Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 118 ... 175 176
Thurau
goldone123
is yates nog niet zeker?

Volgens Wielerflits niet maar HLN klonk toch wat definitiever. Ga er maar vanuit dat Simon nummer 27 is in de ploeg voor volgend jaar.

T80JZ

Vingegaard, S. Yates, Kuss, Jorgenson, Uijtdebroeks, Kelderman, Kruijswijk, Tulett, Staune-Mittet, Gloag en Graat zijn allemaal klimmers die beter of talentvoller zijn dan Bouwman. Er was dus geen enkele reden voor de ploeg om er "alles" aan te doen om hem te behouden waar Fanny een punt van maakt. Want wat zou dat "alles" er aan doen dan moeten inhouden? Een plek aanbieden in de Tour of Giro ploeg terwijl teveel renners beter zijn? Als compensatie voor het niet rijden van een grote ronde een megasalaris aanbieden? Net als bij Roglic is het moment gekomen voor Koen en TVLab om uit elkaar te gaan. Enerzijds jammer, natuurlijk, anderzijds onvermijdelijk. Ongetwijfeld zal Koen bij zijn nieuwe ploeg meer kunnen verdienen, maar vooral zal hij daar meer eigen kansen krijgen en meer kansen om een grote ronde te rijden. Misschien wel zijn grote wens, namelijk de Tour. Dat hopen we allemaal voor hem. 

Vingegaard, Simon Yates, Kuss en Jorgenson in principe de klimmers voor de Tour volgend jaar. Dan moet er voor de Giro een keuze worden gemaakt tussen Uijtdebroeks, Kruijswijk, Kelderman, Tulett, Gloag, Staune-Mittet en Valter. Bizar gewoon.  

Laatst gewijzigd
T80JZ

En dan vergeet ik Lemmen ook nog. 

Kruijswijk zal in zijn - in principe - laatste jaar zich waarschijnlijk moeten richten op de Giro. Misschien maar beter ook gezien zijn worsteling met de Dauphiné en de Tour. 

T80JZ

En ik hoop enorm dat Steven dit jaar nog de Vuelta kan rijden. Zoveel pech de laatste jaren. 

Poeksel

De eerste nationale titel is binnen via Anna Henderson.

Yeez

Valter net geklopt door Peak in Hongarije. Kan mezelf voorstellen dat het beste er ook wel af is na de giro en Zwitserland. Maar goed ik zie de schreeuwende opmerkingen over slecht beleid, het ontbinden van zijn contract en slechte vorm wel verschijnen ;)

kelderfan
Yeez
Valter net geklopt door Peak in Hongarije. Kan mezelf voorstellen dat het beste er ook wel af is na...

Ik vind 't wel leuk om te schreeuwen. Maar ja Valter blijft gelukkig wel en dan ben ik uitgeschreeuwd.

Het is wel apart dat er van de uitlopende contracten geen renner wordt verlengd. Heeft dat met doorselecteren te maken?

kelderfan
T80JZ
Vingegaard, S. Yates, Kuss, Jorgenson, Uijtdebroeks, Kelderman, Kruijswijk, Tulett, Staune-Mittet, G...

Die keuze voor de Giro lijkt mij toch niet zo moeilijk, maar staat de TdF 2025 al op papier.

Thurau
kelderfan
Ik vind 't wel leuk om te schreeuwen. Maar ja Valter blijft gelukkig wel en dan ben ik uitgeschreeuw...

Toch niet zo apart, aantal renners koos voor een uitdaging ergens anders, Tratnik, de van Dijkes en Bouwman. Daarnaast de aangekondigde pensionering van Robert maakt dat eigenlijk alleen Vader mocht die niet blijven in de categorie doorselecteren zou kunnen vallen.

Thurau
kelderfan
Die keuze voor de Giro lijkt mij toch niet zo moeilijk, maar staat de TdF 2025 al op papier.

Nee, zoals bekend wordt dat eigenlijk pas na het trainingskamp in december bepaald, eerst intern en de afgelopen jaren al vrij vroeg daarna in het nieuwe jaar met de pers gedeeld.

AWestie

Markus en Nooijen op het NK-podium is een goede mogelijkheid

Thurau
AWestie
Markus en Nooijen op het NK-podium is een goede mogelijkheid

Dat Markus hier dik gaat winnen is niet zo verrassend maar Nooijen reed echt een dijk van een ITT, meer dan 46 km per uur! Dat is echt een ontwikkeling op dat terrein voor haar.

Laatst gewijzigd
tdola

Als s. Yates tekent weet ik niet of ie voor de tour gaat hoor. Zou kunnen, maar zou.ook duo kopmanschap met bijv uijtdebroeks in de giro kunnen zijn icm vuelta.

mitchel_91

Van Baarle met een ritje van 98 km in Tignes. Zit daar dus nu ook?

Hoogtestage voor Olympische spelen lijkt me beetje to much. Maarja... voor wat anders? 

Als Vingegaard niet naar de Tour gaat, gaat van Baarle?

Laatst gewijzigd
AWestie

Vet shirtThe Renaissance - Tour de France-collectie

Laatste man

Vini gewoon Tour dus, NOS.

BraboCycling

De selectie zoals verwacht na het afhaken van Kruijswijk en Van Baarle. Tratnik en Kelderman vangen dat op, Laporte, Wout en Benoot als killers, Jorgenson Kuss als top'knechten' en Jonas als kopman

Thurau

Top dat ze mee gaan doen! En dat shirt is erg mooi vind ik.

AWestie

Ik zag de eerste paar shots ook fietsend en waar ik eerst nog dacht dat ze nog net onderscheidend genoeg waren denk ik dat ze wel echt opgaan in de blauwe pelotonzee. Da's jammer.

Yeez

Wordt lastig te herkennen met al dat blauw inderdaad?

Rawolf

Mooie selectie wel. Hopen dat het ook met de vorm goed zit. 

Dat tenue is 3 keer kut

AWestie
Rawolf
Mooie selectie wel. Hopen dat het ook met de vorm goed zit.    Dat tenue is 3 keer kut

Enige minpunt Tiesj? 😉

Je bent de eerste die ik voorlopig lees die uitgesproken negatief is over het shirt, wat scheelt er aan?

Rawolf
AWestie
Enige minpunt Tiesj? 😉 Je bent de eerste die ik voorlopig lees die uitgesproken negatief is over h...

Tiesj vind ik gewoon een goede renner binnen een multidoel tourploeg. 

Dat tenue is eenheidsworstenblauw met veel te veel detail om vanuit helikopterview te aanschouwen. Je moet een vergrootglas pakken om iets van persoonlijkheid te kunnen ontwaren

kelderfan
Thurau
Top dat ze mee gaan doen! En dat shirt is erg mooi vind ik.

Goh, ik ben 't met je eens. Dit shirt kan er zeker mee door. Ik ben ook blij met de deelname van mijn dream-team.

kelderfan

Als ik 't voorzichtig mag hebben over de nieuwe talenten, die volgend jaar de killerbees gaan versterken. Alex Zingle mag niet mee naar de komende TdF. Zijn ploeg Cofidis is not amused met de komende vertrek van zijn groei-briljant lees ik bij Wieler Revue. 

1 2 ... 118 ... 175 176

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.