Ik ga voor Pogacar inderdaad, in heb een aantal op het oog. Die ik als tweede of derde doe maar daar moet k nog even over nadenken. Denk dat ik Wellens derde maak geef wel kans top 10 anders top 15 en derde kopman is ook weer niet zo bepalend. Voor nummer 2 is het nog even nadenken of ik die k nu heb goed genoeg vind maar heb zoals nu lijkt 10 startplekken Strade dus dat zit wel goed. Het is meer voor kopman plek 2. Ik twijfel ook aan Matthews, 7 koersen waaronder Brabantse, zou Jayco eschborn rijden? Nu 13 teams maar komen nog paar bij neem ik aan.
Volgens PCS rijdt Jayco (nog) geen EF, maar ik zie nu dat er pas 14 ploegen op de startlijst staan. Dat is er al een meer dan jij hebt gezien :-) Maar eigenlijk kun je daar redelijkerwijs nog maar weinig over zeggen, ook geen idee aan welke ploegen je moet denken. Dat pleit er eigenlijk ook wel voor EF buiten dit Scorito spel te houden.
Zo'n Ackermann he, rijdt precies de koersen waarin je hem nodig hebt voor een miljoen. Zou hij in z'n eentje meer punten, want geen teampunten, bij elkaar fietsen dan bijvoorbeeld Van Poppel als lead-out? Laatstgenoemd zie ik per ongeluk nog wel eens de top 10 binnen fietsen.
EDIT: Zie dat Hofstetter ook in de koersen van Ackermann rijdt. Maakt beide toch minder interessant.
Van de fanpage:
We gaven al eerder een overzicht maar omdat supporters blijven vragen naar het programma van Jasper, geven we hier nog eens een overzichtje. Zijn voorjaar ziet er hetzelfde uit als in 2023, onder voorbehoud van mogelijke wijzigingen natuurlijk. De eerste afspraak van het seizoen is de Belgische openingsklassieker Omloop Het Nieuwsblad op zaterdag 24 februari. Kuurne-Brussel-Kuurne volgt al meteen op 25 februari. Ook het Italiaanse tweeluik keert terug, met Tirreno-Adriatico van 4 tot 10 maart en Milaan-San Remo op 16 maart. Daarna is er weer een reeks Vlaamse wedstrijden, met op woensdag 20 maart Classic Brugge-De Panne, zondag 24 maart Gent-Wevelgem, woensdag 27 maart Dwars door Vlaanderen en op woensdag 3 april de Scheldeprijs. Parijs-Roubaix sluit op zondag 7 april het voorjaar af. @jasperphilipsen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.