Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 54 ... 84 85
Raul Alcala

Zeker Kelderfan, al vanaf scratch ben ik blij met hem. Een liefhebber pur sang, niet voor niets een deftig programma gekregen van de ploegleiding.

Laatst gewijzigd
Fanny

Bouwman staat ineens sinds gisteren op PCS met de volgende koersen tw Tour de Suisse, La Vuelta en Tour de Luxembourg.

Tour de Suisse en Tour de Luxemburg kan ik inkomen. Beide koersen heeft hij vorig jaar ook verreden.

Bij vooral de Vuelta is hij dus sinds gisteren nieuw erbij geplaatst door PCS.

Waar zou deze bron vandaan komen. Info misschien van organisatie, TVL of renner zelf ?

Ben verbaasd omdat hij dit jaar geen grote ronde zou rijden.

Dat hij ergens reserve zou kunnen staan dat weer wel.

Natuurlijk weet ik dat het niet altijd klopt met de namen die PCS plaatst bij de koersen maar het grootste gedeelte van de vermelde namen klopt wel.  Eerlijk gezegd had ik Kelderman hier verwacht maar die staat er niet (meer) op.

 

hetismewat

De Vuelta is over 6 maanden... zou me niet al te blind staren op eventuele startlijsten.

Groetjesaandevoetjes
hetismewat
#1328
De Vuelta is over 6 maanden... zou me niet al te blind staren op eventuele startlijsten.

PCS voegt alleen namen toe als er een bron is normaal gesproken, dus ben benieuwd waar het vandaan komt.

Yeez

De ploeg werkt altijd met een longlist voor de vuelta. Toch niet zo gek dat bouwman daar eventueel op zou staan

AWestie
Yeez
#1330
De ploeg werkt altijd met een longlist voor de vuelta. Toch niet zo gek dat bouwman daar eventueel o...

Dat klopt, wel benieuwd waarom die ineens gister er bij is komen te staan dan

Yeez

Waarschijnlijk omdat die ergens zijn programma in grote lijnen heeft gedeeld of specifiek de vuelta benoemde, aangezien er ook interviews bij hem zijn afgenomen over het niet gaan naar de giro. Zo spannend is het niet

AWestie

Daar gaat het ook niet om. Als het uit een interview komt waar hij zijn programma deelt ben ik ook gewoon benieuwd naar dat interview, bijvoorbeeld.

Yeez

Ik ben ook aan het zoeken, maar krijg het nog niet gevonden. Moet altijd wel ergens zijn. Kuss zijn programma stond bijvoorbeeld ook vroeg op procyclingstats, maar was online nergens te vinden. Bleek het in de papieren versie van het nieuwsblad te staan. Bouwman zou nu ook een interview op de radio hebben gegeven (langs de lijn en omstreken)

tdola

Hopelijk valt het mee met van baarle, maar in de trend van de afgelopen weken zal hij zondag wrs ook niet kunnen starten.....

Minder belangrijk maar benieuwd wie ze überhaupt nog opstellen in volta classic dan, want vermoed dat de van dijkes daar dan niet gaan rijden met oog op zondag.

En de diepte vd selectie geeft t wel aan, want voor morgen staat er nog steeds goeie selectie. Discussie over 1-2 extra renner in selectie kunnen we weer gaan voeren, maar laten we dat maar niet doen ,lol.

En als je zondag een top van aert, top jorgensen en goeie tratnik en benoot hebt +nog 3 renners, dan kan t nog steeds goeie kant op vallen. 

nasibal

Hoe groot is de kans eigenlijk dat Jorgenson nog even doortrekt tot WP en LBL. Als je hem in PN bezig zag tegen remco lijken me dat ook wel mooie wedstrijden voor hem.

Of is dat meer wens dan gedachte? 

Rawolf

WP veel te explosief voor hem. LBL kan hem liggen maarja gaat ook niet winnen toch? 

Raaaaaadt

Dat had je van PN ook gezegd toch? 😉

Rawolf

Eens

Robert

Oef, Bouwman praat met andere ploegen volgens artikel van IDL.

Het passeren van de Giro raakt hem in het hart.

 

tdola

Zou t een blunder vinden als ze bouwman laten gaan. Ik zou zeggen laat m vuelta rijden (of toch giro bij blessures?), zeg m toe dat ie volgende seizoen weer giro rijdt en heel snel verlengen.

Maar ja...wie ben ik.

tdola

Vuelta staat ovb nu vingegaard, kuss, kruijswijk, tullett, gesink en van aert.

Daar kan best bouwman  en iemand die van aert in positie brengt bij (bijv van dijke)

Yeez

Jorgenson komt ver in lbl. Heel ver, maar wint niet van evenepoel en pogacar... (wie wel)

Dave87

Als Tratnik vertrekt zijn de volgende kleppers vrij in 2025:

  • Asgreen
  • Teunissen
  • Narvaez
  • wellens
  • F. Vermeersch

Thurau
Dave87
#1344
Als Tratnik vertrekt zijn de volgende kleppers vrij in 2025: Asgreen Teunissen Narvaez wellens...

De beste van dat rijtje is Vermeersch. Gemaakt voor deze ploeg.

Yeez

Bjerg? Beste optie van allemaal mijn inziens. Klimmen, tijdrijden, klassiekers

Laatst gewijzigd
AWestie
Robert
#1340
Oef, Bouwman praat met andere ploegen volgens artikel van IDL. Het passeren van de Giro raakt hem i...

Het is niet volgens: Koen geeft het toe in een interview met Bicycling. Even scherp zijn op de originele bron ;)

Dave87
Thurau
#1345
De beste van dat rijtje is Vermeersch. Gemaakt voor deze ploeg.

Eens!

Dave87
Yeez
#1346
Bjerg? Beste optie van allemaal mijn inziens. Klimmen, tijdrijden, klassiekers

Is een maat van Pogi volgens mij. 

Thurau
Dave87
#1349
Is een maat van Pogi volgens mij. 

Bjerg is een absolute klepper als knecht maar die blijft gewoon bij UAE. Wat Florian zo perfect maakt is dat hij veel op Nathan lijkt qua type. Als ze die zouden kunnen halen heb je een renner met groeipotentie. Niet een kant en klare versterking maar 1 die je kan laten ontwikkelen, net als Nathan eerder. Narvaez is voor mij trouwens kandidaat nummer 2. 

1 2 ... 54 ... 84 85

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.