Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 15 ... 72 73
Valvuillerdemoz

Allemaal de Lie er maar weer uitklikken. Zijn vast wel goeie alternatieven voor te vinden.

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/grote-twijfels-over-vorm-en-training-arnaud-de-lie-rit-van-7-uur-en-5000-hoogtemeters-maak-je-als-training-voor-alpenrit

 

 

DennisdeMenniss
-Wielerfan
#345
Tel je daar Bettiol & Moscon ook bij of verwacht je van hun niet veel?

Beide kunnen verassen.. maar zullen vermoedelijk deels moeten knechten voor Powless, Healy, Asgreen, Flipje, Merlier en co

terugvanweggeweest
Nijmos
#350
Sorry hoor, maar als je Paret-Peintre en Leemreize als opties ziet, mag het allemaal wel wat selecti...

Dan heb je ze niet zien koersen in Algarve, waar ze prima mee gingen op heuvelachtig terrein.  Maar ik lees graag jou aanbevelingen 

 

Mollemaaktmenietuit

Dries van Gestel, Bettiol, Aniowlkowski, Quin Simmons en Moscon zijn voor mij toch wel de meest voor de hand liggende 500 klappers tot aan de Waalse Pijl. Verder vast nog echte parels die je niet verwacht van 500k. 

 

terugvanweggeweest
Valvuillerdemoz
#351
Allemaal de Lie er maar weer uitklikken. Zijn vast wel goeie alternatieven voor te vinden. https://...

In de Leiderstrui zit er wel eens vaker naast. In Almeria werd hij 4e, Jean is totaal geen koers voor hem. Voor Thijsen, Meeus, Askey een zekere heer van Aart... den mbt eerste koers Murcia, kijk eens naar de Top 15, dan weet je ook wat voor een koers het was.

terugvanweggeweest
Mollemaaktmenietuit
#354
Dries van Gestel, Bettiol, Aniowlkowski, Quin Simmons en Moscon zijn voor mij toch wel de meest voor...

Dries van Gestel is wel interessant, mag nu zijn eigen gang gaan nu Sagan weg is. Simmons voor 1 koers Strade en misschien AGR, Moscon vind ik ook de moeite, eigenlijk al je keuzes  

Valvuillerdemoz
terugvanweggeweest
#355
In de Leiderstrui zit er wel eens vaker naast. In Almeria werd hij 4e, Jean is totaal geen koers voo...

Zijn niet mijn woorden he, ook niet van Indeleuderstrui. Ploegleider Stijn Steels vertelt dit aan hen. Maar die kan er natuurlijk ook best naast zitten.

terugvanweggeweest
Valvuillerdemoz
#357
Zijn niet mijn woorden he, ook niet van Indeleuderstrui. Ploegleider Stijn Steels vertelt dit aan he...

Tis ook geen aanval naar jou, maar In de Leiderstrui maakt van niets iets met die kop, de uitslagen analyserend valt het echt mee, hij gaat bij mij mee

Nijmos
terugvanweggeweest
#353
Dan heb je ze niet zien koersen in Algarve, waar ze prima mee gingen op heuvelachtig terrein.  ...

Bij dit spel moet je 500k renners zo veel mogelijk vermijden. Er zullen er twee presteren van de 500 maar welke twee is van tevoren moeilijk te zeggen. Voor die plekjes kies ik voor renners die ofwel vrij serieus meedoen aan het klassieke voorjaar (turgis, bettiol, moscon) ofwel renners die misschien in één koers een nuttige 3e kopman kunnen zijn (yates, THJ voor de sleutelbeenbreuk). Maar hoe je op basis van een 12e plek in een algarverit bij Leemreize uitkomt, is me echt een raadsel. Ik geloof ook nooit dat je die uiteindelijk zelf écht gaat aanklikken op zaterdag. En zo wel, ben ik heel benieuwd in welke koersen je verwacht dat hij top 10 gaat rijden.

