Hangt af van mogelijke verlengingen. Blijven Koen en Milan? Dan hadden we het al gehoord denk ik. Vermote wordt vervangen door vocsnor. Hessmann einde contract + de onzekerheid over diens zaak. Ik schat in dat er minstens 1 en misschien 2 man nog bijkomen. Vooral omdat er echt veel jeugd bij zit volgend jaar. Die wil je niet opblazen.
Arensman lijkt mij niet. Geld speelt geen rol maar ik zie in dit rooster geen plek voor zijn ambities. Zou graag nog een klimknecht of talent toevoegen. Poels bv. Met alle Britten aan boord moest ik ook meteen aan Ethan Hayter denken. Maar goed dat zal een droom blijven.
Svp geen Poels, want die wilde eerder ook niet voor 't team rijden. Ik hoop op Gregoire voor het klimwerk en Mike Teunissen voor de Vlaamse klassiekers nu de gebroeders Van Dijke gaan vertrekken.
Met Simon Yates erbij de klimploeg te versterken lijkt mij een hele goede zet; Campenaerts als de nieuwe Gesink is ook niet verkeerd en ja Zingle is echt een 2e. Laporte en prima aanwinst om ook Kooij af te zetten.
Dus ik ben al blij dat naast genoemde drie versterkingen nog 1 sterke man voor de Vlaamse klassiekers erbij gaat komen.
Maar dan is het nog steeds vreemd dat ze daar twee dagen voor moeten gebruiken, toch? De tijdrit is op de 20e dus, dat kan ook niet Team Visma | Lease a Bike | De nationale kampioenschappen: wie rijdt… (teamvismaleaseabike.nl)
Dat zegt tegenwoordig ook niet alles meer.
Maar hij zal komend jaar nog wel blijven. De kans dat hij na 2025 vertrekt(naar Bora of een andere ploeg) acht ik wel vrij groot. Helemaal omdat Visma tot nu toe ook niet echt lijkt te investeren in de sprinttrein en ondersteuning van Kooij.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.