Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 111 ... 119 120
kelderfan
Raul Alcala
#2749
Wel een ritzege in de Renewi Tour vorig jaar maar toch niet bepaald een omslag bij Wanty. Volgens mi...

Wie zie jij meer als lead-out naast Mike Teunissen. Er is nog een Noor vrij Tord Gudmestad, die is opgevallen in o.a. Veenendaal. 

Cen Morawec

Wat kut dagje voor ons jonge kopman, maar hij vertelde al, dat dit verkort rit niet zijn ding was.

Ik ben blij dat Wilco schade kon beperken!

Laatst gewijzigd
AWestie
Cen Morawec
#2752
Wat kut dagje voor ons jonge kopman, maar hij vertelde al, dat dit verkort rit niet zijn ding was....

Waarom schrijf je consequent de naam van Cian Uijtdebroeks niet eigenlijk?

Ondertussen in de BBT kwam Kooij er nog aardig uit in tegenstelling tot Merlier. In de voorfinale vond ik het vooral mooi om te zien hoe Affini heel graag naar voren wilde maar telkens niemand meekreeg van zijn team.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Hagenes sterk gereden voor de gouden KM. 

Zonde van de van Dijk broeders. Uit de opleiding en dan op het moment van doorbreken een andere ploeg. Ik hoop voor die mannen dat het lukt, want je ziet aan Eenkhoorn (1x 2e in Tour etappe), Leemreize, Teunissen(wel etappe Renewi), Oomen dat het nog niet zo makkelijk is om ergens veel eigen kansen te pakken.

kelderfan
AWestie
#2753
Waarom schrijf je consequent de naam van Cian Uijtdebroeks niet eigenlijk? Ondertussen in de BBT kw...

Ja, dat is een goede vraag, want van een ploeg kun je niet spreken. Het was ieder voor zich of iets dergelijks.

AWestie
kelderfan
#2755
Ja, dat is een goede vraag, want van een ploeg kun je niet spreken. Het was ieder voor zich of iets...

Ik stel een vraag over het schrijven van de naam Cian en jij zegt iets over een ploeg? Die moet je uitleggen

kelderfan

Het is Darren van Bekkum die de ploeg thuisbrengt in de bergrit rit 7 naar Fosse in de GiroNG. Hij komt als 7e. over de streep voor Tijmen Graat, want die wordt 13e.

kelderfan
AWestie
#2756
Ik stel een vraag over het schrijven van de naam Cian en jij zegt iets over een ploeg? Die moet je u...

Quote: "In de voorfinale vond ik het vooral mooi om te zien hoe Affini heel graag naar voren wilde maar telkens niemand meekreeg van zijn team." Daarop heb ik gereageerd voor de duidelijkheid. Het was ieder voor zich kennelijk.

Rawolf

de ronde van zwitserland loopt uit op een kleine catastrofe met allerlei klimmers die ongenadig door hun persoonlijke ondergrens zakken. 

Dan zie je toch wel wat 'flow' met een ploeg doet. Zowel positief als negatief. 

 

Benieuwd naar Kooij en Hagenes morgen, in de rit rond Durbuy

Cen Morawec
AWestie
#2753
Waarom schrijf je consequent de naam van Cian Uijtdebroeks niet eigenlijk? Ondertussen in de BBT kw...

Iedereen weet toch, dat Cian Uijdebroeks de kopman in deze ronde is.

Ik vind het echt prettig, dat de ploeg hem zo waardeert en dat hij op jonge leeftijd de kans krijgt om ploeg te leiden.

Ik houd van hem ook omdat hij altijd interviews geeft en met een goede verklaring kommt. 

Ook vandaag: https://www.wielernieuws.be/news/14295/uijtdebroeks-komt-met-verklaring-voor-zeer-zwakke-prestatie-in-zwitserland

 

Thurau
AWestie
#2753
Waarom schrijf je consequent de naam van Cian Uijtdebroeks niet eigenlijk? Ondertussen in de BBT kw...

Als Cen daadwerkelijk uit het Oostblok komt ondanks de nogal opvallende spelfouten, die echt too much zijn, zelfs Google translate levert dit niet op,  het wel een mooie ontwikkeling om via Tom nu Cian als nieuwe favoriet te hebben. Tom zal trots zijn op diens opvolger als Cen's favoriet.

Poeksel

Benieuwd naar wat Mick, Per en misschien zelfs Olav (al zal die zich wel sparen voor morgen waarschijnlijk) in de Ardennenrit van vandaag kunnen.

