Bouwman staat ineens sinds gisteren op PCS met de volgende koersen tw Tour de Suisse, La Vuelta en Tour de Luxembourg.
Tour de Suisse en Tour de Luxemburg kan ik inkomen. Beide koersen heeft hij vorig jaar ook verreden.
Bij vooral de Vuelta is hij dus sinds gisteren nieuw erbij geplaatst door PCS.
Waar zou deze bron vandaan komen. Info misschien van organisatie, TVL of renner zelf ?
Ben verbaasd omdat hij dit jaar geen grote ronde zou rijden.
Dat hij ergens reserve zou kunnen staan dat weer wel.
Natuurlijk weet ik dat het niet altijd klopt met de namen die PCS plaatst bij de koersen maar het grootste gedeelte van de vermelde namen klopt wel. Eerlijk gezegd had ik Kelderman hier verwacht maar die staat er niet (meer) op.
Ik ben ook aan het zoeken, maar krijg het nog niet gevonden. Moet altijd wel ergens zijn. Kuss zijn programma stond bijvoorbeeld ook vroeg op procyclingstats, maar was online nergens te vinden. Bleek het in de papieren versie van het nieuwsblad te staan. Bouwman zou nu ook een interview op de radio hebben gegeven (langs de lijn en omstreken)
Hopelijk valt het mee met van baarle, maar in de trend van de afgelopen weken zal hij zondag wrs ook niet kunnen starten.....
Minder belangrijk maar benieuwd wie ze überhaupt nog opstellen in volta classic dan, want vermoed dat de van dijkes daar dan niet gaan rijden met oog op zondag.
En de diepte vd selectie geeft t wel aan, want voor morgen staat er nog steeds goeie selectie. Discussie over 1-2 extra renner in selectie kunnen we weer gaan voeren, maar laten we dat maar niet doen ,lol.
En als je zondag een top van aert, top jorgensen en goeie tratnik en benoot hebt +nog 3 renners, dan kan t nog steeds goeie kant op vallen.
Bjerg is een absolute klepper als knecht maar die blijft gewoon bij UAE. Wat Florian zo perfect maakt is dat hij veel op Nathan lijkt qua type. Als ze die zouden kunnen halen heb je een renner met groeipotentie. Niet een kant en klare versterking maar 1 die je kan laten ontwikkelen, net als Nathan eerder. Narvaez is voor mij trouwens kandidaat nummer 2.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.