Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 74 ... 81 82
kelderfan
Raul Alcala
#1822
Wellicht een andere insteek TDF als Vinnie het niet haalt.  Nordhagen toch 2 jaar jonger dan d...

Ja Hessmann is toch een sportieve jongen. Maar wanneer hij weer mag racen is tot wel een vraag geworden. Die Nordhagen is voor mij een openbaring te noemen. Ik wist nog niet welke richting het op zou gaan met deze Noor.

BraboCycling
kelderfan
#1825
Na de AGR weten wij meer wat betreft Matteo Jorgenson. Maar totaal is wat overdreven. Van Aert is bi...

Jorgenson is gewoon geen top 10 Tour materiaal en dus ben je geen kopman bij Visma dan in dat soort koersen. Wil niet zeggen dat het geen fantastische renner is, want voorjaar, eenweekskoersen etc kun je hem gewoon als kopman inzetten en kan hij overal minimaal podium rijden. 

tdola

2 jaar geleden was jorgenson 20e in tour.  Dus 2 jaar verder en beter top 10 halen is niet helemaal uitgesloten wat mij betreft. Maar top 10 alleen is niet t doel van dit team.

Dat ze evt willen kijken hoe ver jorgenson kan komen in ak van gt, dat is niet 100% uitgesloten mocht vingegaard niet starten denk ik. (Met oog op toekomst).

AWestie

Je moet die twintigste plek wel in perspectief zien: twee succesvolle vluchten voorin geëindigd en verder telkens rond gemiddeld de 50e plek iedere etappe. Ik geloof best dat Matteo een aardig AK kan rijden, maar niet de komende loodzware Tour.

Beetje in hetzelfde schuitje als Wout: hij heeft een grote ronde naar zijn maat nodig om ver te eindigen.

S. Morgenstern

Wanneer ze niet met Vingegaard mee kunnen doen voor de winst, dan zullen ze denk gaan rijden op de manier zoals ze reden toen Roglic terug kwam om zich te revancheren voor het jaar ervoor en vroeg wegviel.

Dus niet met een ploeg in dienst voor een top vijf van Kuss, dat is weinig 'Beyond', maar met een aanvallende koerswijze waarmee ze hun stempel op verschillende dagen kunnen drukken. 

Dat sluit vervolgens niet uit dat Kuss nog kansrijk kan worden voor een heel mooi klassement (werd Vingegaard niet tweede dat jaar van de 'Colbrelli' valpartij van Roglic tenslotte), maar daarvoor trekken ze niet naar Frankrijk wanneer er nog andere opties zijn om echt koers mee te maken.

kelderfan
BraboCycling
#1827
Jorgenson is gewoon geen top 10 Tour materiaal en dus ben je geen kopman bij Visma dan in dat soort...

Dat weet je nu al? Hij heeft wel de laatste versie van Parijs-Nice op zijn naam. Dat is zeker een flutkoers volgens Primoz Roglic. Oh, ja een van de mannen, die hij hierbij achter zich heeft gelaten is ene Skjelmose, die in de AGR een van de grote kanshebbers is. De sterren voor de Amstel Gold Race: nieuwe Deense schaduw voor Van der Poel | sporza.

Laatst gewijzigd
tdola

Agr laatste race voor jorgenson dit voorjaar. Hopen dat tullett en van belle ed weer fit raken voor wp en lbl. Maar reëel daar meedoen voor voorste plekken daar lijkt me lastig, zeker als benoot ook nog bij zwangere vriendin is.

kelderfan

Oei Marianne Vos doet 't weer. Mooie zege voor haar in de AGR wauw.

Mevr. van Agt laat zich ook even zien.

AWestie

Tiesj had eigenlijk geen kaarten meer om te spelen tegen een uitstekende Pidcock (hartje voor zijn teckels). Die had eigenlijk een Keutenberg oid nog extra nodig.

BraboCycling
kelderfan
#1831
Dat weet je nu al? Hij heeft wel de laatste versie van Parijs-Nice op zijn naam. Dat is zeker een fl...

In de AGR is Jorgenson wel een kopman ja. Net als dat Skjelmose ook geen top 10 kandidaat in de aankomende Tour is, dus weet niet waarom je hem nu erbij haalt. 

Benoot een enorm knappe race en mooi podium! 🎉

En Vos is de allergrootste ooit 

kelderfan

Prima dat Tiesj Benoot met een verdiende 3e. stek de ploeg thuisbrengt. Verder hebben de jongkies  't prima gedaan.

Laatste man

Podium, sterke koers van Tiesj. Was misschien wel de sterkste. Visma weer prima gereden naar de kwaliteiten.

Raul Alcala

Super tevreden hier. Hulde voor Tiesj.  Nu ff genieten van z'n newborn en Fien, en door naar LBL?

AWestie

Is de kleine er al dan? Kleine babyboom sowieso bij de ploeg voorzien rond de Ardennenklassiekers

kelderfan
Raul Alcala
#1838
Super tevreden hier. Hulde voor Tiesj.  Nu ff genieten van z'n newborn en Fien, en door naar LB...

Vertel dan hoe de nieuwkomer gaat heten. Marijn?

Raul Alcala

In de chat zoemde rond dat Fien bij de finish al stond te zogen en dat de kleine Annemarie Griet Raul is genaamd.

Rawolf

Goede wedstrijd van Tiesj

kelderfan
Raul Alcala
#1841
In de chat zoemde rond dat Fien bij de finish al stond te zogen en dat de kleine Annemarie Griet Rau...

Papa krijgt 9 weken vaderverlof of iets dergelijks.

kelderfan

Cedric Keppens 18 jaar gaat 't Development Team versterken in 2025 wel te verstaan.

Glorious

Benoot gaat de Waalse Pijl winnen. 

kelderfan
Glorious
#1845
Benoot gaat de Waalse Pijl winnen. 

Lijkt mij leuk, maar hij is geen puncher en moet derhalve anticiperen. Met een goede vluchtgroep kan hij ver komen. Hopelijk kan hij ook aansluiten bij de LBL-ploeg, want daar heeft hij juist een goede kans in de juiste vluchtgroep.

kelderfan
Raul Alcala
#1841
In de chat zoemde rond dat Fien bij de finish al stond te zogen en dat de kleine Annemarie Griet Rau...

Die chat zit ernaast helaas. Benoot heeft goede hoop dat hij de WP en LBL kan doen. (uitgerekend na de LBL) Dus je kunt nog een naampje bedenken en plaatsen.

AWestie

Jorgensen zelf over zijn kansen in een grote ronde:‘For a guy my size, it’d be a big challenge’ - Matteo Jorgenson rules out Grand Tour ambitions

Kan die niet heel moeilijke discussie ook weer de ijskast in.

Yeez

Hij reageert er zelf op dat hij dat niet zo gezegd heeft

Raul Alcala
kelderfan
#1847
Die chat zit ernaast helaas. Benoot heeft goede hoop dat hij de WP en LBL kan doen. (uitgerekend na...

Whats in a name

Ik ga die Cedric ff googln

1 2 ... 74 ... 81 82

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.