Bij de dames in Zwitserland nieuweling Femke de Vries de beste op plek 14. Het zal daar van de laatste twee etappes moeten komen.

Laatst gewijzigd
Fanny

Knappe prestatie vandaag met een 14e plek van Femke de Vries die net bij de ploeg zit in eerste bergetappe van de Tour de Suisse. De eerste aankomende VismaLab renster met ruim 40 sec voor kopvrouw Van Empel.

MaGarin

Wat is er in godsnaam met van Empel gebeurd vandaag dan? 

 

Thurau

Die werd 19e. Niet top dus maar ook weer geen godvergeten drama wat jij ervan probeert te maken.

MaGarin

'Niet top' voor een 19e plek voor van Empel vandaag is wel een understatement om U tegen te zeggen hoor. Die moet met haar kwaliteiten gewoon meedoen om het podium hier.

Maarja, van Empel is sowieso al het hele jaar zeer ver beneden haar kunnen aan het rijden. Toch wel de grootste teleurstelling van het vrouwenpeloton dit seizoen. 

Laatst gewijzigd
Poeksel

Het zal toch wel op zijn minst betekenen dat ze enorme mentale problemen heeft, de ploeg er niets van kan en de fietsen barrels zijn?

MaGarin
Poeksel
#2767
Het zal toch wel op zijn minst betekenen dat ze enorme mentale problemen heeft, de ploeg er niets va...

Dat van Empel serieuze mentale problemen heeft (gehad) is een feit. Dat de begeleiding van van Empel ook zeer matig tot slecht is ook. 

Wat probeer je nou te bereiken met je niet-inhoudelijke absurde trollreactie? 

BraboCycling
MaGarin
#2766
'Niet top' voor een 19e plek voor van Empel vandaag is wel een understatement om U tegen te zeggen h...

Van Empel is helemaal geen klimmer, dus weet niet waar je op baseert dat ze hier per se op het podium had moeten staan. Zeker als je ziet wie er nu op staan en kijkt waar een Muzic eindigt bijvoorbeeld. 

Dus om hier een drama van te maken is echt totaal bizar. 

Thurau
MaGarin
#2768
Dat van Empel serieuze mentale problemen heeft (gehad) is een feit. Dat de begeleiding van van Empel...

Wordt je nooit eens moe van je eigen getroll Jachtluipaard? Het is een grote schande dat je ondanks het schenden van de regels op dit forum keer op keer maar blijft terugkeren met dat ene doel, renners en rensters afbranden en vervolgens bij de terechte kritiek op dat valse gestook weer in de slachtofferrol te kruipen. De psychiater bezoeken zou juist voor jou een goed idee zijn. 

MaGarin
Thurau
#2770
Wordt je nooit eens moe van je eigen getroll Jachtluipaard? Het is een grote schande dat je ondanks...

Zoek hulp, je hebt het nodig. Deze geesteszieke haatobsessie is mensonwaardig.

Laatst gewijzigd
MaGarin

Maar goed, ik waag maar weer een poging om de discussie inhoudelijk te maken:

Wat is er in godsnaam met van Empel Uijtdebroeks gebeurd vandaag dan? 

Thurau
MaGarin
#2771
Zoek hulp, je hebt het nodig. Deze geesteszieke haatobsessie is mensonwaardig.

Nee hoor! Je bent gewoon weer eens in de overdrive als je act wordt doorgeprikt. Net als de vorige keren en namen. En obsessie? Kijk eerst eens in de spiegel Xevar voordat je anderen de maat neemt. Waarom neemt iemand in Godsnaam elke keer een andere naam hier aan om dan vervolgens precies hetzelfde riedeltje te zingen?

Poeksel

Uijtdebroeks had gisteren in vredesnaam een slechte dag. Die was bizar snel weer terug in competitie en blijkbaar  schandalig nog niet helemaal helemaal 100%.

Laatst gewijzigd
Thurau
Poeksel
#2774
Uijtdebroeks had gisteren in vredesnaam een slechte dag. Die was bizar snel weer terug in competitie...

Cian had een longonsteking, weet het Jachtluipaard ook wel maar waarom feiten noemen als dat niet hoeft LOL Die is gewoon, waarschijnlijk door zijn eigen enthousiasme weer te snel begonnen. Dat zijn lessen die je meeneemt als jonge prof. Of het is het bewijs dat ze totaal incompetent zijn daar bij Visma Lab en als ze weer winnen gooien we het op de doping. Heeft geen zin om inhoudelijke discussies te voeren met mensen die dat niet willen of kunnen.

1 2 ... 111 ... 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.