Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 119 ... 164 165
kelderfan

Als ik 't voorzichtig mag hebben over de nieuwe talenten, die volgend jaar de killerbees gaan versterken. Alex Zingle mag niet mee naar de komende TdF. Zijn ploeg Cofidis is not amused met de komende vertrek van zijn groei-briljant lees ik bij Wieler Revue. 

AWestie

Hoe onzeker het proces naar deze Tour is geweest laat zich wel merken in de boodschappen van o.a. Zeeman en Niermann. 11 dagen terug zei Niermann nog dat Olav geen plan was en in het interview met WF zegt Zeeman zonder mits en maar dat Olav de vervanger van Jonas zou zijn. En denk ook even terug aan de nuances die Zeeman rond Jonas de afgelopen week aanbracht.

kelderfan

Ja, maar er is men man macht gewerkt om die jongens wedstrijdfit te maken voor de TdF en dan heeft Niermann een goed punt.

kelderfan

Wat anders. Bij IDL heeft Gesink 't over na de Vuelta. Hij is kennelijk in gesprek over een rol bij de ploeg. Ik dacht waarom niet als ploegleider. Of een rol zoals onze schaatsheld heeft gedaan voor de afscheiding van de schaatsploeg.

AWestie

Nou, we kunnen met de UAE selectie officieel bevestigd echt echt beginnen met het traditioneel teams met elkaar vergelijken. Wie begint met dit kolderieke gedachte-experiment?

kelderfan
AWestie
#955
Nou, we kunnen met de UAE selectie officieel bevestigd echt echt beginnen met het traditioneel teams...

Ik krijg meteen de bibbers met kolderiek. Maar het is een feit dat UAE een berensterke selectie heeft samengesteld voor de TdF; als Poga 't nu niet afmaakt, dan kan hij 't niet leggen bij de ondersteuning. Hopelijk slaat de balans volgend jaar over naar de killerbees met Simon erbij.

Landeirovic
kelderfan
#956
Ik krijg meteen de bibbers met kolderiek. Maar het is een feit dat UAE een berensterke selectie heef...

Ach, stop toch met je killerbees man het is zo enorm cringe. Net als "The wolfpack" al zeggen ze daar het in heel het team. Killerbees heb ik nog nooit iemand horen zeggen buiten jezelf. Verder vind ik teams vergelijken ook gewoon iets enorm belachelijk. Je kan renners niet afwegen omdat de ene ploeg meer/minder klimmers mee neemt. In de Tour zelf zal veel duidelijk worden! dat het een mooie ronde mag worden!

goldone123
Landeirovic
#957
Ach, stop toch met je killerbees man het is zo enorm cringe. Net als "The wolfpack" al zeggen ze daa...

waar bemoei jij je mee? mensen mogen doen wat ze willen ze gaan niet special stoppen voor jou hoor 🤣

Yeez

Overigens is de term killerbees wel vaker gebruikt, maar houd jij het maar bij de oliesjeiks

Landeirovic
Yeez
#959
Overigens is de term killerbees wel vaker gebruikt, maar houd jij het maar bij de oliesjeiks

Vertel me eens wie van de ploeg Visma die term al gebruikt heeft? Buiten een paar fans. Ben benieuwd! :)

goldone123
Landeirovic
#960
Vertel me eens wie van de ploeg Visma die term al gebruikt heeft? Buiten een paar fans. Ben benieuwd...

Mensen mogen zeggen wat ze willen

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De ploeg gebruikt yellow bees en inderdaad geen killerbees... maar verder moet iedereen voor zichzelf bepalen hoe hij zijn favoriete ploeg noemt, ik hou het gewoon op Visma-Leaseabike, dat Vlab vind ik bv weer niets.

Raul Alcala
kelderfan
#956
Ik krijg meteen de bibbers met kolderiek. Maar het is een feit dat UAE een berensterke selectie heef...

Killerbees werd hier volgens mij enkele jaren geleden op dit forum geïntroduceerd, toen de omslag kwam en ze alles en iedereen naar de gallemiezen reden en er 50 plus zeges per jaar werden behaald. Dat de ploeg er vervolgens een Maja de bijna van maakte was ook prima. Honing is honing tenslotte. Kom maar op met die beren van UAE.

Ploeg tdf is top. Genoeg revanche. Nog niet uitgepiekt. Allemaal hongerig...

kelderfan
Rahim Vlasblom
#962
De ploeg gebruikt yellow bees en inderdaad geen killerbees... maar verder moet iedereen voor zichzel...

Maar hoe noem jij de ploeg volgende week, want ik lees dat Bygma er bij komt.

Landeirovic

https://www.teamvismaleaseabike.nl/nieuws/nieuws/statement-team-visma-lease-a-bike-na-uitspraak-in-zaak-michel-hessmann/

 

 

kelderfan
Raul Alcala
#963
Killerbees werd hier volgens mij enkele jaren geleden op dit forum geïntroduceerd, toen de omsl...

Ja, inderdaad en daar teren wij nog steeds op. Ik hoop dat mijn "dreamteam" opgewassen is tegen de UAE-boys. Want Pogacar met Ayuso, Almeida, Adam Yates, Pavel Sivakov, Marc Soler, Tim Wellens en Nils Politt lijkt onverslaanbaar. Of Jonas Vingegaard moet zo sterk zijn opgestaan uit die nare val. 

tdola

Toch bijzonder dat je 4 maanden geschorst wordt, maar dat t effectief 13 maanden is, omdat t zolang duurt tot er duidelijkheid is.

Benieuwd wat de ploeg met hem gaat doen, talent is zeker aanwezig, en wrs een relatief goedkope kracht. Was in de giro die roglic won erg goede knecht.

kelderfan

Ja bedankt voor de link en ja wat te doen met Michel Hessmann, want de overtreding lijkt zo minimaal.

YogiBear

Ik hoop dat ze hem verlengen. Als zowel de Duitse justitie eerder al, als ook het Nada tot de conclusie komen dat er zeer waarschijnlijk geen sprake is van opzet maar wel van een ander medicijn zie ik geen enkele reden om zo'n talent niet te verlengen.

BraboCycling

Gewoon vertrouwen geven nu, verlengen dus. Eigenlijk zegt NADA dat er niets aan de hand was

Yeez

@tdola de ploeg stelde hem op non actief tot de uitspraak. Daar kan het nada niks aan doen, behalve dus sneller uitspreken ;) en hij is geen 13 maanden, maar 11,5 maand geschorst. Reed in augustus nog het wk.

gerechtigheid voor michel, maar wel een jaar kwijt door een vervuilde paracetamol. 

Yeez

Vingegaard en Tratnik blijven als enige tm maandag in Tignes volgens hun coach Tim Heemskerk

Robert

En nu verlengen die hessmann! 

Thurau

Het recht moet zijn loop hebben, maar met zo een lange duur van de zaak voelt de uiteindelijke uitkomst extra onrechtvaardig aan. Hessmann heeft zich een jaar lang niet kunnen bewijzen op sportief vlak en de vraag is of hij nog in de plannen voor komt bij Visma Lab. Wat mij betreft wel want ik vind hem een uitstekende renner met groeimogelijkheden. 

Laatst gewijzigd
AWestie

Piccolo op straat gezet door EF door eerst slaapmedicatie en daarna groeihormonen. Die eerste deed mij meteen even denken aan Lobato c.s. 😅

Laatst gewijzigd
1 2 ... 119 ... 164 165

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.