Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 132 ... 159 160
kelderfan
Raul Alcala
#275
En het ligt natuurlijk ook aan dat lelluke shirt.

Wat mij betreft mag 't een lelijk shirt zijn, maar volgens mij wel herkenbaar. Soms lastig maar ik kan die jongens beter volgen dan in de "foeilelijke gele tricots".

kelderfan

Ik roeptoeter niet veel, maar Gregoire blijft bij zijn team en die presteert gelijkmatiger dan Martinez. Oh, ja en Mike Teunissen is genomineerd tot beste helper. Volgens mij is die nog vrij en toch een goeie voor Kooij.

Landeirovic
kelderfan
#277
Ik roeptoeter niet veel, maar Gregoire blijft bij zijn team en die presteert gelijkmatiger dan Marti...

Als je ziet hoe goed die het doet en hoe blij het team en Girmay van hem zijn en dat hij de Tour mag rijden + zijn eigen kansen krijgt in kleinere wedstrijden en klassiekers zie ik geen enkele reden waarom Teunissen daar zou vertrekken. Ik verwacht eerder 1 van deze een verlenging

Raul Alcala
kelderfan
#276
Wat mij betreft mag 't een lelijk shirt zijn, maar volgens mij wel herkenbaar. Soms lastig maar ik k...

👀

AWestie

Van de Luchtmacht naar het hooggebergte: oud-militair Bart Lemmen (28) rijdt zijn eerste Tour de France
https://www.nrc.nl/nieuws/2024/07/15/van-de-luchtmacht-naar-het-hooggebergte-oud-militair-bart-lemmen-28-rijdt-zijn-eerste-tour-de-france-a4859769

kelderfan

Visma | Lease a Bike zag masterplan mislukken en vindt dat Vingegaard nóg beter moet: 'Anders haalt hij het niet' | Indeleiderstrui.nl. Jammer en in dat plan heeft Kelderman en Jorgenson zo huis gehouden, dat alleen de sterkhouders overbleven. Helaas komt Jonas nog wat procenten te kort en Pogacar outstanding met ook superploeg om hem heen. Wat dat betreft is 't een goede zaak, dat die Simon wordt gehaald.

AWestie
Yeez


Was eigenlijk simpelweg al gewoon te zien (dat hij dunner dan ooit was), maar heeft het nu zelf toegegeven. Verklaard zijn mindere explosiviteit en minder power op het vlakkere deel van klimmen en tijdritten

Cycling

@Yeez en nog een reden waarom hij in de gravelrit niet met Pogacar en Evenepoel ging meedraaien. Hij zat daar gewoon volledig op zijn limiet. 

Cycling

@Kelderfan Simon Yates in deze vorm rijdt bij Visma-LaB geen Tour. 

kelderfan
Cycling
#285
@Kelderfan Simon Yates in deze vorm rijdt bij Visma-LaB geen Tour. 

Denk je niet, dat de killerbees Simon Yates niet op een hoger niveau krijgen met voeding en hoogtestages. Kijk maar eens hoe broer Adam 't doet bij UAE. Die gaat echt mee naar de TdF volgend jaar dan. 

kelderfan

Maar leuk dat Jos van Emden zo'n vogelaar is geworden en ook tijdens de trainingscampen. Hij heeft met Tom Dumoulin toch een leuk maatje. En ik lees net bij WF, dat Grischa Niermann met nog een renner uit de koker gaat komen. Dat wordt weer een leuke verrassing van baas Plugge.

Laatst gewijzigd
AWestie
kelderfan
#287
Maar leuk dat Jos van Emden zo'n vogelaar is geworden en ook tijdens de trainingscampen. Hij heeft m...

Dat laatste staat naar mijn weten niet in het artikel met Niermann

YogiBear

@kelderfan ik lees dit: "maar verklapt wel dat er volgend jaar (nog) geen renner op zijn voorspraak bij de ploeg komt." Zie ik iets over het hoofd of heb je het over 2026?

Poeksel

Random trivia: het is 4000 dagen geleden dat Kelderman de Ronde van Denemarken won, zijn laatste overwinning.

YogiBear
Poeksel
#290
Random trivia: het is 4000 dagen geleden dat Kelderman de Ronde van Denemarken won, zijn laatste ove...

Dat moet bijna wel betekenen dat hij vandaag weer wint, toch?🤔

kelderfan
YogiBear
#289
@kelderfan ik lees dit: "maar verklapt wel dat er volgend jaar (nog) geen renner op zijn voorspraak...

Ja, dat klopt, maar omdat 't zo tussen haakjes wordt benoemd, denk ik en dacht ik he, dat wordt weer een verrassing uit de hoge hoed.

kelderfan
AWestie
#288
Dat laatste staat naar mijn weten niet in het artikel met Niermann

Avondetappe.

AWestie
kelderfan
#293
Avondetappe.

Welke?

kelderfan

Wat betreft Simon Yates. Zoals die nu rijdt is ie zeker kandidaat voor de TdF 2025.

kelderfan

Helaas is de beker nog niet leeg en wordt 't nog een moeizaam einde voor de killerbees in deze afelevering van de TdF.

BraboCycling
kelderfan
#296
Helaas is de beker nog niet leeg en wordt 't nog een moeizaam einde voor de killerbees in deze afele...

Niet meteen zo panikeren en overdrijven 

Landeirovic
kelderfan
#296
Helaas is de beker nog niet leeg en wordt 't nog een moeizaam einde voor de killerbees in deze afele...

Vingegaard gewoon een heel goede Tour als je weet vanwaar hij komt. Dat het bergaf zou gaan in de 3e week en niet in stijgende lijn was gewoon te verwachten. Weet ook niet waar dat steeds vandaan kwam dat hij zou groeien. Zijn basis is gewoon veel te dun en dat betaald zich in de 3e week net zoals bij Pogacar vorig jaar. Ik denk dat Visma en Vingegaard eerder hun 2e plek gaan verdedigen dan het hard maken voor winst want ik vrees dat ze dan een zware uppercut gaan krijgen met ook een echt sterker wordende Evenepoel. Visma mag trots zijn op hun Tour met de ploeg.

kelderfan
Landeirovic
#298
Vingegaard gewoon een heel goede Tour als je weet vanwaar hij komt. Dat het bergaf zou gaan in de 3e...

Precies. Vingegaard kan zich nu beter richten op Evenepoel, want Pogacar is supersterk. Dat Laporte met Vingegaard in zijn wiel nog terug konden komen is op zich al mooi om te zien. Gelukkig had Vingegaard zijn vooruit geschoven posten Van Aert en Benoot nog bij zich in de finale.

AWestie

Vingegaard moet just niks. Als hij een kans ziet om te winnen, lekker pakken, maar verder boeit het mij en hij zelf geloof ik ook vrij weinig of hij 2e, 6e of 12e wordt.

1 2 ... 132 ... 159 160

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.