Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 17 ... 72 73
NielsH97
Pim Todcock
#392
Bij de bookies staat een niet nader te noemen 500k-man op plek 4 voor een niet nader te noemen wedst...

Is ook de enige die hij gaat rijden. Dat is dan weer een minpunt.

NielsH97
Ragnar Lolbroek
#400
Geld genoeg dus voor Philipsen en Benoot. 

Benoot tot vandaag niet in mijn team gehad. Maar ondanks de prijs wel een zekerheid voor een algehele top 10 aan het einde door de teampunten en programma..

Fietseties

Gaat iedereen hier klakkeloos Philipsen meenemen? Ik twijfel enorm om zowel hem als de Lie mee te nemen... Laat ik Philipsen thuis, kan ik bijvoorbeeld wel Mohoric meenemen. De lie heeft iig veel wedstrijden net als Mohoric. Moeilijk moeilijk...

Korovic

Ik ga voor Pogacar inderdaad, in heb een aantal op het oog. Die ik als tweede of derde doe maar daar moet k nog even over nadenken. Denk dat ik Wellens derde maak geef wel kans top 10 anders top 15 en derde kopman is ook weer niet zo bepalend. Voor nummer 2 is het nog even nadenken of ik die k nu heb goed genoeg vind maar heb zoals nu lijkt 10 startplekken Strade dus dat zit wel goed. Het is meer voor kopman plek 2. Ik twijfel ook aan Matthews, 7 koersen waaronder Brabantse, zou Jayco eschborn rijden? Nu 13 teams maar komen nog paar bij neem ik aan. 

Hay
Korovic
#404
Ik ga voor Pogacar inderdaad, in heb een aantal op het oog. Die ik als tweede of derde doe maar daar...

Volgens PCS rijdt Jayco (nog) geen EF, maar ik zie nu dat er pas 14 ploegen op de startlijst staan. Dat is er al een meer dan jij hebt gezien :-) Maar eigenlijk kun je daar redelijkerwijs nog maar weinig over zeggen, ook geen idee aan welke ploegen je moet denken. Dat pleit er eigenlijk ook wel voor EF buiten dit Scorito spel te houden.

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

Vraag me wel af voor welke ploeg Ewan dan EF denkt te gaan rijden..

Nijmos

Iemand enig idee van de verhouding tussen Kristoff en Waerenskjold, in een eventuele sprint van een groep waar ze samen deel van uitmaken?

Pim Todcock

Philipsen lijkt me nu helemaal naam 1 om in de opstelling te zetten.

Matthews wordt wellicht ook interessant met wat extra wedstrijden.

Edit: en Hirschi al helemaal.

Laatst gewijzigd
JCG
Pim Todcock
#408
Philipsen lijkt me nu helemaal naam 1 om in de opstelling te zetten. Matthews wordt wellicht ook in...

Bizar. Met het programma van Philipsen is hij echt een no-brainer. Maar waar blijft het programma van Matje, of is dit zijn programma?

Pom titcock

Ik klik net Bling erin voor Jorgensen, 1 Millie over een een veel hoger punten potentieel. Of zit ik er dan volledig naast? Lekkere captain erbij voor BP en kleine hoop op de 'klassieker die niet in Scorito had moeten zitten' EF.

Nijmos
JCG
#409
Bizar. Met het programma van Philipsen is hij echt een no-brainer. Maar waar blijft het programma va...

Welk programma van Philipsen?

TJV94

Bling klik ik er eigenlijk altijd in. Wanneer hij een fatsoenlijk programma krijgt, levert hij altijd. Kan in sommige koersen ook nog 3e kopman zijn.

Frits

Zo'n Ackermann he, rijdt precies de koersen waarin je hem nodig hebt voor een miljoen. Zou hij in z'n eentje meer punten, want geen teampunten, bij elkaar fietsen dan bijvoorbeeld Van Poppel als lead-out? Laatstgenoemd zie ik per ongeluk nog wel eens de top 10 binnen fietsen. 


EDIT: Zie dat Hofstetter ook in de koersen van Ackermann rijdt. Maakt beide toch minder interessant.

Laatst gewijzigd
TJV94

Wat denken jullie van Laporte in de Strade? Wordt zijn eerste keer. Zal hij kopman zijn? Of alle ballen op Valter die de laatste 2 jaar top 5 heeft gereden?

Mocht Valter ook de heuvelklassiekers meepakken wordt dat wel een interessante naam voor 1,5.

 

JCG
Nijmos
#411
Welk programma van Philipsen?

Zojuist heel wat klassiekertjes toegevoegd aan het programma van Philipsen. Zowel op PCS als op Scorito. Rijdt bijvoorbeeld BdP, GW en SP

zomaareens

Iemand programma Merlier?

arjenzvob

@zomaareens .... Dit neigt naar luiheid maar vooruit:

https://sporza.be/nl/2023/02/16/ontdek-het-programma-van-tim-merlier-voor-de-klassiekers-in-2024~1676547424447/

 

Sies

Zal Girmay dit jaar wel weer gaan leveren? Vorig jaar was het niet veel natuurlijk, maar heeft best een aardig programma en als hij zn niveau haalt zal hij overal wel prima scoren met eventueel een uitschieter

mas22
Nijmos
#411
Welk programma van Philipsen?

Van de fanpage:

We gaven al eerder een overzicht maar omdat supporters blijven vragen naar het programma van Jasper, geven we hier nog eens een overzichtje. Zijn voorjaar ziet er hetzelfde uit als in 2023, onder voorbehoud van mogelijke wijzigingen natuurlijk. De eerste afspraak van het seizoen is de Belgische openingsklassieker Omloop Het Nieuwsblad op zaterdag 24 februari. Kuurne-Brussel-Kuurne volgt al meteen op 25 februari. Ook het Italiaanse tweeluik keert terug, met Tirreno-Adriatico van 4 tot 10 maart en Milaan-San Remo op 16 maart. Daarna is er weer een reeks Vlaamse wedstrijden, met op woensdag 20 maart Classic Brugge-De Panne, zondag 24 maart Gent-Wevelgem, woensdag 27 maart Dwars door Vlaanderen en op woensdag 3 april de Scheldeprijs. Parijs-Roubaix sluit op zondag 7 april het voorjaar af. @jasperphilipsen

mas22
Nijmos
#407
Iemand enig idee van de verhouding tussen Kristoff en Waerenskjold, in een eventuele sprint van een...

Kristoff is niet zeker voor Scheldeprijs en Waerenskjold wel, dus ik vermoed daardoor dat Waerenskjold daar de kopman is.

encanto

Ook programma Madouas aangevuld. Gaat een klassiek voorjaar worden voor hem...en dus weer een klik erbij.

 

hirschi, bling, madouas en Philipsen zeker in mijn team

Georgeske
TJV94
#412
Bling klik ik er eigenlijk altijd in. Wanneer hij een fatsoenlijk programma krijgt, levert hij altij...

Misschien domme vraag, maar wie is Bling? 😊

John Maassen
Georgeske
#422
Misschien domme vraag, maar wie is Bling? 😊

Matthews

mentsjov

@encanto: zie jij wat ik niet zie met betrekking tot Madouas? Hij rijdt 5 koersen, wat op zich prima is. Maar om dat nou een klassiek voorjaar te noemen?

Frits

Wat te denken van Laurance? Staat ook op EF.

1 2 ... 17 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.