Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 52 ... 85 86
Cycling

@Tdola op TV praatte hij met de ploegleiders in de auto dat het niet ging. Waarschijnlijk toen afgestapt 

AWestie

Ook Tosh is afgestapt vandaag. In normale omstandigheden had de ploeg met Lidl-Trek Mathieu kunnen irriteren. Nu is het steeds meer afvallers incasseren.

S. Morgenstern

Gezien zijn vorm verval sinds de Tirreno, in één week tijd, kun je er wel vanuit gaan dat hij ziek is geworden. Hoewel je dat van sommigen hier niet mag zeggen en kun je het beter zoeken in een bizar slechte trainingsaanpak die zijn hele seizoen, zo niet zijn loopbaan, op het spel hebben gezet.

kelderfan

Helaas geen Kooij op 't podium. De killerbees blijven in 't defensief.

Gelukkig lijkt Benoot op de weg terug.

Glorious

Wat een pech weer vandaag met Tratnik. Van der Poel is nooit gebaat bij een langere sprint en Wout wel.. wisten we wel maar dat is vandaag wederom duidelijk geworden en belangrijk voor komende weken. 

BraboCycling
kelderfan
#1279
Helaas geen Kooij op 't podium. De killerbees blijven in 't defensief. Gelukkig lijkt Benoot op de...

Defensief? Ze hebben echt gedaan wat ze konden met deze selectie. En in het peloton zijn ze blijven rijden, itt Intermarche en de andere sprintersploegen (op SQS en beetje Bora na).

Tim was dik in orde, Benoot ook zeker gezien z'n val en Kooij ook. 

Rawolf
Rawolf
#1262
lastig. Ik ben van mening dat de ronde winnen en al helemaal Roubaix zo onzeker is dat je  bete...

jumbo kon vandaag bij Trek goed afkijken hoe MVDP wel te kloppen is! 

 

 

Masterklasje van Trek. Aanval Milan doet MVDP de das om. 

 

 

 

 

 

BraboCycling

Precies, zondag dus vol in de aanval met Laporte / Jorgenson / Tratnik en Van Baarle om zo MvdP en Lidl proberen te slopen 

kelderfan
Rawolf
#1282
jumbo kon vandaag bij Trek goed afkijken hoe MVDP wel te kloppen is!      Masterkl...

Ik heb zeker een masterclass gezien van Lidl-Trek. Na de DDV weten wij meer wat de killerbees er tegenover kunnen stellen.

Want Benoot en nu ook Tratnik zijn in herstelmodus. En ja hoe is 't met Laporte gesteld.

Laatste man

Klasse gereden van Tim van Dijke. Heel veel werk verricht. Kooij toch ook weer goed in zo'n zware koers. Benoot gelukkig wat erdoorheen gekomen.

Verder jammer dat Hagenes, Tratnik, Laporte, vd Sande van de klassiekerploeg al wat tegen zijn gekomen. Komende week met Jorgenson, van Baarle, van Aert en hopelijk wat herstelde mannen gewoon een prima team.

Thurau
Laatste man
#1285
Klasse gereden van Tim van Dijke. Heel veel werk verricht. Kooij toch ook weer goed in zo'n zware ko...

Ik vond het vandaag ook knap van Tim, dit zijn de koersen waar je kan tonen stappen te hebben gezet. Verder pech met Tratnik, leek ernstig maar volgens Wijnants is RVV niet in het geding qua deelname. Olav pakt ook de broodnodige ervaring mee en rijdt hier in dit zware voorjaarswerk goed. Met hopelijk volgende week Laporte, Tratnik er weer bij kun je hopelijk eindelijk eens zonder de pechduivel echt de koers hard maken.

kelderfan

Dit is wat Wynants weet te melden. Tratnik is op ziijn hoofd gevallen en 't is even afwachten hoe 't zit.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Bij de opleidingsploeg laat Matthew Brennan zich goed zien in Olympia's Tour. Hij wordt uiteindelijk 8e. 

kelderfan

Ik hoorde tijdens 't verslag op TV iets over Laurence Pithie. Klopt 't dat er geen plaats meer was bij 't opleidings team van de killerbees?

AWestie

Even googlen doet wonderen: Pithie zou in 2020 voor Willebrord Wil Vooruit koersen. Door corona kwam het er niet van, maar Jumbo-Visma wilde hem toen al hebben. (Uit WF)

Thurau
kelderfan
#1289
Ik hoorde tijdens 't verslag op TV iets over Laurence Pithie. Klopt 't dat er geen plaats meer was b...

Klopt niet, volgens hemzelf was 2020 een verloren jaar door Covid. Hij zou in Nederland beginnen met wegkoersen. Er was sluimerende interesse voor hem van Jumbo Visma om 2021 bij de ploeg te komen maar Quinziato (zijn manager) gaf aan dat FDJ echt serieus was.

Bron: https://u23cyclingzone.wordpress.com/2022/04/11/get-to-know-laurence-pithie/

tdola

Ondanks plaats 6 vandaag toch wel positieve punten.

Vdp is te kloppen/zijn ploeg is te kloppen als je meerdere pionnen hebt.

Van dijkes naar behoren en kunnen evt wo of zo invallen. 

Tratnik niet te erg gevallen blijkbaar en benoot kwam er doorheen. 

Wo met van aert, jorgensen, van baarle. ?laporte?, benoot? en tratnik? Wrs een van dijke of affini erbij (of vd sande/vermote).

Hopelijk dan zondag volle bak en iig van aert, jorgensen, van baarle, laporte en benoot in 2e helft koers als speelbare pionnen. 

Rawolf

is het al zeker dat van Aert rijd woensdag? Heeft hij in dienst bij Jumbo nog nooit gedaan ivm de zeer minimale recuperatietijd richting Ronde. 

samuello

Ik denk juist omdat hij Dwars Door Vlaanderen nooit gewonnen heeft dat hij die nu wil rijden. En hij heeft nu geen Gent Wevelgem gereden, dus heeft ook minder opeenvolgende races achter elkaar. 

Adrianus en Patrick

Is er een verklarin voor de vele valpartijen dit voorjaar.

Pure pech of is het te verklaren? 

T80JZ

Van Aert rijdt woensdag om zijn lichaam nog een noodzakelijke wedstrijdimpuls te geven. Woensdag of zo teruggekomen van hoogtestage, vrijdag E3 Prijs, zaterdag training van vijf uur. Daarna rusten voor de supercompensatie van de hoogtestage en dan woensdag de wedstrijdimpuls. Aldus Clement vandaag. 

AWestie

Hoogtestages kunnen in beperkte mate kort effect hebben op reactietijd, maar daarmee verklaar je de valpartijen echt niet alleen maar. Ook bij bijvoorbeeld Lotto, Alpecin en IPT was of is de ziekenboeg goed gevuld. Ik ben eerder blij dat het geen lange slepende blessures lijken, maar daar koop je nu voor de Ronde en Roubaix niks voor.

Laatst gewijzigd
Yeez

Laporte

Nokere Koerse
Yeez
#1298
Laporte

Streep door zijn voorjaar, helaas. Als hij meerijdt zal dat als pelotonvulling zijn. Met zo'n trainingsachterstand is meedoen om de knikkers natuurlijk uitgesloten. 

tdola

Ai, dat is wel serieuze tegenslag, zou dan maar toewerken naar parijs Roubaix lijkt me, al gaat die daar nooit beste vorm hebben lijkt me.....

1 2 ... 52 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.