Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 20 ... 72 73
oli4g
Nopper
#468
Is er niet toevallig iemand in Spanje die even op het terras kan zitten om te kijken of die MVP tege...

was gisteren op VTM (Belgische zender) dat hij vrijdag zijn programma bekend maakt

Luuk-Cycling
stefbeukers
#475
Van Aert Laporte Pogacar > De Lie na MSR Benoot Philipsen Pedersen Mohoric Madouas Zing...

Hè shit, toch redelijk inzichtelijk dus :P 2 fouten!

Nijmos

@Luuk: mis je niet een hoop sprinters? Ik kom niet helemaal uit je kruisjes, maar ik gok:
BdP: Philipsen (geen geheim), JS, JM? Een laat zich zelden nog zien in een sprint, de ander heeft een rappere man in zijn ploeg die ook op het programma staat.
SP: Philipsen (geen geheim), JM, AK(?) JM ook hier snellere ploeggenoot, AK ook een ploeggenoot die zeker meedoet (zonder vraagteken) en die zelf kan sprinten. Ik vermoed dat dat je vierde man is. Maar dat lost je problemen niet op, want je weet niet wie van de twee sprint dus kunt ze eigenlijk allebei niet cappen.

Voor E-F heb je nog niemand. Ook een probleem.

Luuk-Cycling
Nijmos
#478
@Luuk: mis je niet een hoop sprinters? Ik kom niet helemaal uit je kruisjes, maar ik gok:BdP: Philip...

Ik twijfel nog om Ackermann in mijn team op te nemen, die kan nog voor extra mankracht zorgen bij Brugge-De Panne en de Scheldeprijs. Ook Aniolkowski spookt nog door mijn hoofd. Maar wil ook weer niet teveel sprinters; dat is hoe dan ook een loterij (de rest natuurlijk ook, maar gezien het geringe aantal sprintkoersen). Verder zie ik het nog wel gebeuren dat later in het seizoen nog wat renners besluiten toch aan Eschborn mee te doen. Maar gezien de vele renners die meedoen aan sommige andere koersen, hoop ik ook de meeste punten wel verdiend te hebben tegen die tijd.

Laatst gewijzigd
Luuk-Cycling
Nijmos
#478
@Luuk: mis je niet een hoop sprinters? Ik kom niet helemaal uit je kruisjes, maar ik gok:BdP: Philip...

Doel jij overigens met de snellere ploeggenoot van AK op Waerenskjold?

ProScoritoManager

@Luuk & Stef ik meen ook nog Wellens en MvG te ontwaren. Die BP vinkjes maken ze makkelijk, verder ga ik er niet in duiken :P

Verder wilde ik nog wel zeggen dat dat een indrukwekkend aantal deelnemers bij de meeste koersen zijn, ik kom er niet aan iig! Maar kwantiteit over kwaliteit is niet per se een winnende strategie, hoewel ik daar zonder namen/captains niet al te veel over kan oordelen.

Laatst gewijzigd
Nijmos
Luuk-Cycling
#480
Doel jij overigens met de snellere ploeggenoot van AK op Waerenskjold?

Ja, ik dacht dat je onderste scheldevinkje Waerenskjold was? Zei overigens niet dat die sneller is, dat ging over JM.

PieterZegen

Ik zit nu met 3 sprinters die bevestigd zijn voor BdP en SP en daarnaast nog 1 sprinter waarvan ik hoop dat hij meedoet aan die twee koersen, maar er voorlopig niet op staat. Het zijn wel alle 4 sprinters die ik kopman zou durven maken. Zouden jullie dat aandurven? Of zouden jullie toch een extra sprinter toevoegen in het geval van blessures, ziektes, etc? 

 

Jamme24

Vraagje over gouden wissel : 
Kan je tijdens 1 wissel meerdere renners kopen/verkopen zolang je
max 4 van 1 ploeg hebt
budget niet overschrijdt
je evenveel koopt als verkoopt ?

Of is 1 wissel beperkt tot max 1 renner verkopen en max 1 renner kopen.

Is me uit de uitleg op scorito niet echt duidelijk...

PieterZegen
Luuk-Cycling
#479
Ik twijfel nog om Ackermann in mijn team op te nemen, die kan nog voor extra mankracht zorgen bij Br...

Over Eschborn: Je ontkomt er inderdaad eigenlijk niet aan om op basis van deze startlijst nog niet voldoende kopmannen te hebben. Alleen de Lie is eigenlijk een zekerheidje daar. En met het nieuwe parcours is het ook nog maar de vraag of je dan beter een echte sprinter of meer een puncheur/aanvaller moet hebben. Er zullen inderdaad hopelijk wat renners die je al hebt bij komen en eventueel kun je er ook nog een wissel voor gebruiken. 

williams
Luuk-Cycling
#472
Uiteraard laat ik mij niet in de kaarten kijken, maar tot zover ben ik zeer tevreden met deze select...

Helaas is er geen prijs voor de meeste renners per wedstrijd.

RikLarssen

Na een paar weken lezen ook maar eens bijdragen. 

Ik heb zelf het idee dat Laporte echt weer gaat huishouden. Heeft nog niks van hem laten horen plus WvA wil de grote monumenten, wat meer kansen bied voor Laporte (plus andere renners). Pidcock laat ik denk ik ook maar lekker thuis. Dan heb ik ook weer iemand dit jaar waar ik goed van baal dat ik hem niet heb!

