Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 116 ... 175 176
goldone123

Is dit het nu voor transfers of komt er nog een buiten kansje

Thurau
goldone123

Hangt af van mogelijke verlengingen. Blijven Koen en Milan? Dan hadden we het al gehoord denk ik. Vermote wordt vervangen door vocsnor. Hessmann einde contract + de onzekerheid over diens zaak. Ik schat in dat er minstens 1 en misschien 2 man nog bijkomen. Vooral omdat er echt veel jeugd bij zit volgend jaar. Die wil je niet opblazen.

goldone123
Thurau
Hangt af van mogelijke verlengingen. Blijven Koen en Milan? Dan hadden we het al gehoord denk ik. Ve...

maar wie? welke denk jij dan, ik zat te denken aan arensman maar ik vermoed dat die te duur is, of gregoire.

Thurau
goldone123
maar wie? welke denk jij dan, ik zat te denken aan arensman maar ik vermoed dat die te duur is, of g...

Arensman lijkt mij niet. Geld speelt geen rol maar ik zie in dit rooster geen plek voor zijn ambities. Zou graag nog een klimknecht of talent toevoegen. Poels bv. Met alle Britten aan boord moest ik ook meteen aan Ethan Hayter denken. Maar goed dat zal een droom blijven.

goldone123
Thurau
Arensman lijkt mij niet. Geld speelt geen rol maar ik zie in dit rooster geen plek voor zijn ambitie...

hoop persoonlijk op een klimmer die in een top 10 kan rijden met potentie, geen idee wie, tissen 22 en 28 jaar zou perfect zijn.

kelderfan

Svp geen Poels, want die wilde eerder ook niet voor 't team rijden. Ik hoop op Gregoire voor het klimwerk en Mike Teunissen voor de Vlaamse klassiekers nu de gebroeders Van Dijke gaan vertrekken.

Met Simon Yates erbij de klimploeg te versterken lijkt mij een hele goede zet; Campenaerts als de nieuwe Gesink is ook niet verkeerd en ja Zingle is echt een 2e. Laporte en prima aanwinst om ook Kooij af te zetten.

Dus ik ben al blij dat naast genoemde drie versterkingen nog 1 sterke man voor de Vlaamse klassiekers erbij gaat komen.

Landeirovic

Wie ik een leuke renner vindt is Sobrero. Kan goed tijdrijden. Kan ook heel goed op het vlakke rijden en klimmen kan hij ook goed. Zit nog rek op bij die gast.

Een andere interessante naam is de 23 jarige Zambanini van Bahrain

Landeirovic

Tim Van Dijke start niet in het NK tijdrijden

Yeez

En tulett niet in Engeland ;)

Poeksel

Er zou ook wel een leadout bij mogen, zeker nu twee maatjes van Olav weggaan. Bram Welten wellicht?

AWestie

Høydahl en Nordhagen staan voor het Noors kampioenschap weg op 21 en 23 juni gepland, dat lijkt me wat vreemd? Gaan ze aan profs en beloften meedoen?

kelderfan
Poeksel
Er zou ook wel een leadout bij mogen, zeker nu twee maatjes van Olav weggaan. Bram Welten wellicht?

Dan lijkt mij Mike Teunissen toch een duidelijk beter alternatief. Die is op meerdere vlakken inzetbaar.

AWestie

Teunissen ging juist vorig jaar voor een ander team rijden om wat meer vrijer rond te koersen, dus dat lijkt me heel gek.

Boem is Ho
kelderfan
Svp geen Poels, want die wilde eerder ook niet voor 't team rijden. Ik hoop op Gregoire voor het kli...

Ik zie in Bart Lemmen wel de nieuwe Gesink. Die kan je denk ik prima de hele Vuelta op kop van het peloton laten werken

Yeez

@awestie dat is 1 wedstrijd. Hoogste belofte in de koers wint die

AWestie
Yeez
@awestie dat is 1 wedstrijd. Hoogste belofte in de koers wint die

Maar dan is het nog steeds vreemd dat ze daar twee dagen voor moeten gebruiken, toch? De tijdrit is op de 20e dus, dat kan ook niet Team Visma | Lease a Bike | De nationale kampioenschappen: wie rijdt… (teamvismaleaseabike.nl)

horsm

Zou Kooij niet met de Van Dijkes meegaan naar Bora? Hij zou dan meteen ook Van Poppel als lead-out krijgen. 

Yeez

Normaal was het altijd 1 wedstrijd, dus vreemd ja @awestie

kelderfan
horsm
Zou Kooij niet met de Van Dijkes meegaan naar Bora? Hij zou dan meteen ook Van Poppel als lead-out k...

Dat zou wel een hele grote verrassing zijn.

Laatste man
horsm
Zou Kooij niet met de Van Dijkes meegaan naar Bora? Hij zou dan meteen ook Van Poppel als lead-out k...

Nee, zijn contract verlengd.

MaGarin
Laatste man
Nee, zijn contract verlengd.

Dat zegt tegenwoordig ook niet alles meer. 

Maar hij zal komend jaar nog wel blijven. De kans dat hij na 2025 vertrekt(naar Bora of een andere ploeg) acht ik wel vrij groot. Helemaal omdat Visma tot nu toe ook niet echt lijkt te investeren in de sprinttrein en ondersteuning van Kooij.

Boem is Ho

Patrick Broe zit inmiddels officieel bij Visma. Ik denk dat die zich nog wel wat extra wil bewijzen met een aanwinst a la Paul Double. Prima renner, contract loopt af, zal goedkoop zijn

Landeirovic

NC ITT

Mick Van Dijke, Lemme,

Affini

Valter

NC RR

Van Belle, Lemmen, 2x van Dijke, Kooij, Bouwman, Vader

WVA, Benoot, Vermote, Van der Sande

Tulett

Valter

Affini

ik denk 3-4 overwinningen voor Visma

S. Morgenstern

Ik denk minder 

Primoz Zomirp
goldone123

Wat is er met van Baarle? Waar gaat hij naartoe? Volgens PCS is hij "out". 

Rijdt Kruiswijk nog iets dit jaar. Is hij klaar voor de Vulta?

1 2 ... 116 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.