Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 47 ... 90 91
kelderfan
Yeez
#1150
Bartali: oogt als los zand. Jonkies mogen van ver aanvallen en vader en bouwman wachten, om vervolge...

Ik heb 't niet gezien, maar het is weer geen goede dag voor VLaB, want ook in Catalunya is 't geen hosanna.

Ryan brengt 't team thuis in de Settimana.

Yeez

Kuss wat beter vandaag net als uijtdebroeks. Kuss nu op 13 sec van plek 4.

Msr (zieke kopman) en catalonie (geen top roglic meer in de ploeg) zijn wel de 2 koersen die nu minder zijn dan vorig jaar, uae tour en vooral parijs-nice waren dan weer beter en derest minstens gelijkwaardig. 

YogiBear
kelderfan
#1151
Ik heb 't niet gezien, maar het is weer geen goede dag voor VLaB, want ook in Catalunya is 't geen h...

Je weet dat Ryan niet meer voor VLaB rijdt? Ik moet zeggen dat ik nl dat deel van je reactie niet snap.

kelderfan
YogiBear
#1153
Je weet dat Ryan niet meer voor VLaB rijdt? Ik moet zeggen dat ik nl dat deel van je reactie niet sn...

Heb je problemen met lezen. Ja natuurlijk rijdt Ryan niet meer voor 't team, maar als ex.renner van 't opleidingsteam mag hij toch wel genoemd worden in deze.

Trouwens Huising en Staune-Mittet hebben 't wel geprobeerd, maar helaas is dat niet goed uitgepakt.

YogiBear
kelderfan
#1154
Heb je problemen met lezen. Ja natuurlijk rijdt Ryan niet meer voor 't team, maar als ex.renner van...

"Ryan brengt 't team thuis in de Settimana." Hier zeg je letterlijk als je de Nederlandse taal goed begrijpt en gebruikt; dat Ryan voor VLaB Zorgt voor een goed resultaat. Dat jij je beroert uitdrukt in het Nederlands, helemaal goed. Ga dan niet zeggen dat een ander niet kan lezen, maar ga werken aan je eigen taalkennis, taalbegrip en taalgevoel. En ja, natuurlijk mag je Ryan noemen.

kelderfan
YogiBear
#1155
"Ryan brengt 't team thuis in de Settimana." Hier zeg je letterlijk als je de Nederlandse taal goed...

Oh, je. Ik denk, dat ik 't leuk breng, maar dat is kennelijk teveel van 't goeie. 

YogiBear
kelderfan
#1156
Oh, je. Ik denk, dat ik 't leuk breng, maar dat is kennelijk teveel van 't goeie. 

Als je het leuk wilde brengen; excuses maar zo had ik het niet begrepen. 

Thurau
YogiBear
#1157
Als je het leuk wilde brengen; excuses maar zo had ik het niet begrepen. 

Hij bedoelt het dan ook niet als een grapje maar gewoon om reacties uit te lokken. Om dan vervolgens ander te kapittelen over het niet goed lezen. Vermoeiend.

Over het rijden in Spanje ben ik vandaag niet ontevreden Kuss en Cian waren aanmerkelijk beter dan gisteren en als je in ogenschouw neemt dat er 1 van de buitencategorie daar meedoet is het verschil tussen een Landa en het Visma tweetal vandaag niet zo groot. Kuss zou zelfs top 4 hier kunnen rijden denk ik. In de Settimana staan Bouwman en Vader gewoon goed, een sprintje van Ulissi gaan ze nooit winnen en het podium is goed haalbaar. Jonkies mochten in de aanval en deze koers is ideaal om te leren.

Laatst gewijzigd
Yeez

@thurau vermoeiend, maar je gaat er wel steeds op in

Thurau
Yeez
#1159
@thurau vermoeiend, maar je gaat er wel steeds op in

En jij dan weer op mij Yeez. Dus is het cirkeltje rond.

Yeez

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Bring them home!

Ben reuze benieuwd naar Hagenes. Van Aert sprak lovende woorden over t joch.

 

kelderfan
Raul Alcala
#1162
Bring them home! Ben reuze benieuwd naar Hagenes. Van Aert sprak lovende woorden over t joch. &nbs...

Ja, dat zie ik ook zo. Breng hem thuis#. Van Aert gaf al eerder aan, dat Hagenes mee zou doen met het E3-team. Met weinig racedagen en dan wel met hoogtetraining moet Wout Van Aert zijn grote concurrent kunnen weerstaan. 

Trouwens ik ben ook nieuwsgierig naar Van Empel in de G/W. Haar grote concurrente doet ook goed. Misschien dat een goed voorbeeld doet volgen.

