Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 45 ... 80 81
AWestie

Oh ja dat verschil kan er natuurlijk ook zijn. Aangezien ik voorlopig nog breukloos door het leven ben gegaan, ben ik denk ik niet heel secuur in mijn beschrijving. Zijn sleutelbeen doet in ieder geval au.

YogiBear

(Flauwe modus aan) @AWestie zelfs dat au hoeft niet (zeg ik uit ervaring). Dus je moet nog wat nauwkeuriger zijn.

kelderfan
Yeez
#1100
Breukje of gebroken? Ik maak het niet op uit het bericht. Of je concludeert omdat er staat dat er ge...

Misschien helpt bovenstaande. "t is helaas gebroken.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Vermote voert VLaB aan in de Settimana. Ik ben benieuwd hoe de jonkies Staune-Mittet (gretig), Graat en Huising 't gaan doen. Wat zal de rol van Koen Bouwman zijn? Milan Vader hopelijk weer met goede benen.

Vinniesmittie

Een van jullie een idee hoe het met Laporte gaat? Dit ivm deelname E3 vrijdag

John Bon
Vinniesmittie
#1105
Een van jullie een idee hoe het met Laporte gaat? Dit ivm deelname E3 vrijdag

Nog weinig duidelijk 
"Een gevalletje 'lastminute', want in de dagen voor Milaan-Sanremo was er niets aan de hand met de Fransman. 'Hij voelde zich deze week supergoed en hij gaf op training heel mooie signalen. Hij is er in de ochtend mee opgestaan, helaas. Het is nu afwachten of dat doorzet, of dat het alleen een minder dagje was. Als hij koorts krijgt, dan is het zorgelijk richting wat komen gaat. Maar dat gaan we van dag tot dag bekijken. Het is jammer, want met Christophe rijd je voor winst of het podium, en daar doen we het voor.' Quote van Arthur van Dongen

Volgens in de leiderstrui (al vind ik dat een verschrikkelijke clickbait website dus korreltje zout en zo)

BraboCycling
kelderfan
#1104
Vermote voert VLaB aan in de Settimana. Ik ben benieuwd hoe de jonkies Staune-Mittet (gretig), Graat...

Vermote voert helemaal niets aan, hij is de knecht van dienst. 

AWestie
BraboCycling
#1107
Vermote voert helemaal niets aan, hij is de knecht van dienst. 

Hij heeft naar verluidt nummer 21, dus dat is genoeg voor Kelderfan

Vinniesmittie

Zie nu dat Laporte van startlijst is gehaald door organisatie E3. Is vervangen door Hagenes

https://www.e3saxoclassic.be/web/content/41468?unique=b424af53fd0b034181192789aa9e110dce027c66&download=true

Laatst gewijzigd
AWestie

De ploeg heeft het bevestigd https://x.com/vismaleaseabike/status/1770072696056848724?s=46&t=Og9dyBzjHLo_gmsUgRy8Sg

Yeez

Vooral voor gent-wevelgem een probleem als hij niet start. Moet normaal de man daar zijn met olaf. En ook voor rvv en pr niet ideaal als je nu ziek bent, maar het is wat het is

hetismewat

Voor mijn scorito ook wel een kleine zorg

AWestie

Haha ik moet altijd aan deze iconische titel denken als ik een blessure of ziekte even in perspectief moet bekijken

Raul Alcala

Toch mooi voor die Hagenees.

Raul Alcala

Toch vind ik dat de laatste tijd op industriële schaal blessures voorkomen hoor

Laatst gewijzigd
Yeez

Bartali sterk in de breedte, maar niet als collectief gereden. Brenner wint nadat mittet hem moest laten gaan in de afdaling. Bouwman sprint naar plek 4 nadat hij te vroeg moest beginnen... had meer ingezeten voor hem als ze hem op tijd in stelling brengen

Laatst gewijzigd
Yeez

Catalonië teleurstellend. Kuss houd de schade nog enigzins beperkt, maar Uijtdebroeks zakt er het laatste stuk finaal doorheen. Moet haast wel de kou zijn. Beiden reden hier vorig jaar en in 2021 beduidend beter...

Landeirovic

Dus omdat je vorig jaar en in 2021 ergens goed bent moet dat nu ook het geval zijn? Of gewoon geen super benen? Of later pieken?

hetismewat

Erg matig in Catalonie. Maar de slechte dag van Kuss van het jaar hebben we nu gelukkig achter de rug.

kelderfan

Catalunya zeker niet goed te noemen. Kuss was niet bij de les of de benen blokkeerden door de kou? Ook Valter liet 't afweten.

In de Settimana heeft Koen zich goed geweerd. Maar leuk dat Hartthijs De Vries zich heeft getoond. Die heeft helaas de stap niet kunnen maken naar de WT. Dat vind ik nog altijd jammer.

Laatst gewijzigd
Fanny

@Yeez Ben het met je eens.

Met een betere leadout had Bouwman voor de winst kunnen gaan in deze vlakke sprint. 

Bouwman moest het van te ver alleen doen om Brenner terug te halen en dan nog sprinten waarbij hij in de laatste meters stil viel.

Ik had juist Vermote wel verwacht als leadout ipv Staune-Mittet maar die had de benen niet of zat veel te ver van achter.

Jammer want er had voor Visma Lab een overwinning in kunnen zitten als men een gezamelijke leadout had gereden.

Moet wel zeggen dat er in de laatste 25km erg hard werd gereden, zowel heuvelop als in het dalen.

Diverse aanvallenvoornamelijk dalen richting finish , ook door verschillende renners van Visma Lab. 

Leek wel een Juniorenkoers.

Het was in ieder geval leuker om te zien dan Catalonië waarbij Kuss en Uijtenbroecks het lieten afweten tegen een ontketende Pogacar. Misschien was hier het weer ook debet aan.

Yeez

@landeirovic nee, maar ik denk wel dat dit niet hun normale niveau is. Vooral kuss heeft moeite met de kou.

@fanny jep, maar het was ook lastig om jezelf als ploeg te groeperen. Iedereen wilde die laatste afdaling van voren zitten...

Yeez

Uijtdebroeks:

Raul Alcala

Hoe lang moet het nog duren voordat Visma lab Wim Hof inschakelt voor de koukleumen.

AWestie

Als ze dat doen dalen ze in mijn achting en niet alleen om dit hilarische verhaal: Wim Hof in het Vondelpark

1 2 ... 45 ... 80 81

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.