Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 112 ... 164 165
MaGarin
Thurau
#775
Cian had een longonsteking, weet het Jachtluipaard ook wel maar waarom feiten noemen als dat niet ho...

Het is toch onbestaand dat Cian een paar dagen terug nog heel vrolijk roept dat het goede gevoel terug is en hoopvol richting de top 5 kijkt. Om er vervolgens he-le-maal doorheen te zakken en te roepen dat hij misschien toch te hard van stapel is gelopen na zijn uitvallen in de Giro. Visma-LAB is één van de grootste, rijkste, en meest professionele ploegen van het peloton. Hoe kan je dan zowel als ploeg en als renner zo weinig inzicht hebben in de gezondheid, fysieke gesteldheid en vormpeil van je renner waardoor je hem te vroeg weer terug in koers stuurt? Dat kan toch niet joh? Behoorlijk mismanagement en amateurisme...

kelderfan

Hagenes heeft zich goed laten zien in de Ronde van Belgie en komt de toptien binnen.

In de TdS heeft Staune-Mittet het prima gedaan en ook Kelderman is gelukkig weer terug op niveau en brengt 't team thuis. Hij wordt mooi 4e. in deze korte bergrit.

Cycling

In iedergeval mooi dat Staune-Mittet zich aanvallend toont in de Ronde van Zwitserland. Kelderman Vandaag ook ok. Jammer dat Ineos vandaag niet in de aanval trekt, maar in plaats daarvan op kop van het peloton boort. Een echt onbegrijpelijk tactiek als 2 renners er met kop en schouders boven uitsteken. Ze hadden gewoon in de ontsnapping van de dag moeten zitten en het daar uitvechten met Staune-Mittet 

Laatst gewijzigd
MaGarin

Staune-Mittet, Kelderman en Tulett tonen iig een beetje beterschap vandaag.  En Hagenes deed het ook best redelijk in België. Toch nog wat positieve puntjes vandaag.

Yeez

@thurau moet zeggen dat ik jou de laatste tijd obsessiever, persoonlijker en achterlijker bezig vindt op dit forum dan magarin

Laatst gewijzigd
Primoz Zomirp
MaGarin
#776
Het is toch onbestaand dat Cian een paar dagen terug nog heel vrolijk roept dat het goede gevoel ter...

Ik geloof dat CU de tijd heeft om te groeien. Misschien was hij bij beter Bora was gebleven? Bij VLAB staat hij veel meer onder druk. Iets meer bescheidenheid in zijn interviews zou hem ook goed doen.

Thurau
Yeez
#780
@thurau moet zeggen dat ik jou de laatste tijd obsessiever, persoonlijker en achterlijker bezig vind...

Dank voor die belediging en persoonlijke aanval Yeez. Ik weet niet waarom MaGarin zo door jou uit de wind wordt gehouden en ik trek me dus ook niks van jouw woorden aan. Maar dat snap je zeker wel.

Yeez

Ik houd niks of niemand uit de wind, maar die repeterende plaat om magarin aan te vallen, waarbij het een gevalletje pot verwijt de ketel is (overdreven bewoording, zogenaamde oude forumnaampjes linken etc) laat ik al vaak schieten. Af en toe corrigeren is soms nodig

Thurau
Yeez
#783
Ik houd niks of niemand uit de wind, maar die repeterende plaat om magarin aan te vallen, waarbij he...

Dat je dat alleen bij mij doet en niet bij MaGarin zelf zal dan gewoon toeval zijn en wie bepaalt eigenlijk dat jij de persoon bent die anderen moet gaan corrigeren? Iets minder uit de hoogte mag wel. 

Raul Alcala

Wie kaatst kan de bal verwachten.

Yeez

@thurau volgensmij plaats Magarin vooral zijn mening en geen reacties op anderen, waarbij jij op hem reageert. Overigens heb ik de manier waarop hij zijn mening opschrijft ook regelmatig als dramatisch omschreven

Cycling

Kelderman zijn mindere dag kwam toch door zijn val zo te lezen. Met de rit van vandaag heeft hij wel aangetoond een goede vervanger voor Kruijswijk te zijn. Als zowel Van Aert als Vingegaard de Tour kunnen rijden is de selectie eenvoudig na deze ronde van Zwitserland . 

Thurau
Yeez
#786
@thurau volgensmij plaats Magarin vooral zijn mening en geen reacties op anderen, waarbij jij op hem...

@Yeez

Dat is onzin en weet je zelf ook wel. Vandaag nog in reactie op Poeksel: 

Poeksel
#2767
Het zal toch wel op zijn minst betekenen dat ze enorme mentale problemen heeft, de ploeg er niets va...

 

"Dat van Empel serieuze mentale problemen heeft (gehad) is een feit. Dat de begeleiding van van Empel ook zeer matig tot slecht is ook. 

Wat probeer je nou te bereiken met je niet-inhoudelijke absurde trollreactie?" 

Ga dan alsjeblieft niet doen of dat geen aanval is op anderen. Nu heb ik er ook alles over gezegd wat ik wilde en kunnen we over tot het onderwerp zelf. Namelijk deze ploeg en de prima prestatie van Wilko vandaag die dus gelukkig geen erge schade opliep door de val eerder deze week. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Wilco.

AWestie

Wilco of Wilco? Om ook een beetje wat-luister-je-nu in dit topic te gooien

Raul Alcala

De eerste. Zo cute.

