Team Visma | Lease a bike 2024

1 2 ... 79 ... 83 84
Yeez

Als je 1 man niet aan het roer wil hebben is het sven kramer 

AWestie

En zoals prof. dr. ir. Akkermans ons leert is genoemd worden nog totaal geen voorwaarde voor benoemd worden.

Prof. Dr. Ir. W. Akkermans

T80JZ

Bij Reggeborgh, de andere topschaatsploeg voor niet kenners, wilden ze twee jaar geleden ook niet verder met Leerdam. Ligt dus waarschijnlijk niet alleen aan Kramer/Orie/Jumbo. Maar los daarvan lijkt Kramer me niet geschikt voor de wielerploeg. Bovendien hebben we in zijn functie al Plugge. 

S. Morgenstern

Kramer wordt toch niet serieus genoemd voor de opvolging van Zeeman? Alsof ze zo'n lichtgewicht (voor die functie) binnen het team gaan halen om de lijnen verder uit te zetten. Lijkt me ondenkbaar 

AWestie
S. Morgenstern
#1954
Kramer wordt toch niet serieus genoemd voor de opvolging van Zeeman? Alsof ze zo'n lichtgewicht (voo...

Hij stond in het lijstje van WF, niet dat dat dan veel moet betekenen

Yeez

@t80jz leerdam heeft nooit voor reggeborgh gereden

T80JZ

Leerdam en De Jong stappen over naar sprintploeg van Gerard van Velde | Sportnieuws.nl

Leerdam maakt de overstap van Team IKO. Ze won in haar debuutjaar als prof de titel bij de NK sprint. "Bij Reggeborgh krijg ik de kans om me weer op andere gebieden te ontwikkelen en zo het beste uit mezelf te halen. Ik hoop daarmee nog efficiënter te worden op het ijs."

Al was het vertrek een jaar later minder zwart - wit als ik eerst suggereerde. Ook toen was er een 'verschil van inzicht.' En is het vier jaar geleden en geen twee jaar. 

Laatst gewijzigd
Groetjesaandevoetjes

Koen Bouwman zegt in een interview dat hij eigenlijk kopman zou zijn in Romandie, maar omdat hij nu toch de Giro rijdt, is zijn training aangepast, zodat hij pas in de Giro top is. Daarom is Tratnik nu kopman. Wat ik dan niet snap? Tratnik hoeft niet top te zijn in Romandie als kopman? En Tratnik rijdt daarna ook zelfs nog de Giro en de Tour? Veel vragen roept het op.

Yeez

@t80jz je hebt gelijk. Doordat je 2 jaar zei kwam ik niet verder dan haar eigen team en jv...

@groetjesaandevoetjes ik betwijfel of tratnik nog de tour gaat doen, nu van aert en kelderman geen giro doen

kelderfan
Yeez
#1959
@t80jz je hebt gelijk. Doordat je 2 jaar zei kwam ik niet verder dan haar eigen team en jv... @groe...

Dat zou betekenen dat alleen Van Baarle als knecht mee gaat naar de TdF. Wie gaat die rol dan doen.

AWestie
kelderfan
#1960
Dat zou betekenen dat alleen Van Baarle als knecht mee gaat naar de TdF. Wie gaat die rol dan doen.

Neem me even mee in deze typische conclusie, Kelderfan

Yeez

benoot... kruijswijk, kuss... zijn geen knechten?

kelderfan
AWestie
#1961
Neem me even mee in deze typische conclusie, Kelderfan

Ja, jij wil a-typisch natuurlijk. Tratnik en Van Baarle zijn de mannen, die net als Gesink de kar moeten trekken op 't vlakke (indien nodig).

Dat is kennelijk weer moeilijk te begrijpen. 

S. Morgenstern

Tratnik lijkt me verre van onmisbaar in de Tour de France selectie.

kelderfan
Yeez
#1962
benoot... kruijswijk, kuss... zijn geen knechten?

