Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 19 ... 72 73
NielsH97
KV
#447
Even advocaat van de duivel spelen: denken we dat Hirschi veel (eigen) punten zal halen vó&oa...

Hirschi voor mij een no brainer. Maar dat is deels gebasseerd op gevoel.

DennisdeMenniss
Basementman
#449
Kun je per ronde meerdere wissels toepassen? Dus bijvoorbeeld na PR 3 wissels? Of na iedere koers ma...

Je kunt ze alle 3 ineens inzetten.

Frits
ProScoritoManager
#443
Om de Powless/Madouas discussie nog wat ingewikkelder te maken, what about Kung? Rijdt meer koersen...

Zit exact met hetzelfde, één plekje voor 2 miljoen. Kan zelfs nog 500.000 vrijmaken voor Jorgenson. 

Wicked Wout

@basementman, ja dat kan

Wicked Wout

@dottema11, mis je niet wat voor BdP en Schelde? Met Turgis daar als derde cap ga je toch wat verliezen in die rondes ben ik bang.

Probeer mezelf dit jaar echt te houden aan de gouden stelregel om overal 3 caps en een back-up te hebben. Al voelt dat soms heel onnatuurlijk omdat daardoor goede renners afvallen. Maar afgelopen jaren steeds zo rond de 80% blijven hangen, dus zal toch wat anders moeten proberen.

Dottema11
Wicked Wout
#455
@dottema11, mis je niet wat voor BdP en Schelde? Met Turgis daar als derde cap ga je toch wat verlie...

Daar ben ik zelf ook bang voor! 

Zelf zit ik nog met de gedachte om Merlier in te wisselen voor Welsford + 1 miljoen sprinter om zo een degelijke 3de cap te hebben, aanvullend met 500K opvulsprinter, alleen FOMO bij merlier...

Georgeske

Ik blijf met Pidcock in mijn hoofd zitten! Op dit moment heb ik hem er wel in. Heb Pogacar ook, dus cap Pidcock niet voor de Strade of MS! 
Neem ik toch beter Benoot? Of pak ik een iets goedkopere zoals Merlier, Wellens of Jorgensen om dan wat geld voor Matje en de Lie over te houden?

 

KV

Als je zelfs niet van plan bent om Pidcock voor Strade te cappen, waarom overweeg je hem dan überhaupt? Zou voor mij 1 van de belangrijkste redenen zijn om hem mee te nemen.

Frits

Poeh, als ik Pogacar had dan zou ik Pidcock niet nemen. Het is bij mij één van de twee. Heb Pidcock op basis van programma. 

KV
Nijmos
#450
Laat hem lekker thuis zou ik zeggen. Pogi begint er in Strade op 60 km van de finish aan en Hirschi...

Hirschi cappen in Strade? Geloof niet dat je dit overweegt. En teampunten MSR inderdaad niet ondenkbaar, maar Pogi nog geen podium gereden hier (zit er uiteraard nooit veraf).

Brabantse al 3x gereden in de voorbije 5 jaar, nooit top.

WP uiteraard in zijn wonderjaar gewonnen, nadien ook niet meer dicht geweest. Veilige cap is dit niet voor mij.

Wou alleen maar aangeven dat zijn uitmuntend najaar vorig seizoen misschien ook niet moet verblinden. Was meestal niet tegen de echte toppers en wie is nog goed/gemotiveerd op het einde van een seizoen?

Ik overweeg hem trouwens ook heel sterk hoor (en wil misschien daarom de hype wat naar beneden halen ;-).

Georgeske

2 van de 3:

Pidcock, Benoot en Pogi? 

Nijmos
KV
#460
Hirschi cappen in Strade? Geloof niet dat je dit overweegt. En teampunten MSR inderdaad niet ondenkb...

