Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 14 ... 72 73
Ton Pelo
terugvanweggeweest
#324
MBT Van Aert:  focus ligt echt bij in eerste instantie Olympische Spelen en tweede instanties d...

En wat is hier de bron van?

Rad

Ik zou gewoon lekker al die dure mannen thuislaten!

terugvanweggeweest
Ton Pelo
#326
En wat is hier de bron van?

Ik geloof dat Jumbo en van Aert zelf echt diverse keren hebben aangegeven waar hun prioriteit ligt. Doe beetje je best, zou ik zeggen

Matsoe

Van der Poel rijdt gent-wevelgem volgend meerdere bronnen maar volgens voorjaarsklassiekers.be rijdt ie Strade ook. Iemand meer info over MVDP zn programma, 

terugvanweggeweest
Rad
#327
Ik zou gewoon lekker al die dure mannen thuislaten!

Ik zeg toch niet dat je dat moet doen, ik geef iets mee om over na te denken

Vollebakkoers
Matsoe
#329
Van der Poel rijdt gent-wevelgem volgend meerdere bronnen maar volgens voorjaarsklassiekers.be rijdt...

MvdP gaf in het interview na het WK Veldrijden aan dat hij over twee weken met meer duidelijkheid zou komen over zijn plannen in de rest van het jaar. Die twee weken zijn inmiddels voorbij...

gesink/dekker

Er wordt gezegd dat morgen het programma VDP bekend wordt...

terugvanweggeweest
ProScoritoManager
#311
Ik moet toch wel een beetje lachen om hoe positief men hier is over Simon Yates. Voor de grap net ev...

Hoe vaak heeft hij een klassieker heeft gereden waar zijn beste eigenschappen in naar voren komen?Zijn broer is beter ja, maar hij kan natuurlijk prima punchen en over heuvels, mits in vorm

terugvanweggeweest
martijncr
#297
Ja ik heb ook veel geloof in De Lie & co! En las op dit forum veel gemor over zijn prijs en dat...

Van Gils is zeker in vorm. De Lie, ik weet het nog niet... Kron interssant voor latere klassiekers, heel benieuwd naar Segaert

-Wielerfan
Dottema11
#310
Wat is in jullie optiek de absolute 500.000 parel?

Turgis

DennisdeMenniss

Zit zelf nog met Pidcock en Pogi te stoeien. Pogi gegarandeerd 2x top 3 in Italië, zie ik Pidcock niet zo snel doen.. Pidcock zal in AMG WP LBL wel wat punten halen maar Pogi wederom top 3 in LBL. gaat Pidcock dan in de omloop, AMG en WP (als Pogi die niet rijdt) meer punten bij elkaar fietsen dan Pogi? 

ProScoritoManager
terugvanweggeweest
#333
Hoe vaak heeft hij een klassieker heeft gereden waar zijn beste eigenschappen in naar voren komen?Zi...

Strade '21 63e, Luik '17 153e, MSR '16 95e en dan in 2015 Waalse Pijl (62e), Luik (39e) en MSR (37e).

Het zijn er niet veel en al helemaal niet recent, maar het is ook niks om hoge verwachtingen van te krijgen. Nogmaals, voor 500k kan het best een leuk gokje zijn dat zelfs leuk kan uitpakken. Ik wilde alleen wat tegengas geven op sommige posts die het lieten klinken alsof hij gegarandeerd 4x top10 gaat rijden.

Nijmos
-Wielerfan
#335
Turgis

Heb je geen twijfel over Turgis, Wielerfan? Waarop baseer je dat die terug aan het front is?

terugvanweggeweest
-Wielerfan
#335
Turgis

Bettiol

-Wielerfan

Dat is idd gissen. 

Maar als er iemand een hoog punten potentieel heeft voor 500 is hij het wel. 

 

DennisdeMenniss
Dottema11
#310
Wat is in jullie optiek de absolute 500.000 parel?

Keuze is reuze..

Turgis Sheehan van Poppel Honore Teunissen Yates Rex Frison Dewulf 

 

ProScoritoManager

Weet iemand eigenlijk waarom de Lie niet meedoet in Kuurne? Zou hem toch ook goed moeten liggen dacht ik.

Edit: Waarschijnlijk omdat voor Le Samyn is gekozen 2 dagen later.

Laatst gewijzigd
Fietseties
Nijmos
#338
Heb je geen twijfel over Turgis, Wielerfan? Waarop baseer je dat die terug aan het front is?

Turgis is en blijft natuurlijk een echte kasseienvreter. Het hoeft maar 1 x goed te vallen. Ik vind zelf bettiol en Sheehan erg leuke picks voor die prijs.

hetismewat

Wat te denken van Waerenskjold dit jaar. Vorig jaar een slecht voorjaar, maar in potentie wel een mooie renner. Zou alleen fijn zijn om te weten of hij ook BdP en SP gaat rijden. Of gaan ze het bij Uno-X nog maar eens met Kristoff proberen?

Tiller ook wel een mooie parel, maar die heeft dan weer geen sprint.

 

edit: ik zie net dat Uno-X BdP niet rijdt... jammer.

Laatst gewijzigd
-Wielerfan
DennisdeMenniss
#341
Keuze is reuze.. Turgis Sheehan van Poppel Honore Teunissen Yates Rex Frison Dewulf   

Tel je daar Bettiol & Moscon ook bij of verwacht je van hun niet veel?

Fietseties
-Wielerfan
#345
Tel je daar Bettiol & Moscon ook bij of verwacht je van hun niet veel?

Bettiol rijd weer eens een vol programma en kan ook nog wel eens team puntjes meepikken. Volgens mij is zn vorm ook niet verkeerd. Kan me niet indenken dat hij die 500k niet waard gaat zijn. Moscon had ik vorig jaar, dus iets met zwarte lijst ;)

Laatst gewijzigd
terugvanweggeweest
ProScoritoManager
#337
Strade '21 63e, Luik '17 153e, MSR '16 95e en dan in 2015 Waalse Pijl (62e), Luik (39e) en MSR (37e)...

 2015, 2016, 2017 is 7,8,9 jaar geleden, alleen Strade is referentie kader. Kost hij 1,5 miljoen heb je helemaal gelijk, maar met 5 ton met zijn potentieel interessant. Overigens hij zit niet in mijn selectie, dat dan weer niet..

 

terugvanweggeweest
Fietseties
#346
Bettiol rijd weer eens een vol programma en kan ook nog wel eens team puntjes meepikken. Volgens mij...

Moscon wel naar andere ploeg en daar door interessant

Gooi er nog paar op tafel, Honore, Rota, Allegaert, heel misschien Naessen,Aniolkowski  ( zeker nu zijn ploegmaat Fretin is uitgeballen),, Quinn Simmons, Lovel, Cort, Paret - Peintre, Martin, Leemreize, Vernon, Svrcek, Busatto, Williams, Sheehan...Vast wel paar vergeten

mas22
ProScoritoManager
#337
Strade '21 63e, Luik '17 153e, MSR '16 95e en dan in 2015 Waalse Pijl (62e), Luik (39e) en MSR (37e)...

Hij werd vorig jaar ook 5e in Lombardije, dat was ook de eerste keer dat hij daar presteerde. Hij heeft in het verleden niet heel veel klassiekers gereden. Ik vind het niet per definitie een zekere pick, maar hij moet het klassieke werk wel aankunnen. 

Nijmos

Sorry hoor, maar als je Paret-Peintre en Leemreize als opties ziet, mag het allemaal wel wat selectiever

1 2 ... 14 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.