Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 18 ... 72 73
tol100

Pidcock, Benoot of Pogacar of alle drie niet?

zomaareens

Ben Turner, een leukie?

Georgeske

Het duo Wellens en Matthews of een duurdere Pidcock? 

Sies

Wat zijn jullie eigen afwegingen waarom wel/niet?

encanto
mentsjov
#424
@encanto: zie jij wat ik niet zie met betrekking tot Madouas? Hij rijdt 5 koersen, wat op zich prima...

Het is een beetje een aanname. Hij rijdt hetzelfde als vorig jaar dus Luik zal er ook nog bijkomen. Dan heb je een derde kopman als reserve voor 2.000.000 die je 4/5x kan inzetten.

 

vandaar voor mij een zekerheid 

ProScoritoManager

Dan kom je uiteindelijk op een team uit waarvan letterlijk de helft aanwezig is in Strade en dan nog slechts één duidelijke kopman in de persoon van Pogi...

Frits
encanto
#430
Het is een beetje een aanname. Hij rijdt hetzelfde als vorig jaar dus Luik zal er ook nog bijkomen....

Geeft Madouas je meer zekerheid dan bijvoorbeeld Powless, die al op LBL staat?

mentsjov

Ik vind zelf Powless interessanter dan Madouas

Frits

Laatste dillema, een 3e Visma in de vorm van Jorgenson of dan toch Powless/Madouas en de overige 500.000 ergens anders besteden..

Luuk-Cycling

Ik zit eigenlijk nog met één ding in mijn maag: Benoot of Pidcock? Benoot rijdt meer, maar er zijn twijfels over zijn vorm... Pidcock rijdt iets minder, maar lijkt meer zekerheid te bieden.

encanto
mentsjov
#433
Ik vind zelf Powless interessanter dan Madouas

Ik ook hoor, maar heb ze dus allebei..:) komt omdat dit jaar benoot niet meegaat en dan ik dus renners wil die op meerdere terreinen uit de voeten kunnen. 

dus in mijn opsomming hoort dus ook powless...:) 

Laatst gewijzigd
zomaareens

Zijn er mensen die Asgreen er blind inklikken?

Ragnar Lolbroek
zomaareens
#437
Zijn er mensen die Asgreen er blind inklikken?

Die is er hier ondertussen ook al weer blind uit geklikt.😅

stefbeukers

Had Pogi en Pidcock wel een beetje ingetekend voor SB, maar met Mohoric ook al erin en met de toevoeging van Madouas wordt het daar misschien wel een beetje overkill.

Laatst gewijzigd
NielsH97
Luuk-Cycling
#435
Ik zit eigenlijk nog met één ding in mijn maag: Benoot of Pidcock? Benoot rijdt meer,...

Teampunten Benoot ook meetellen. Zullen enkele wedstrijden zijn waar Visma 2 plekken van het podium vullen. Pidcock kan fantastisch zijn maar ook tegenvallen.

Dottema11

Zelf altijd FOMO bij het eruit laten van Pidcock, maar na aanpassing 328 de afgelopen dagen is die er voorlopig toch weer uit nu de programma's meer en meer bekend raken.

Onderstaand het voorlopige team, waarbij ik voor 3 renners nog invulling moet geven. Budget overgehouden om MvdP erin te fietsen na MSR waar Pogi eruit gaat.

Ik zie jullie feedback graag tegemoet. Missers, flaters? Leuk om de discussie aan te gaan!

NielsH97

Met 2 a 3 topsprinters voor brugge de panne en scheldeprijs twijfel ik of ik een van mijn 500k renners nog een sprinter maak..

Dilemma:

Laurenz Rex of Aniolkowski

ProScoritoManager

Om de Powless/Madouas discussie nog wat ingewikkelder te maken, what about Kung? Rijdt meer koersen waarvan ook enkele met kopman kansen, afhankelijk van de rest van je selectie. Is voor mij wel een beetje een vraagteken wat hij in Strade zou moeten kunnen, terwijl de andere twee juist daar weer kopman potentieel hebben.