Na de valpartij van Jonas is Sepp opgeschoven van klimknecht naar topper van dienst.😁

Ja Benoot gaat mee voor 't heuvel/gebergte en Kruijswijk voor 't gebergte en dan heb je nog Jorgenson in de rol van Wout Van Aert of iets dergelijks. Kan dat je goedkeuring wegdragen of heb je ook nadere uitleg nodig.

kelderfan
S. Morgenstern
#1964
Tratnik lijkt me verre van onmisbaar in de Tour de France selectie.

Hij is natuurlijk niet onmisbaar, maar Van Baarle is ook nog niet op 't vereiste niveau. Maar wie zie jij dan op zijn plek.

AWestie
kelderfan
#1963
Ja, jij wil a-typisch natuurlijk. Tratnik en Van Baarle zijn de mannen, die net als Gesink de kar mo...

Nee, jij hebt het over knechten in je eerste bericht, waar moet ik dan uit opmaken dat het specifiek om knechten voor het vlakke gaat? 

Je schrijft daarnaast zelf al 'indien nodig'. Het is nog maar de vraag of TVL wel zo hoognodig het peloton moet leiden komende Tour. Ik zie het probleem dus niet, vooral omdat de helft van de voorlopige selectie door hertekende programma's onzeker is.

S. Morgenstern

Tratnik, Laporte, Van Aert en Kelderman zouden allemaal uitstekend op hun plek zijn in de Tour de France. Ik zie geen probleem eerlijk gezegd.

Mocht je op zoek zijn naar 'vlakke' knechten, omdat er een klimmer als Kelderman in zou schuiven, dan kunnen Van Baarle en Benoot die rollen uitstekend invullen met hun kwaliteiten. Ik zie ook op dat vlak geen vraag eerlijk gezegd.

kelderfan
AWestie
#1967
Nee, jij hebt het over knechten in je eerste bericht, waar moet ik dan uit opmaken dat het specifiek...

Ja, maar het was toch wel duidelijk, dat 't over het knechten op 't vlakke ging. En ja nu Vingegaard er niet bij is, wordt 't een ander plaatje.

De kinesist van Van Aert en Evenepoel: 'Ze hebben meteen de focus naar andere doelen verlegd' | Wieler Revue. Wat dat betreft is het herstel van Wout zeer belangrijk.

kelderfan
S. Morgenstern
#1968
Tratnik, Laporte, Van Aert en Kelderman zouden allemaal uitstekend op hun plek zijn in de Tour de Fr...

Laporte gaat nu naar de Giro toch en ja als Van Aert en Kelderderman goed herstellen, dan zijn zij natuurlijk prima inpasbaar. 

AWestie
kelderfan
#1969
Ja, maar het was toch wel duidelijk, dat 't over het knechten op 't vlakke ging. En ja nu Vingegaard...

Zoals je in de reacties leest na je bericht: nee, dat was niet duidelijk.

S. Morgenstern

Ik denk dat Laporte, net als Tratnik, genoeg inhoud heeft om twee grote rondes te rijden. Zeker wanneer dat twee maal binnen een selectie is die vooral voor dag succes zal gaan.

Yeez

Ik denk dat beiden het kunnen. Zeker laporte, omdat zijn rol in de giro beperkt is. Tratnik las ik ergens dat hij van de spelen een doel maakte, dus als wout de tour haalt zie ik tratnik wel de tour skippen

kelderfan
AWestie
#1971
Zoals je in de reacties leest na je bericht: nee, dat was niet duidelijk.

Het was zeker weer A-typisch.

kelderfan
Yeez
#1973
Ik denk dat beiden het kunnen. Zeker laporte, omdat zijn rol in de giro beperkt is. Tratnik las ik e...

Hoezo beperkt dan. Als hij Kooij in positie moet brengen, dan heb je toch aardig wat werk op je vork.

Tratnik kan dat zeker. Vandaag weer een sterke beurt in Romandie..

1 2 ... 79 ... 83 84

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.