Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 53 ... 85 86
Jopie

Volgens mij zijn er best wel wat voorbeelden van renners die in Roubaix opeens nog als een duveltje uit een doosje komen, die eerder in het voorjaar iets zijn tegengekomen. Goeie benen verdwijnen niet helemaal lijkt me na anderhalve week niet fietsen, maar ideaal is het in ieder geval niet. Wellicht Amstel Gold Race nog een optie voor Laporte. 

kelderfan
Nokere Koerse
#1299
Streep door zijn voorjaar, helaas. Als hij meerijdt zal dat als pelotonvulling zijn. Met zo'n traini...

Ja, dat is zeker een aderlating en echt jammer, want hij wordt node gemist. Derhalve eerst maar een goede trainingsblok afwerken.

Laat Kooij maar eens zien in Parijs-Roubaix of hij dit werk net als Philipsen goed kan verteren.

kelderfan

Oh, ja het Nieuwsblad stelt, dat Lidl-Trek het sterkste collectief hebben voor de Ronde (RVV) met Pedersen, Stuyven en de verrassend sterke Milan. Wat wordt 't strijdplan van de "killerbees". De aanval is de beste verdediging, maar is Wout 100% na zijn val in de E3 en zonder strijdmakker Laporte. Kan Matteo Jorgenson dit gat opvullen of zelfs verbeteren.

Cycling

@Kelderfan Nieuwsblad leeft in de waan van de dag. Ik snap niet dat wielerkenners hier in meegaan 

AWestie
Cycling
#1304
@Kelderfan Nieuwsblad leeft in de waan van de dag. Ik snap niet dat wielerkenners hier in meegaan&nb...

Verklaar je nader, ze laten zien goed ingespeeld samen te rijden en niet alleen de kopman staat bovenaan de tabellen, dus zo gek is het niet toch?

Yeez

Laporte rijdt geen ddv en rrv door ziekte en een zitvlakblessure meldt de ploeg. Zal alles op roubaix zetten gok ik. En dan zal een van dijke deze week beide koersen rijden denk ik, aangezien ook hagenes met een gebroken neus thuis zit… wout zal meer dan ooit de kopman zijn met een ploeg in dienst. Hopelijk hebben jorgenson en van baarle goede benen... tratnik en benoot blijft afwachten na hun valpartijen

Cycling

@Awestie Het rijden van Lidl-Trek wordt nu opgehemeld, omdat het resultaat goed is. Mijns inziens heeft Van der Poel gewoon dom gereden. Er was geen enkele noodzaak om achter Milan aan te rijden. Deze had nooit gewonnen. In de E3 prijs was Lidl-Trek continu gaten aan het dichtrijden en hebben ze nooit het initiatief gehad. Ze eindigen wel met veel renners bij de 1e 20 in de E3 prijs, maar kwamen op de hellingen te kort.

kelderfan
Yeez
#1306
Laporte rijdt geen ddv en rrv door ziekte en een zitvlakblessure meldt de ploeg. Zal alles op roubai...

Ja, dat is echt jammer nu ook Hagenes er niet bij kan zijn. Ook voor Roubaix kun je Laporte afschrijven. Want dat zal zeker een mirakel zijn als hij er klaar voor is.

Dave87

De kampioenen voorbereiding en pieken gaan het doen in RVV en P-R.

RVV: 1) WVA, 3) Jorgenson

P-R: 1) WVA, 2) Laporte

 

Come on TVL!

Dave87
kelderfan
#1308
Ja, dat is echt jammer nu ook Hagenes er niet bij kan zijn. Ook voor Roubaix kun je Laporte afschrij...

Ik denk dat het eerder een kwestie is van pas weer opstellen als hij echt potten kan breken. P-R kan m.i. dus nog prima goedkomen.

Robertje

Gefeliciteerd met Wilco allemaal!

kelderfan
Robertje
#1311
Gefeliciteerd met Wilco allemaal!

Ja bedankt en een spoedig herstel gewenst. Ja Wilco dan.

Thurau
Robertje
#1311
Gefeliciteerd met Wilco allemaal!

? Mij ontgaat de bedoeling hiervan. Of is Wilco weer een pispaaltje nu?

Raul Alcala

Dankjewel Roberto! Weer een jaartje erbij.

Groetjesaandevoetjes

Op PCS is Bouwman aan de Vuelta selectie toegevoegd? Iemand een bron?

Robertje
Thurau
#1313
? Mij ontgaat de bedoeling hiervan. Of is Wilco weer een pispaaltje nu?

Wilco was jarig gisteren. Mijn gewoonte is om jarige renners te feliciteren in de chat, maar aangezien deze er niet was heb ik de felicitatie hier gepost. Het is helemaal niet bedoeld als negativiteit of wat dan ook richting Wilco.

Zoals Kelderfan ook al zei wens ik hem een spoedig herstel en een goed vervolg van het seizoen!

Robert

Beide van Dijks toegevoegd aan de selectie van DDV.

Yeez

Zie pagina 1 voor de selecties ;)

Raul Alcala

Leuk voor de broers, en verdiend ook.

Dank Yeez.

BraboCycling

Van Baarle kan niet starten in DDV, 'not feeling well'.... Wat bizar veel pech is dit weer zeg, slaat echt nergens op.

Vermote vervangt hem in DDV 

hetismewat

Gaat dan toch bijna volledig van Van Aert afhangen of ze nog kans makenom Vlaanderen en Roubaix te winnen. Of Jorgensen moet nog iets uit de hoge hoed toveren.

 

edit: Dan maar hopen dat hiermee de pech voor 2024 achter de rug is en dat het in de grote rondes weer crescendo gaat.

Laatst gewijzigd
Yeez

Zijn podcast is gisteren opgenomen en daar vertelde van baare dat alles goed was. Moet dus vandaag of vannacht zijn gebeurd. Lijntje tussen topvorm en ziekte te dun?

T80JZ

Het zal ook afhangen van Lidl-Trek. Niet TVL maar zij gaan bepalen hoe Van der Poel bestreden gaat worden in Vlaanderen. Van Aert en Jorgenson zullen daar gebruik van moeten maken. 

Wat een pech dit jaar. Van Baarle mede aangetrokken voor Vlaanderen en Roubaix maar net als vorig jaar lijkt hij ook dit jaar daar geen rol van betekenis te kunnen spelen. Hopelijk net als Laporte nog wel in Roubaix. 

 

 

Laatst gewijzigd
BraboCycling
Yeez
#1322
Zijn podcast is gisteren opgenomen en daar vertelde van baare dat alles goed was. Moet dus vandaag o...

Of, hopelijk, uit voorzorg dit? 

kelderfan
Raul Alcala
#1319
Leuk voor de broers, en verdiend ook. Dank Yeez.

Je mag ook blij zijn met Vermote, Julien. Die is ook toegevoegd.

1 2 ... 53 ... 85 86

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.