Laatste man
Yeez
#780
@thurau moet zeggen dat ik jou de laatste tijd obsessiever, persoonlijker en achterlijker bezig vind...

Hou toch op Yeez.

Die troll van een Magarin/Xevar had er al lang definitief af moeten liggen. Dagelijks zie je tientalle berichten van mensen die het zat zijn. Al vaker gezegd, als je zulk gedrag vertroond, kan je beter hulp zoeken.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Wilco een mooie 150e top-10!

MaGarin
Laatste man
#792
Hou toch op Yeez. Die troll van een Magarin/Xevar had er al lang definitief af moeten liggen. Dagel...

Toch knap om zo veel onzin en leugens te verkopen in zo weinig woorden. Ten eerste begin je weer met het standaardleugentje en zwaktebod over dubbele accounts. Ten tweede, ik post niet eens elke dag. En ten derde zijn er op een gemiddelde dag amper tientallen reacties in totaal op Wielerflits, en die zouden dan zogenaamd allemaal tegen mij moeten zijn? Best knap. Als je dan toch gaat liegen, probeer er dan op zijn minst een beetje een samenhangend verhaal van te maken. Je laatste zin is ook weer een klassiek staaltje projectie waar ook Thurau zo'n fan van is. 

Dat jullie nog steeds niet doorhebben dat jullie zelf degene zijn die de discussie steeds laten ontsporen door de gevaarlijk ongezonde blinde haat richting mij vind ik stiekem ook wel heel grappig, als het niet zo triest was.

 

Maar goed, terug naar de inhoud. Eens kijken of Fem en Wilco vandaag een fatsoenlijke TT kunnen afwerken.

Laatst gewijzigd
Thurau
Laatste man
#792
Hou toch op Yeez. Die troll van een Magarin/Xevar had er al lang definitief af moeten liggen. Dagel...

Gelukkig zijn er ook hier nog meer mensen die de troll niet zomaar zijn gang laten gaan. Dat hij niet elke dag reageert klopt overigens, bij successen van de ploeg is hij altijd afwezig. Vreemd is dat.

Cycling

@MaGarin Voor Van Empel is de tijdrit toch helemaal niet belangrijk. Zolang je niet weet met welke intentie ze deze rijdt, zegt mij de uitslag niets. Voor Kelderman is het een ander verhaal, hij rijdt nog voor zijn top 10 in AK. Alleen bij Kelderman is het niet zeker of hij bij het tijdrijden nog last heeft van zijn val. Maar ja, jij kijkt alleen naar uitslagen ipv het hele plaatje. Gezien het hele plaatje presteert Kelderman goed in de Ronde van Zwitserland. Dat geldt wat mij betreft ook voor Valter, Tulett en Staune-Mittet. 

MaGarin

Van Empel is hier gestart als kopvrouw en klassementsvrouw. Het is ook niet zo dat ze gisteren bewust liet lopen ofzo, ze kon gewoon niet beter. Ik snap ook totaal niet waarom sommigen doen alsof van Empel geen klimmer is.

Vandaag verwacht ik wel een goede uitslag hoor. Er is werkelijk geen enkele reden om te sparen en zo'n klimtijdrit moet een wattagemonster als van Empel perfect liggen. Kelderman moet gezien zijn kwaliteiten vandaag in principe ook gewoon top 10 in de tijdrit rijden zodat hij nummertje 151 en 152 binnen sleept.

Laatst gewijzigd
Cycling

@MaGarin ik verwacht Kelderman ook wel in de top 10 vandaag. Als her meezit zelfs top 5. Alleen ik houd wel rekening met dat dit zijn eerste ronde is na zijn blessure en hij ook in deze ronde weer gevallen is. Van Empel moet zich nog helemaal bewijzen op de weg en is nog jong. Ik had voor dit jaar nog geen hoge verwachtingen van haar. 

Laatste man
MaGarin
#794
Toch knap om zo veel onzin en leugens te verkopen in zo weinig woorden. Ten eerste begin je weer met...

Jij hebt oprecht hulp nodig met je gedrag.

Slechts tientallen reacties per dag of WF? Serieus? Xevar/Matxin/Jachtluipaard. We weten het allemaal als je langer hier rondloopt. Het enige wat vreemd is dat je steeds terug kan/mag komen, blijkbaar vindt men het hier wel lekker levendig.

Geloof me, ik heb het vaak genoeg geprobeerd met inhoud. Maar dan schitterde je in afwezigheid.

Laatst gewijzigd
Maillot à Pois

@MaGarin 

Ik snap die torenhoge verwachtingen wb Van Empel niet zo goed. Op basis waarvan? Op de weg is zij een jong, aankomend talent, niet meer en niet minder, met nog steeds weinig wedstrijdervaring en nog volop in de ontdekkingsfase over haar capaciteiten en limieten.

Capaciteiten bergop heeft ze, getuige een 11de plek in de Giro Rosa en een 6de in de Tour de l'Avenir vorig jaar. Dat je de uitslag van gisteren dan een tegenvaller vindt, kan ik nog inkomen. Maar rampzalig of dramatisch? Welnee. Een podiumplaats verwachten in een veld met Vollering, Realini, Longho B, Niewiadoma, Labous, Muzic... is in mijn ogen compleet onrealistisch. 

1 2 ... 112 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.