Higuita (C)
Lopez
Chavez
Martinez
Valverdez
Roglez
Latourez
Formolez
Poelez
Gokje met Higuita als captain, maar mijn klassement is toch al verkeken dus we gaan voor dagsuccesjes. Hart vandaag banken voor straf. Poels eigenlijk ook straf, maar heb ook geen vertrouwen in Fraile vandaag, En Poels belde me dat hij toch wel in vorm is volgens zich zelf, dus mag ie toch nog mee. Hopelijk vinden ze zijn achterstand al groot genoeg, dat ie wat ruimte krijgt.
Het valt te hopen dat Pogacars gebrek aan specifieke voorbereiding en ervaring hem in de tweede helft van de ronde parten gaat spelen, want heb verder zeven van de eerste tien uit het peloton, Kuss is weinig gekozen en Majka is als hij rond de tiende plek blijft finishen geen 3.5 miljoen waard. Daarachter dan weer niemand in de punten maar denk niet dat er veel zijn met negen man in de toptwintig...
277 punten gescoord. Ben wel blij dat ik vooraf 11 klassementsrenners mee heb genomen. Kruijswijk en Izagirre blijken miskopen. Kelderman en Bennett gaan mij vast nog wel punten bezorgen.
Van de nummers 4 t/m 12 heb ik alleen Kuss en Majka niet. 7 man tussen plaats 4 en 12 heb ik dus, heerlijk man.
Gestegen naar 672 (96,7%)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.