Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 131 ... 159 160
kelderfan
Fanny
#249
@Kelderfan Hopelijk is jou favoriete renner morgen ook beter in orde want hij moest er vandaag nmm...

Ja, Wilco Kelderman zag er helaas niet goed uit, want hij kwam op te grote achterstand binnen. Ook Benoot had 't moeilijk gisteren. Waarschijnlijk was die waaierrit net iets te veel van het goede. Ik hoop dat zij vandaag een goed plan hebben om in iedergeval Evenepoel een optater te geven, want die is meer bezig om Pogacar te laten winnen, dan voor zijn eigen 2e. plek te strijden. Want hoe hij Landa terugriep bij die aanval van Pogacar was veelzeggend. De killerbees moeten maar een bondje met Ineos sluiten om Rodriguez in 't zadel te helpen. Dan moet Evenepoel omkijken.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Fanny
#249
@Kelderfan Hopelijk is jou favoriete renner morgen ook beter in orde want hij moest er vandaag nmm...

Kijk nu eens mijn favo heeft naar je geluisterd, want hij is vandaag boven verwachting goed bezig.

BraboCycling

Lemmen en Benoot hebben het super gedaan vandaag, Kelderman doet er nu nog een tandje bij! Los van wat de uitslag wordt, dikke chapeau voor het team vandaag 

AWestie

Als Tratnik ook nog netjes er tussen zijn rol had gepakt op kop was het optimaal computerspelfietsen.

kelderfan
AWestie
#254
Als Tratnik ook nog netjes er tussen zijn rol had gepakt op kop was het optimaal computerspelfietsen...

Ik doe graag mee met die computerspelletjes. Go, go "Wilco Wauw Chapeau".

kelderfan

Jammer maar Vingegaard moet 't hoofd buigen voor de machine Pogacar. Maar 't team mag trots zijn, want zij zijn strijdend ten onder gegaan. En Evenepoel heeft 't gezien van afstand dat wel.

Laatst gewijzigd
AWestie

persoonlijk hoop ik dat Jorgenson met zijn weekend in Nice nog in de top tien sluipen.

Laatste man

Op naar een 2e etappe zege. Jorgenson wellicht in Nice, Wout nog ergens onderweg en wellicht mag Wilco het nog eens proberen in de Alpen. Zou de beloning zijn voor het team.

goldone123

pff, dit is wel een mokerslag hoor pogi is ongrijpaar vermoed ik voor de komende jaren hij fiests gewoon de tijd van pantani er uit.

AxVISMALAB

Pogacar is gewoon de beste renner ter wereld en ze zijn erachter gekomen hoe ze van hem meer 'een ronderenner' kunnen maken. Training flink aangepast en hij is ook lichter dan vroeger waardoor hij ook de lange beklimmingen, achtereenvolgens, goed verteerd. Dat hebben ze gewoon goed aangepakt. VLAB dacht dat de oude tactiek nog zou werken maar dat gaat niet meer lukken ben ik bang. 

UAE ook het beste team dit jaar en deze Tour, dus zullen nu weer in jachtmodus moeten. Maar dat kunnen ze goed is in het verleden bewezen!

AWestie

Het aantal bergen waarop Jonas in potentie op voorhand beter zou zijn is nog iets kleiner geworden. Minimaal HC, graag met nog meer hoge percentages en het liefst ook duidelijk op hoogte en op hete dagen zijn er heel weinig.

goldone123

ja idd, het zal wel erg saai worden volgend jaar en de jaren daarop.

kelderfan

Stef Clement zowaar positief na tweede Pyreneeënrit Tour: 'Dit is het beste wielrennen ooit, een wonder!' | Wieler Revue; Stef Clement legt uit dat om de koolhydratenopname gaat; dus dat wordt nog wat. Als je dat leest dan krijg ik nu al buikpijn. Het wordt op die manier minder saai, dan je denkt @goldone123.

AWestie

Leuk grapje hier onder, maar ik denk dat het oprecht alleen nog echt werkt om Pogacar te kraken bij snel elkaar opvolgende klimmen (zoals vorige week) of de handvol klimmetjes van een uur die Frankrijk e.o. rijk is zoals ik gisteren schreef. Gisteren waren er te veel lichtere momenten in het dal om het echt te laten breken. Het stomme is dat de ploeg niet anders kan dan het te proberen.

