MvdP gaf in het interview na het WK Veldrijden aan dat hij over twee weken met meer duidelijkheid zou komen over zijn plannen in de rest van het jaar. Die twee weken zijn inmiddels voorbij...
Hoe vaak heeft hij een klassieker heeft gereden waar zijn beste eigenschappen in naar voren komen?Zijn broer is beter ja, maar hij kan natuurlijk prima punchen en over heuvels, mits in vorm
Zit zelf nog met Pidcock en Pogi te stoeien. Pogi gegarandeerd 2x top 3 in Italië, zie ik Pidcock niet zo snel doen.. Pidcock zal in AMG WP LBL wel wat punten halen maar Pogi wederom top 3 in LBL. gaat Pidcock dan in de omloop, AMG en WP (als Pogi die niet rijdt) meer punten bij elkaar fietsen dan Pogi?
Strade '21 63e, Luik '17 153e, MSR '16 95e en dan in 2015 Waalse Pijl (62e), Luik (39e) en MSR (37e).
Het zijn er niet veel en al helemaal niet recent, maar het is ook niks om hoge verwachtingen van te krijgen. Nogmaals, voor 500k kan het best een leuk gokje zijn dat zelfs leuk kan uitpakken. Ik wilde alleen wat tegengas geven op sommige posts die het lieten klinken alsof hij gegarandeerd 4x top10 gaat rijden.
Wat te denken van Waerenskjold dit jaar. Vorig jaar een slecht voorjaar, maar in potentie wel een mooie renner. Zou alleen fijn zijn om te weten of hij ook BdP en SP gaat rijden. Of gaan ze het bij Uno-X nog maar eens met Kristoff proberen?
Tiller ook wel een mooie parel, maar die heeft dan weer geen sprint.
edit: ik zie net dat Uno-X BdP niet rijdt... jammer.
Bettiol rijd weer eens een vol programma en kan ook nog wel eens team puntjes meepikken. Volgens mij is zn vorm ook niet verkeerd. Kan me niet indenken dat hij die 500k niet waard gaat zijn. Moscon had ik vorig jaar, dus iets met zwarte lijst ;)
2015, 2016, 2017 is 7,8,9 jaar geleden, alleen Strade is referentie kader. Kost hij 1,5 miljoen heb je helemaal gelijk, maar met 5 ton met zijn potentieel interessant. Overigens hij zit niet in mijn selectie, dat dan weer niet..
Moscon wel naar andere ploeg en daar door interessant
Gooi er nog paar op tafel, Honore, Rota, Allegaert, heel misschien Naessen,Aniolkowski ( zeker nu zijn ploegmaat Fretin is uitgeballen),, Quinn Simmons, Lovel, Cort, Paret - Peintre, Martin, Leemreize, Vernon, Svrcek, Busatto, Williams, Sheehan...Vast wel paar vergeten
Hij werd vorig jaar ook 5e in Lombardije, dat was ook de eerste keer dat hij daar presteerde. Hij heeft in het verleden niet heel veel klassiekers gereden. Ik vind het niet per definitie een zekere pick, maar hij moet het klassieke werk wel aankunnen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.