Raul Alcala
kelderfan
#1163
Ja, dat zie ik ook zo. Breng hem thuis#. Van Aert gaf al eerder aan, dat Hagenes mee zou doen met he...

Nah, ik doelde op iets anders, maar dat voert net wat te ver op een wielrensite, tenzij we op Israël Premier Tech forum zouden huis houden.

Voordeel van blessures is dat Hagenes de eerste aangewezen vervanger is voor de aankomende (semi) klassiekers.

hetismewat

Als Seppie zo'n demarage als waarmee hij Landa terughaalt nou eens bewaart voor de laatste 2/3 kilometer, dan had hij er nog wat beter voor kunen staan. Cian inderdaad beter, maar voor een goed klassement in de Giro zal er nog wel het nodige bij moeten, denk ik. Zeker gezien zijn tijdrit nog niet veel beter lijkt dan vorig jaar.

Hopelijk kan Cian zaterdag eens lekker vroeg in de aanval, dat amechtig aanhaken voor een plek achterin de top 10 is toch minder interessant om naar te kijken.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Raul Alcala
#1164
Nah, ik doelde op iets anders, maar dat voert net wat te ver op een wielrensite, tenzij we op Isra&e...

Je breng ze thuis is jouw insteek, maar dat ter zijde.

Voor mijn gevoel is Hagenes toe aan deelname Vlaamse klassiekers. Hij en Kooij hebben stappen gezet in hun ontwikkeling. En de ploeg waar jij op doelt laat zich beter zien dan voorheen. Sep Vanmarcke is van toegevoegde waarde als teamleider. Oh, ja die rijdt niet voor VLaB.

Laatst gewijzigd
Fanny

@Yeez

Quote: Bartali: oogt als los zand. Jonkies mogen van ver aanvallen en vader en bouwman wachten, om vervolgens 4 en 5 te finishen achter ulissi en 2 aanvallers. Goede kans dat 1 vd 2 wint als ze ook durven aan te vallen... jammer en onwennig om naar te kijken

Jouw oproep is vandaag gestand gedaan door de ploegleiders Engels en Wagner van Visma Lab.

Vader zit als aanvaller momenteel in de kopgroep van 7 renners al hebben ze niet al teveel voorsprong.

Raul Alcala
kelderfan
#1166
Je breng ze thuis is jouw insteek, maar dat ter zijde. Voor mijn gevoel is Hagenes toe aan deelname...

Ok, expliciet dan. Bring them home betreft de Israëlische gegijzelden in Gaza. Zullen we er maar over ophouden dan?

Hagenes is een beest, en ik vind dat in zo'n ongelijke sterke klassiekerskern er altijd ruimte moet zijn voor een renner als Hagenes.

Yeez

@raul hou dat lekker ff weg

kelderfan
Fanny
#1167
@Yeez Quote: Bartali: oogt als los zand. Jonkies mogen van ver aanvallen en vader en bouwman wachte...

Volgens mij is Koen Bouwman bezig met een aanval om de trui van Ulissi over te nemen en Staune is met Ryan ook onderweg omde boel om te gooien. Koen wint de rit, Chapeau Koen Bouwman#

Laatst gewijzigd
Poeksel

Gelukt! Mooie overwinning (denk ik dan, niet gezien) voor Bouwman en als het goed is inderdaad ook de leiderstrui.

Laatst gewijzigd
kelderfan
Poeksel
#1171
Gelukt! Mooie overwinning (denk ik dan, niet gezien) voor Bouwman en als het goed is inderdaad ook d...

Ja hij heeft de trui overgenomen. Wauw die Koen doet 't weer.

hetismewat

De hele ploeg een hele goede koers gereden in de Settimana. Zal nog lastig zat worden om die leiderstrui binnen boord te houden, maar de etappewinst is maar vast binnen.

Raul Alcala
Yeez
#1169
@raul hou dat lekker ff weg

Yeez. Nee hoor, ik zou niet weten waarom? Het was zelfs in eerste instantie impliciet een soort van woordgrap, in hoeverre je daar een grap over kan maken, maar Kelderman vatte het verkeerd op. Dan leg ik het nog een laatste keer expliciet uit. Maak je niet zo druk.

Super voor Bouwman, steeds benieuwder naar zijn toekomst na dit seizoen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Deze overwinning mag hij ook zijn ploeg toeschrijven, want aangevallen hebben zij gedaan tegen een sterk UAE, die uiteindelijk Koen moesten laten gaan. Hij mag van mij die rol van Robert Gesink overnemen.

1 2 ... 47 ... 90 91

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.