Oke, ja dat ben ik allemaal met je eens. Wat mij betreft valt hij in de categorie Wellens, Madouas, Powless, die allemaal fantastisch kunnen zijn of tegen kunnen vallen. Maar dan voor een halfje minder. 

Georgeske

Is Van Baarle voor jullie een no-brainer? Of is een andere, goedkopere JV-renner een optie hiervoor? Heb op dit moment 4 Jumbo's...

Laatst gewijzigd
dr klaas

Turgis kan je ook wegstrepen...    Kung over zijn hoogtepunt heen vorig jaar 184 puntjes gaat het echt niet beter doen verwacht ik, nieuwe toppers aan het front. 

John Bon
Frits
#459
Poeh, als ik Pogacar had dan zou ik Pidcock niet nemen. Het is bij mij één van de twee...

Zelfde redenering bij mij. 

Frits
John Bon
#465
Zelfde redenering bij mij. 

En ik twijfel zelfs om zowel Pogacar als Pidcock thuis te laten, om met Mohoric een miljoen te besparen en toch mijn 3e Visma kan meenemen.

Nijmos
dr klaas
#464
Turgis kan je ook wegstrepen...    Kung over zijn hoogtepunt heen vorig jaar 184 puntjes g...

Vorig jaar was hij net voor de Omloop ziek geworden. Hij kwam daar als 7e of 8e de muur boven en kan daar ook een uitslag rijden. Verder doet hij Strade extra ten opzichte van vorig jaar. Kung is in de E3, Ronde en Roubaix een prima optie als derde kopman voor mij als je wil besparen op Mathieu of Mads. In Gent Wevelgem en Dwars wat minder, omdat hij geen sprint heeft en dat scenario natuurlijk altijd aanwezig is. 

Nopper

Is er niet toevallig iemand in Spanje die even op het terras kan zitten om te kijken of die MVP tegenkomt en vragen wat zijn plannen zijn? Met de info van nu, laat ik hem voor nu thuis

Gnoe
Georgeske
#463
Is Van Baarle voor jullie een no-brainer? Of is een andere, goedkopere JV-renner een optie hiervoor?...

Voor nu is van Baarle mijn 3de Visma renner, maar zit toch in twijfel, omdat ik qua gevoel andere renners eerder zal cappen in de ritten waar die aan de start staat.

Karperdrol

Ik heb hetzelfde idee Frits... moet dan wel even checken of ik overal 4 kopmannen heb.

als er iemand is die via pb wilt overleggen, prima!

kung over z'n top heen?? Die haalt toch wel rond de 200 puntjes 

Georgeske
Gnoe
#469
Voor nu is van Baarle mijn 3de Visma renner, maar zit toch in twijfel, omdat ik qua gevoel andere re...

Dat dacht ik dus ook. Welke alternatieven zie jij voor Van Baarle?

Laatst gewijzigd
Luuk-Cycling

Uiteraard laat ik mij niet in de kaarten kijken, maar tot zover ben ik zeer tevreden met deze selectie...

Gnoe
Georgeske
#471
Dat dacht ik dus ook. Welke alternatieven zie jij voor Van Baarle?

Ik neig erna om Jorgenson mee te nemen, verwacht dat hij wel goed gaat rijden, en dan heb je toch weer 500K vrij. 

Hay
Fietseties
#446
Haha toen Ik dit gisteren postte was dat idd nog niet bekend. Maar dit is wel duidelijk idd. Dan ga...

Philipsen misschien ook nog in EF, of zullen ze b.v. Groves ook iets gunnen?

stefbeukers
Luuk-Cycling
#472
Uiteraard laat ik mij niet in de kaarten kijken, maar tot zover ben ik zeer tevreden met deze select...


  • Van Aert

  • Laporte

  • Pogacar > De Lie na MSR

  • Benoot

  • Philipsen

  • Pedersen

  • Mohoric

  • Madouas

  • Zingle

  • Demare

  • Meeus


Hoeveel hiervan zijn goed?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 19 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.