Ik kom er zelf nog niet echt uit met de 2 miljoen categorie. Heb momenteel ruimte voor 4 renners van die prijs, waarvan slechts 1 in steen gebeiteld staat, een zekere  Down Under sprinter.

Dan houden we dus 3 plekjes over voor de volgende 5 namen: Tratnik (rijdt 5x met Wout en Laporte, 100 teampunten + goede vorm dus zie ik nog wat eigen punten pakken, wellicht komen er nog Ardennen koersen bij?), Wellens (rijdt veel, kan bijna overal in de finale meespelen, teampunten Strade + MSR en kopman BP. Komt wel altijd wat tegen), Madouas & Powless (vergelijkbare renners, maar voor allebei een zwak vanwege hun cap potentieel in Strade, bovendien nog extra koersen mogelijk in de Ardennen) en Kung (constant, levert altijd en derde kopman potentieel in hoop koersen echter voor mij het minst interessant omdat ik geen kopmannen tekort kom in die koersen)

Rad

Ik mis nog een duidelijke (3e) kopman voor GW/DDV dat soort koersen. Ervan uitgaande dat vd Poel daar niet start..

NielsH97
ProScoritoManager
#443
Om de Powless/Madouas discussie nog wat ingewikkelder te maken, what about Kung? Rijdt meer koersen...

Hier zowel Kung, Madouas en Powless

Fietseties
Nijmos
#411
Welk programma van Philipsen?

Haha toen Ik dit gisteren postte was dat idd nog niet bekend. Maar dit is wel duidelijk idd. Dan ga ik juist aan de lie twijfelen.

KV

Even advocaat van de duivel spelen: denken we dat Hirschi veel (eigen) punten zal halen vóór de heuvelklassiekers? Waarschijnlijk wel 20 of 30 Pogi punten in Strade (teampunten in MSR voor mij niet binnen de verwachting), maar zelf zal hij dus knechten in Strade en MSR. En dan de 3 kasseikoersen: in 2019 haalde hij eens een 10de plekje in E3. Toont wel dat hij dit ook aankan, maar bitter weinig ervaring en voor start seizoen werd (volgens mij) duidelijk gecommuniceerd dat Wellens en Politt de kasseikopmannen gingen zijn. Echt knechten zal Hirschi wel niet doen, maar om nu heel veel punten te verwachten...

Dan denk je van OK, "wel leuke kopman voor Brabantse", maar verder dan een 19de plek is hij hier ook nog nooit gekomen. Luik dan ook weer knechten (en wel wat teampunten te verwachten). Dan blijft Amstel en WP over, maar lijkt daar nu ook niet direct kopmanmateriaal te zijn (en vanaf 1.5m wil ik dat wel graag, tenzij je sloten teampunten kan verwachten).

Graag jullie mening ;-)

Nijmos
Rad
#444
Ik mis nog een duidelijke (3e) kopman voor GW/DDV dat soort koersen. Ervan uitgaande dat vd Poel daa...

Van Aert, Laporte, Pedersen/Philipsen/De Lie?

Basementman

Kun je per ronde meerdere wissels toepassen? Dus bijvoorbeeld na PR 3 wissels? Of na iedere koers maar 1

Nijmos
KV
#447
Even advocaat van de duivel spelen: denken we dat Hirschi veel (eigen) punten zal halen vó&oa...

Laat hem lekker thuis zou ik zeggen. Pogi begint er in Strade op 60 km van de finish aan en Hirschi kan lekker reageren in de achtergrond. Ik vind hem daar zelfs een capoptie. Ook in MSR kan hij gewoon top 20 rijden, want zo'n poggio ligt hem prima. Ook daar zijn teampunten van Pogacar trouwens verre van ondenkbaar. Ik zie dan na MSR al 100 punten. De kasseiklassiekers zijn inderdaad een vraagteken. Maar in de brabantse pijl hoort hij toch gewoon bij de favorieten? Hoe vaak deed hij daar eerder mee. Vorig jaar kwam hij terug van veel blessureleed. Waalse Pijl kan je hem ook cappen trouwens, daar al eens gewonnen. 

1 2 ... 18 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.