Korovic

Het bericht over de lie geeft me nog wat meer overtuiging om de wisseltactiek poga beginnen en dan in te wisselen na MSR. Als de lie echt tegenvalt ga ik serieus overwegen hem niet te nemen, aangezien ik nu geen Benoot heb gaat dat een serieus alternatief zijn (Plus meer duidelijkheid dan over vormpeil, hetzelfde voor de lie) en anders is de wissel naar merlier nog mogelijk. Dit geeft me vrij veel opties, wat ik eigenlijk wel fijn vind. Enige nadeel is dat eschborn (Brabantse) dan geen de lie heeft (als die tegenvalt en ik hem dan niet neem). Maar met een gebalanceerd Heuvel team en de logische wissel Remco erin dan houd je nog 1 over voor eventueel eschborn of anders nog een topper heuvel. Hoe vinden jullie dit wisseltactiek scenario? Ervan uitgaande dat natuurlijk geen topper een blessure of iets dergelijks krijgt.

oli4g

Hirschi rijdt wel echt een interessant programma..

Teampunten van Pogacar in Strade, MSR en LBL. En eigen kansen in E3, DDV, RVV, BP, Amstel en WP.

Stond al op mijn radar sinds zijn geslaagd najaar, maar denk dat ik hem wel neem nu.

Laatst gewijzigd
Hay

Heb drie 500K renners maar dat komt omdat er verder geen budget meer over was :-). Toch nog drie renners gevonden die wellicht nog wat punten kunnen sprokkelen.

Korovic

Met betrekking tot de 500k parel/gok vind ik Mayrhofer misschien wel de interessantste, er van uitgaande dat die Brugge en Schelde gaat rijden. Een van de weinige die je een top 5 potentie geeft van 500k mannen. Natuurlijk vorig jaar nog niet goed in de klassiekers maar vind dat ze een prima team hebben (Trentin, eventueel de kleijn ook nog in de sprints) en hij laat zien dat die top 3 kan sprinten. Maar het is wel meer een gok mbt programma maar kan me niet voorstellen dat ze niet met hem naar de sprint klassiekers gaan (kan ook met de Kleijn alleen, maar ik durf de gok wel aan). Wat denk jullie van MM?

Stan Hofma
oli4g
#361
Hirschi rijdt wel echt een interessant programma.. Teampunten van Pogacar in Strade, MSR en LBL. En...

Bron?

oli4g
Stan Hofma
#364
Bron?

https://sporza.be/nl/2021/02/22/programma-van-marc-hirschi-in-de-klassiekers-2024~1613995732558/

 

zijn er net nog een hoop gepost - en ik vermoed dat ze nu wel binnenstromen. 

Laatst gewijzigd
Hay
oli4g
#365
https://sporza.be/nl/2021/02/22/programma-van-marc-hirschi-in-de-klassiekers-2024~1613995732558/ &n...

Er van uitgaande dat dit programma klopt, wordt hij wel een heel interessante optie

Georgeske
Korovic
#360
Het bericht over de lie geeft me nog wat meer overtuiging om de wisseltactiek poga beginnen en dan i...

Helemaal mijn gedachten. 

Georgeske

Ik lees hier weinig over Politt. Die staat er nu bij mij in. 
wat zijn jullie gedachten hierover?

Astarloa

Politt vind ik nou typisch zo'n renner die je er wel bij kan pakken maar waarschijnlijk in de marge gaat rijden. Op een eventuele uitschieter na gaat die niet veel punten opleveren. Daarbij rijdt hij niks met Pogacar dus geen gratis teampunten. Voor mij in ieder geval niet interessant.

Georgeske
Astarloa
#369
Politt vind ik nou typisch zo'n renner die je er wel bij kan pakken maar waarschijnlijk in de marge...

Hirschi interessanter?

Laatst gewijzigd
Astarloa

Absoluut!

erick

Het blijft duren eer we het programma kennen van Mathieu Vanderpoel,start Madouas nu in de Strade,en ook geen spoor van Pelle Bilbao in de Strade? Raar.

encanto

Jammer nu dat dit programma van Hirschi bekend geworden is. Dat wordt wel verteld in de scoritopodcast...:(

Ragnar Lolbroek

Daar bij Alpecin moeten stevige knopen doorgehakt worden precies. Drop eens een keer die programma's. 🤬

tinus-dordt
encanto
#373
Jammer nu dat dit programma van Hirschi bekend geworden is. Dat wordt wel verteld in de scoritopodca...

Ook veel last van podcast luisteraars in je poultje?! ;-)

1 2 ... 15 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.