en toe 5de of hoger kan eindigen.
Polen is niet zo zwaar, akkoord, maar als je niet fit bent, eindig je ook op minuten. En Latour eindigt wel 5de in een heuvelsprint bergop in rit 5, derde van het favorietengroepje in rit 6 en eerste van het favorietengroepje in rit 7. Dat toont gretigheid en consistentie. Wat het in het hooggebergte gaat geven en in de tijdrit, dat weten we niet, maar ik verkies een goedkopere en gretige Latour altijd boven een duurdere, passieve en matig fitte Aru met een betere ploegmaat.
Ik zou hem thuislaten, maar het is jouw keuze.
Ineos zeer zwak team,was in de giro ook(op sivakov na)
Ik zie in poels hetzelfde als met sosa in de giro,denk geen goede voorbereiding gehad.
Sorry geen info over maar dat zegt mijn gevoel.
Denk trouwens dat jumbo makkelijk de ttt wint,gezien de kwaliteiten vd andere ploegen hierin.
Edf,bora,movistar en Astana wel mooie ploegen voor deze vuelta👌
Iedereen een mooie ronde toegewenst zowel op scorito als voor de tv
Ik ben best benieuwd naar Poels eigenlijk. In de Tour was ie relatief onzichtbaar, maar hij gaf aan dat dat niet kwam door slechte vorm of omdat hij minder was dan in andere jaren, maar doordat Jumbo eigenlijk gewoon al zijn werk voor hem deed. Misschien is hij er nu wel minder vermoeid uit gekomen dan hij anders was geweest.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.