Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 75 ... 81 82
Maillot à Pois
Raul Alcala
#1850
Whats in a name Ik ga die Cedric ff googln

Mooie vis voor het development team hoor.

Staat al van bij de nieuwelingen te boek als een groot talent en kan op meerdere terreinen uit de voeten. Twee jaar geleden op zijn 16de zat Bora al achter hem aan, maar toen koos ie voor school.

https://wielerverhaal.com/2022/10/20/nieuwelingen-flandrien-wimpelt-aanbod-opleidingsploeg-bora-hansgrohe-af-eerst-school/

Rawolf

@yeez, sinds die tweet van jorgenson is de titel al aangepast. 

Dit is een correct(ere) titel. 

 

Eerst stond er iets in de trant van "een grote ronde winnen is absoluut onmogelijk voor jorgenson"

Maillot à Pois
Rawolf
#1852
@yeez, sinds die tweet van jorgenson is de titel al aangepast.  Dit is een correct(ere) titel....

"I'm too tall to win a Grand Tour", stond er eerst. Onmogelijk versus een uitdaging dus.
Maar laat Jorgenson nu net een renner zijn die in het verleden al meermaals heeft aangetoond zich niet te laten tegenhouden door uitdagingen of obstakels op zijn weg.
Ik denk zelf dat Jorgenson potentieel top-5 in een grote ronde (niet noodzakelijk de Tour) kan rijden, eerder dan Wout. Alleen denk ik niet dat hij dat nu al gaat proberen. Er zijn andere terreinen waar er meer voor de handliggende successen te boeken vallen voor hem.

kelderfan

Ik lees dat Uno-X 't developmentverhaal laat vallen en verder gaat met speciaal een juniorenteam om bijvoorbeeld Visma|LaB voor te zijn.

Dan wordt 't nog moeilijker om jonge talenten als bijv. Nordhagen vast te leggen. 

Laatst gewijzigd
Raul Alcala

Zal wel loslopen Kelderfan. Visma Lab heeft bewezen super aantrekkelijk te zijn voor jonkies als Nordhagen en co.

Jorgenson is waarschijnlijk tot veel meer in staat te zijn dan hij of menigeen denkt. Laat hem maar ontbolsteren.

AWestie

Je legt het ook gewoon wat negatief uit Kelderfan. Nu bijna iedere rijke ploeg zijn eigen devo-team heeft, kan je beter je invloed anders verdelen. Daarom gaat TVL ook onder de beloftecategorie alleen samenwerkingen aan ipv ook daar weer een team uit de grond te stampen.

AWestie
Maillot à Pois
#1853
"I'm too tall to win a Grand Tour", stond er eerst. Onmogelijk versus een uitdaging dus.Maar laat Jo...

Het artikel met ook de reactie van Jorgensen laat in ieder geval zien dat hij volgens mij heel realistisch naar zijn eigen kunnen kijkt. Hij verwacht dat hij nu niet die opvolging van drie weken strijden aankan. Net als dat zijn motor door de ploegleiding nog iets te klein werd geschat bij de Ronde van Vlaanderen dit jaar. Zeg nooit nooit, een peloton kan er over vijf jaar compleet anders uit zien, maar ik kan het nog niet zien.

Rawolf

Als je parijs nice kan winnen kan je top 10 rijden in een grote ronde rijden. 

Echter een top 10 is voor een team als vlab niks waard.

kelderfan
Rawolf
#1858
Als je parijs nice kan winnen kan je top 10 rijden in een grote ronde rijden.  Echter een top...

Het is gewoon even afwachten hoe hij de TdF gaat verteren. Roglic/Vingegaard zijn bijv. ook begonnen met rondjes van 1 week. De GT's zijn zwaardere koersen.

Matteo go, go.

kelderfan
Raul Alcala
#1855
Zal wel loslopen Kelderfan. Visma Lab heeft bewezen super aantrekkelijk te zijn voor jonkies als Nor...

Precies Matteo Jorgenson heeft in Parijs-Nice laten zien, dat hij meer kan. In de TdF krijgt hij de kans om zich te tonen.

Wat die jonkies betreft. Het wordt wel lastiger om de Noorse talenten binnen te halen. Het team heeft ook verder gekeken door die Engelse talenten binnen te halen. Met Brennan, Pattison en Smithson hebben zij toch goed geboert.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Zo, eindelijk weer goed nieuws te melden met Jonas Vingegaard, die na 12 dagen 't ziekenhuis heeft kunnen verlaten en op eigen benen.

tdola

Ja, foto van Vingegaard is wel fijn om te zien dat ie zelf weer staat, loopt en beetje kan lachen.