Yeez

@awestie je kan het terrein steeds specifieker maken, maar het is gewoon een vaststelling dat pogacar dit jaar nog een pak beter is geworden. Hieronder een reactie van 8 maart, wat 1 op 1 is uitgekomen (moet iemand zijn die in de ploeg zit). Angstaanjagend om te lezen wel

Laatst gewijzigd
AWestie

Helemaal mee eens hoor, ik had volgens mij dit bericht ook al ergens langs zien komen. Dit laat maar weer zien hoeveel verschil ploegen en renners nog kunnen maken zonder op details te gaan mierenneuken en hoe reactief UAE soms nog is met innovaties maar het daarna bij wijs van spreken een dag later ook meteen tiptop geregeld heeft.

Er zitten wat mij betreft nog steeds zwakke plekken bij die ploeg, maar de marges daarvoor worden met het jaar kleiner. Tadej is op heel veel vlakken beter, maar er blijven wat mij betreft aanknopingspunten om hem altijd te kunnen uitdagen met Jonas.

pirazzi

Jonas Vingegaard wilde zelf graag meedoen met deze Tour de France maar eigenlijk is het een utopie dat hij deze Tour nog kan winnen. Dus had hij niet beter door de ploegleiding tegen zichzelf in bescherming genomen kunnen worden, m.a.w. kopman in de Vuelta was beter geweest en in deze Tour Jorgenson kopman.

kelderfan

Het is zeker zo, dat Pogacar duidelijk beter is, dan onze Jonas Vingegaard. Anderzijds is 't dapper, dat hij 't gevecht aangaat met deze Pogaboy; want Jonas heeft door zijn zware blessure een achterstand met de trainingsarbeid. Je ziet ook bij Wout dat hij bergop een stuk minder is als andere jaren. Die achterstand kun je echt niet wegwerken in zo'n korte tijd. De Vuelta had natuurlijk beter gepast, maar door huiselijke omstandigheden kennelijk geen optie.

Hopelijk wordt 't volgend jaar een stuk beter voor Jonas in de volgende editie van de TdF met Sepp Kuss en aanwinst Simon Yates erbij. 

BraboCycling
pirazzi
#267
Jonas Vingegaard wilde zelf graag meedoen met deze Tour de France maar eigenlijk is het een utopie d...

Hoeveel onzin kun je in een post stoppen. Alsof de Vuelta belangrijker is dan de Tour. Nog los van dat hij dan vader wordt & Kuss ook de Tour niet kon rijden dus die richting Vuelta gaat als kopman 

Raul Alcala

Jonas heeft niet bepaald de kans gehad dit jaar beter te zijn dan ooit. Tegelijk mag de focus waar hij beter in is dan Pogacar ook wel wat wijzigen naar ook beter worden in dat waar Pogacar nog in uitblinkt. 

kelderfan
Raul Alcala
#270
Jonas heeft niet bepaald de kans gehad dit jaar beter te zijn dan ooit. Tegelijk mag de focus waar h...

Ik denk niet dat het aan de focus ligt. Jonas heeft een behoorlijke trainingsachterstand opgelopen door de valpartij, dat kon je gisteren goed zien. Pogacar ging op 't moment, dat Vingegaard 't even moeilijk kreeg op 5 km van de finish. 

Raul Alcala

Ja, dat zeg ik ook. Tis en en 

kelderfan
Raul Alcala
#272
Ja, dat zeg ik ook. Tis en en 

Ja klopt maar 't is juist Pogacar die de focus moet houden. Want er kan nog veel veranderen zegt ook zijn ploeg.

kelderfan

De gebroeders van Dijke met Van Belle, Hagenes, Van Der Sande, Vermote en Kramer gaan de Tour de Wallonie doen. Dat betekent voor de Czech Tour een kleine wijziging wat betreft Vermote. Dat is inmiddels ook bekend, want Belletta, Bouwman, Brennan. Gloag, Nortoft, Staune-Mittet en Vader gaan kennelijk de Czech Tour doen.

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

En het ligt natuurlijk ook aan dat lelluke shirt.

1 2 ... 131 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.