Scorito Vuelta 2019

1 2 ... 85 ... 144 145
Rawolf

Roglic heeft weinig zwakke punten, kan elke type berg goed aan.

Higuita kopman zou ik alleen doen als je wilt gokken, als hij erbij is aan de meet is de kans groot dat hij een goeie klassering rijd met zijn sprint. Maar aan de andere kant heeft hij zo'n klim nog nooit opgereden in een WT wedstrijd. En dan is hij nog nieteens kopman ook.

Ludi

Roglic (C)
MAL
Quintana
Valverde
Pogacar
Bennett
Izagirre
Latour
Martinez

vandaag, Hart Poels en Teuns houd ik vandaag op de bank, als 1 van hun toch nog intresse heeft bij het volgen van de AK mannen mag hij de volgende keer mee, mocht Martinez teleurstellen of toch moeten knechten. Nu Uran gevallen is zou het kunnen dat Martinez toch kort wil blijven staan, net als Higuita, en dan kijken wie de echte klimmen het beste gaat verteren.

Baal nog steeds dat ik Higuita heb vervangen door een jumboknecht, met het oog op de ontspanningsdagen en alle punten die een jumboknecht me dat met redelijke zekerheid zou moeten kunnen geven. Sta nog wel achter de keuze maar het is al met al wel erg ongelukkig. Met een goede Poels, Hart en Kruijswijk had ik Higuita waarschijnlijk niet per se nodig gehad in de bergen gezien de rest van mn team. Maar nu was het heel lekker geweest.

Laatst gewijzigd
S. Dauert

Vandaag typisch geval van gokken op mannen in de vlucht of de klasbakken. Ik ga voor de dood of de gladiolen!

Jofferde

Roglic (C)
MAL
Quintana
Valverde
Uran
Pogacar
Chaves
Rodriguez
Martinez

Lang getwijfeld over mijn kopman, maar Roglic lijkt me de meest veilige keuze, met de minste twijfels

arjenzvob

'@Lassay, 2.05 is niet veel en dus zullen ze niet veel ruimte geven, maar ze weten ook dat Teuns voor het klassement niet belangrijk is.
Scenario kan zijn: Teuns is mee in een ontsnapping en blijft, met misschien nog 1 of 2 vluchters, net uit de greep van t peloton(netje) met klassementsmannen. We zullen zien.

Mooie_Mario

M. López (C)
P. Roglic
A. Valverde
N. Quintana
R. Urán
T. Pogacar
H. Carthy
E. Chaves
W. Kelderman

En dan laat ik D. Teuns, O. Rodriquez, T. de Gendt en Aranburu even op de bank vandaag. Geloof niet in vluchtkansen. Ze staan daarvoor ook de dicht op GC.

SvenVDB

Ben ik de enige die niet zoveel verwacht van Quintana? Oké hij heeft al wel een rit gewonnen, maar ik denk dat hij vandaag wederom snel zal lossen als het echt om de knikkers gaat. Ik verwacht ook veel van Higuita vandaag, maar ik durf hem (nog) niet kopman te maken.

Nul verstand

Als Quintana er door gaat zakken, is dat pas op het einde van de Vuelta.

Jeffrey81

Ok jongens, als jullie het niet aandurven, dan doe ik het wel.... Pogacar (C)....hopsa! En gaan!

Verder:

Valverde
Uran
Roglic
Aru
Kelderman
Lopez
Majka en
Martínez

de hele top 9 dus eigenlijk.... ;)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Nul Verstand: waarom? In de Tour wachtte hij daar ook niet mee tot de laatste week ;)

Jofferde

'@Jeffrey81 Pogacar 😳

Jeffrey81

Ja, ik ga all-in. En eerlijk gezegd vind ik Valverde of Lopez helemaal niet zoveel meer zekerheid bieden :)

Laatst gewijzigd
Lassayd

'@Arjen: dat zou idd weleens kunnen. Ik ga voor Teuns en laat Martinez op de bank, laat Martinez eerst maar eens zien wat ie kan. Twijfelde over Teuns, Martinez en Iza.

Roglic (c)
Uran
Valverde
Quintana
Lopez
Izagirre
Pog
Teuns
Chaves

Jofferde

'@Jeffrey81 ik ook niet, daarom Roglic voor mij

Jeffrey81

Die wordt inderdaad tweede vandaag ;)

Wellens Nietens

Zoals te verwachten heeft iedereen sterke bergteams staan! Naast de genoemde namen (Roglic, Lopez, Valverde, Quintana, Pogacar, Higuita) verwacht ik ook wel wat van Latour en G. Bennett vandaag. Mijn team (helaas geen Kruijswijk meer):

Lopez
Roglic (C)
Valverde
Quintana
Uran
Pogacar
G. Bennett
Latour
Higuita

JimKro

Ik heb gekozen voor:

Roglic (kopman), Lopez, Valverde, Quintana, Pogacar, Chaves, Higuita, Bennett, Kelderman

Latour is de 10e man vandaag. Hij moet nog bewijzen echt met de beste mee te kunnen op een monsterlijke klim als dit. Roglic kopman boven Lopez, omdat het pas de eerste week is en ik denk juist dat het een perfecte klim voor Roglic is. Hij is erg goed op steile klimmen, zie bijvoorbeeld Baskenland, maar kan ook het langere werk aan. Een steile middellange klim moet hem goed liggen. Ook is hij één van de snelste klimmers aan de streep.

ICuThiNk

Toch gekozen voor Rodriquez en gekozen voor Herrada als kopman. Dood of de gladiolen!!

Mijn Team:

Herrada (c)
Roglic
Lopez
Valverde
Quintana
Hiquita
Pogacar
Kelderman
O. Rodriquez.

Ben er bang voor, maar zal mooi zijn als Herrada bij de vluchters zit en het waar kan maken.

Platje

Welke Herrada? 😁

Nul verstand

Het opstellen van Herrada blijkt nu al een foute beslissing te zijn.. Had ik beter Bennett of Izagirre kunnen opstellen...

Was toch niet gek om hem voor de etappe te zien strijden vanuit de vlucht?

Ludi

J. Herrada lijkt me! ;)

bartje

'@KJ
Het is altijd J Herrada, maar niet altijd Jezus. Vandaag zit Jose mee in de vlucht :-)

ICuThiNk

Jesus Herrada... wellicht hebben ze nog een plannetje en José daarom mee gestuurd :-)

Nul verstand

Als Jose Herrada wint, krijgt Jesus wel 10 punten doordat Jose de etappe wint en 6 punten doordat Jose de bergtrui dan heeft:) Als pleister op de wonden:)

Laten we wel wezen dat Jose favoriet is in de kopgroep, mochten ze het tot de finish halen.

Laatst gewijzigd
Ludi

Joh :)

Ik vond het wel erg verwarrrend bij het scrollen door de namen dat ze beide J Herrada heten, zonder toevoeging.

1 2 ... 85 ... 144 145

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.