Hoe t proces richting de tour gaat verlopen zal nog wel even afwachten worden, en kijken of die t wel of niet haalt. Maar dit is iig weer stap de goede richting op.

tdola

geen tullett helaas in waalse pijl, blijkbaar toch flink ziek dan? Wel zonde, dit zijn wedstrijden waar hij evt voor eigen kans zou kunnen gaan!?

Een goeie vader zou waalse pijl toch evt ook best moeten kunen liggen zou je zeggen, toch?

kelderfan
tdola
#1863
geen tullett helaas in waalse pijl, blijkbaar toch flink ziek dan? Wel zonde, dit zijn wedstrijden w...

Ja zeker jammer dat Tulett ontbreekt. Het kan betekenen dat hij de Giro gaat rijden of hij is wel erg lang ziek.

Vader moet laten zien of hij dit werk aan kan. Ik hoop dat Staune-Mittet bij Benoot kan blijven voor de ondersteuning in de finale.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze hebben nu toch al 8 namen voor de Giro... zie niet in dat hij daar nu opeens van die 8 gaat vervangen.

AWestie

Hoe zit Jan Tratnik er bij? Van de 8 was hij recent ook nog redelijk onzeker toch?

Waar tot een maandje terug Cian nog in de top-3 zat bij de wedkantoren voor de Giro heeft zijn griepje hem wat teruggeworpen, maar als ik zie wie om hem heen staan...

Wat een slap AK-veld.

tdola

Benoot met korte nacht en ziekenhuis maaltijden aan de start na geboorte van z'n dochter. Ben benieuwd...

Yeez

We moeten er ook niet te dramatisch over doen. Een koffierondje missen daags voor de koers en ook in het ziekenhuis hebben normaal te eten. Misschien een keer niet afgewogen dan

Yeez

@awestie tratnik traint gewoon weer en rijdt normaal romandie nog

kelderfan

Wout zit gelukkig weer op de fiets voor een toertje in de buitenlucht. Dat is goed om te horen.

En zijn er al plannen uitgelekt van de tekentafel.

Yeez

Mittet rijdt beresterk en tim van Dijke verbaast opnieuw. Ik had tim uitgespeeld op de muur... niet tiesj. Ideaal voor tim dat wachten en dan poef. Was de vorige doorkomst ook sterker dan tiesj

kelderfan

Sorry @Yeez

Maar voor deze muur is Tim van Dijke echt niet de man om uit te spelen. Toch heeft hij zich heel goed laten zien. Die Staune-Mittet maakt echt reuze sprongen voorwaarts in deze A-typische Waalse Pijl.

Die jongens zijn voor 't leven getekend. Tiesj was uitgewoond en kreeg zijn handschoenen zonder hulp niet meer aan.

kelderfan

Van Empel in haar 1e. WP wordt uiteindelijk 8e. Maar Riejanne Markus heeft 't geprobeerd met een late aanval voor de Muur dan.

mitchel_91

Tratnik schijnt dus definitief weg te gaan. Redelijk all-round inzetbaar.

Weinig renners op de markt die in buurt komen van zijn profiel, dit zijn de meest interessante renners voor V-Lab, althans zoals ik er naar kijk. Voor mij zijn dit de 9 "beste" opties:

  1. Kasper Asgreen
  2. Tom Skuijns
  3. Tymen Arensman
  4. Stefan Bisseger 
  5. Soren Kragh Andersen
  6. Alberto Bettiol
  7. Oier Lazkano 
  8. Florian Vermeersch
  9. Andreas Kron

 

Groetjesaandevoetjes

Tratnik dus weg. Mag hopen dat ze T. Van Dijke snel vastleggen voor meer jaar, wat reed die vandaag weer een sterke koers. Gaf in het interview ook aan dat hij nog Romandië gaat doet. Terwijl er op PCS al 7 man staat en geen T. Van Dijke. En z'n broer mogen ze ook vastleggen voor meerdere jaren. Arensman zal pas lukken als er nog een kopman voor het AK wegvalt, want die zal wel een hoog salaris vragen. Marijn vd Berg zou ook leuk zijn als extra Nederlander (is ook einde contract).

1 2 ... 75 ... 81 82

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.