Als we dan toch beginnen met het soort van het een en andere weggeven qua namen via kruisjes geef ik ook vast een tipje van de sluier:

  • Een Franse deur met daarachter een bijenkolonie van nog 3 bijen 
  • Micheal van Gerwen
  • Broertje van
  • Kleinzoon van
  • De kruising van een guns en roses zanger met een Songfestivalwinnaar
  • Nog iemand wiens ouders fan zijn van November Rain
  • Bling bling 
  • Niet Rogli met 2 man ter ondersteuning
  • De sprinter die iedereen heeft
  • De sprinter die weg gaat rijden 
  • De sprinter die steeds met een vogel start
  • Nog wat van EF zodat ik het idee heb dat ik voorbereid ben voor EF
  • En de sprinter die ik vond bij de melk in de supermarkt! 
  • Edit: zie dat ik de man die zich voorbereid als Cancellara nog heb gemist. 

Moet helemaal goed komen toch! 

 

Laatst gewijzigd
Nijmos
PieterZegen
#485
Over Eschborn: Je ontkomt er inderdaad eigenlijk niet aan om op basis van deze startlijst nog niet v...

Ewan is ook 'zeker'. Maar los daarvan moet je natuurlijk wel een inschatting maken wie daar gaan rijden. Het feit dat je het nog niet zeker kan weten, geeft geen reden om er dan maar niet naar om te kijken. Integendeel, dat betekent dat je de startlijsten van de laatste jaren, deelnames aan de giro/tour, deelnemende ploegen enz. af moet gaan om te beoordelen wie kansrijke starters zijn en wie niet. Bora zal bijvoorbeeld daar heus wel een kanshebber willen opstellen als Duitse ploeg. Philipsen doet ook al een aantal jaar mee. Kristoff is er altijd bij.

Luuk-Cycling
williams
#486
Helaas is er geen prijs voor de meeste renners per wedstrijd.

Helemaal mee eens, maar je hebt wel meer kansen op punten :D En als je ook nog eens tevreden bent over de kwaliteit van de renners, is er weinig reden om nog grote aanpassingen te doen, vind ik.

Dottema11
Luuk-Cycling
#472
Uiteraard laat ik mij niet in de kaarten kijken, maar tot zover ben ik zeer tevreden met deze select...

Aardige lijstje deelnemers per koers zeg, vraag me wel af qua kwaliteit hoe ik deze lijst moet inschatten. Aanname, maar ik gok dat je vrij veel in de klasse 1.5 - 2 miljoen hebt, niet dat het slecht hoeft te zijn overigens, vooral interessant!

Luuk-Cycling
Dottema11
#490
Aardige lijstje deelnemers per koers zeg, vraag me wel af qua kwaliteit hoe ik deze lijst moet insch...

Valt mee, twee van 1.5 miljoen, twee van 2 miljoen.

John Bon

Is er trouwens iemand die geprobeerd heeft (want mij is het niet gelukt) naar die podcast van Sporza te luisteren "Kopman" gaat wel over sporza wielermanager en niet  scorito. 

Mij is het niet gelukt want stroomt vooral over van weinig structuur, weinig info en vooral weinig interessant. Halverwege afgezet. 

 

Ragnar Lolbroek

Ik heb voor de sprints momenteel onderstaande:

Philipsen: cap 1 uiteraard

Welsford: cap2 waarschijnlijk 

Ackermann: is een Mof en ex winnaar dus kan er EF nog bijnemen 

Gerben Thijssen 

Meeus: rijdt behoorlijk veel en wil een keer voor de knikkers gaan

Dit voelt enerzijds een beetje als overkill en anderzijds toch weer niet.

Frits
Ragnar Lolbroek
#493
Ik heb voor de sprints momenteel onderstaande: Philipsen: cap 1 uiteraard Welsford: cap2 waarschij...

Zou Ackermann niet gaan delen met Hofstetter?

Gnoe
Frits
#494
Zou Ackermann niet gaan delen met Hofstetter?

Ben er ook bang voor, maar als Ackermann mooie resultaten haalt nu in de UAE Tour, lijkt me dat ze hem naar voren schuiven in de sprintkoersen. 

ditisdavid

Ackermann is sneller dan Hofstetter, lijkt me zeer sterk dat hij niet voor eigen kansen mag gaan. Worst case is dat ze zich er met zijn tweeën tussen gaan Roompotten...

Poule d'Or

Ackermann is de sprinter van dienst, Hofstetter wordt ingezet bij de kleinere koersen om punten te sprokkelen (zie podcast Rode Lantaarn). Vraag is wel wat er gebeurt als Vernon per ongeluk Kuurne wint.

Mats17
John Bon
#492
Is er trouwens iemand die geprobeerd heeft (want mij is het niet gelukt) naar die podcast van Sporza...

Ik heb me er doorheen geslagen. Van Aert zou zichzelf niet spelen in de wielermanager en Merlier en Lampaert raden Moscon aan.

PieterZegen
Ragnar Lolbroek
#493
Ik heb voor de sprints momenteel onderstaande: Philipsen: cap 1 uiteraard Welsford: cap2 waarschij...

Ik snap dat het verleidelijk is om Meeus te nemen gezien zijn programma. Maar verwacht je van hem veel punten in de sprint koersen als Welsford daar ook mee doet?

Ton Pelo
Mats17
#498
Ik heb me er doorheen geslagen. Van Aert zou zichzelf niet spelen in de wielermanager en Merlier en...

Dat heb ik van Aert ook al ergens anders horen zeggen. Iemand die dat daadwerkelijk aandurft? Misschien dat hij enkel voor RVV en PR gaat en de rest aan andere VLAB's gunt?

Laatst gewijzigd
1 2 ... 20 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.