Als je ziet hoe goed die het doet en hoe blij het team en Girmay van hem zijn en dat hij de Tour mag rijden + zijn eigen kansen krijgt in kleinere wedstrijden en klassiekers zie ik geen enkele reden waarom Teunissen daar zou vertrekken. Ik verwacht eerder 1 van deze een verlenging
Van de Luchtmacht naar het hooggebergte: oud-militair Bart Lemmen (28) rijdt zijn eerste Tour de France
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/07/15/van-de-luchtmacht-naar-het-hooggebergte-oud-militair-bart-lemmen-28-rijdt-zijn-eerste-tour-de-france-a4859769
Visma | Lease a Bike zag masterplan mislukken en vindt dat Vingegaard nóg beter moet: 'Anders haalt hij het niet' | Indeleiderstrui.nl. Jammer en in dat plan heeft Kelderman en Jorgenson zo huis gehouden, dat alleen de sterkhouders overbleven. Helaas komt Jonas nog wat procenten te kort en Pogacar outstanding met ook superploeg om hem heen. Wat dat betreft is 't een goede zaak, dat die Simon wordt gehaald.
Zeeman wil volgend jaar wel bidons geven in de Alpen Visma-directeur Merijn Zeeman over zijn laatste Tour en overstap naar AZ: ‘Voetbal kan heel veel leren van wat hier gebeurt’ | Tour de France | AD.nl
Maar leuk dat Jos van Emden zo'n vogelaar is geworden en ook tijdens de trainingscampen. Hij heeft met Tom Dumoulin toch een leuk maatje. En ik lees net bij WF, dat Grischa Niermann met nog een renner uit de koker gaat komen. Dat wordt weer een leuke verrassing van baas Plugge.
Vingegaard gewoon een heel goede Tour als je weet vanwaar hij komt. Dat het bergaf zou gaan in de 3e week en niet in stijgende lijn was gewoon te verwachten. Weet ook niet waar dat steeds vandaan kwam dat hij zou groeien. Zijn basis is gewoon veel te dun en dat betaald zich in de 3e week net zoals bij Pogacar vorig jaar. Ik denk dat Visma en Vingegaard eerder hun 2e plek gaan verdedigen dan het hard maken voor winst want ik vrees dat ze dan een zware uppercut gaan krijgen met ook een echt sterker wordende Evenepoel. Visma mag trots zijn op hun Tour met de ploeg.
Precies. Vingegaard kan zich nu beter richten op Evenepoel, want Pogacar is supersterk. Dat Laporte met Vingegaard in zijn wiel nog terug konden komen is op zich al mooi om te zien. Gelukkig had Vingegaard zijn vooruit geschoven posten Van Aert en Benoot nog bij zich in de finale.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.