Leerdam en De Jong stappen over naar sprintploeg van Gerard van Velde | Sportnieuws.nl
Leerdam maakt de overstap van Team IKO. Ze won in haar debuutjaar als prof de titel bij de NK sprint. "Bij Reggeborgh krijg ik de kans om me weer op andere gebieden te ontwikkelen en zo het beste uit mezelf te halen. Ik hoop daarmee nog efficiënter te worden op het ijs."
Al was het vertrek een jaar later minder zwart - wit als ik eerst suggereerde. Ook toen was er een 'verschil van inzicht.' En is het vier jaar geleden en geen twee jaar.
Koen Bouwman zegt in een interview dat hij eigenlijk kopman zou zijn in Romandie, maar omdat hij nu toch de Giro rijdt, is zijn training aangepast, zodat hij pas in de Giro top is. Daarom is Tratnik nu kopman. Wat ik dan niet snap? Tratnik hoeft niet top te zijn in Romandie als kopman? En Tratnik rijdt daarna ook zelfs nog de Giro en de Tour? Veel vragen roept het op.
Na de valpartij van Jonas is Sepp opgeschoven van klimknecht naar topper van dienst.😁
Ja Benoot gaat mee voor 't heuvel/gebergte en Kruijswijk voor 't gebergte en dan heb je nog Jorgenson in de rol van Wout Van Aert of iets dergelijks. Kan dat je goedkeuring wegdragen of heb je ook nadere uitleg nodig.
Nee, jij hebt het over knechten in je eerste bericht, waar moet ik dan uit opmaken dat het specifiek om knechten voor het vlakke gaat?
Je schrijft daarnaast zelf al 'indien nodig'. Het is nog maar de vraag of TVL wel zo hoognodig het peloton moet leiden komende Tour. Ik zie het probleem dus niet, vooral omdat de helft van de voorlopige selectie door hertekende programma's onzeker is.
Tratnik, Laporte, Van Aert en Kelderman zouden allemaal uitstekend op hun plek zijn in de Tour de France. Ik zie geen probleem eerlijk gezegd.
Mocht je op zoek zijn naar 'vlakke' knechten, omdat er een klimmer als Kelderman in zou schuiven, dan kunnen Van Baarle en Benoot die rollen uitstekend invullen met hun kwaliteiten. Ik zie ook op dat vlak geen vraag eerlijk gezegd.
Ja, maar het was toch wel duidelijk, dat 't over het knechten op 't vlakke ging. En ja nu Vingegaard er niet bij is, wordt 't een ander plaatje.
De kinesist van Van Aert en Evenepoel: 'Ze hebben meteen de focus naar andere doelen verlegd' | Wieler Revue. Wat dat betreft is het herstel van Wout zeer belangrijk.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.