Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 21 ... 72 73
oli4g
Ton Pelo
#500
Dat heb ik van Aert ook al ergens anders horen zeggen. Iemand die dat daadwerkelijk aandurft? Missch...

Van Aert strooit toch altijd met zand?

Rob94

Is het überhaupt een Scorito wielerspel zonder dat er 100.000 twijfels zijn over Van Aert?

Pom titcock

DennisdeMenniss
Pom titcock
#503

Aardige stats heeft Turgis 😂😂

Georgeske

De Lie en Jorgensen of Benoot en Wellens?

Heb met de Lie een geweldig Fomo-gevoel 😊

Laatst gewijzigd
Nick P

Hoe zeker is WvA zijn programma eigenlijk? Hij twijfelde initieel nog over Gent Wevelgem en de E3. 

Wicked Wout

@georgeske, dat is 7,5mln vs 6 mln

Maar als het budget er (dus) niet toe doet, dan hebben De Lie en Wellens mijn voorkeur

Pim Todcock
DennisdeMenniss
#504
Aardige stats heeft Turgis 😂😂

Hij zou eens moeten proberen om een "monument" te winnen.

Dottema11

Wat vinden jullie van Morgado van UAE als gok?  Zijn er mensen die hem overwegen?

Wicked Wout

Mohoric stond er al stevig in, maar Sporza publiceert nu een nóg aantrekkelijker schema

KV

Was wel het te verwachten schema natuurlijk van Mohoric. Maar zou liever hebben dat hij bv eens WP zou skippen. Heeft hij toch geen kans. 

Wicked Wout
KV
#511
Was wel het te verwachten schema natuurlijk van Mohoric. Maar zou liever hebben dat hij bv eens WP z...

Eens. Maar in mijn excel-overzicht ziet het er nu toch leuker uit 😉

Pim Todcock

Mohoric rijdt wel veel, maar bij mijn team zou hij geen top3 plekken krijgen. Dan moet je toch de 1/10k regel erbij pakken en dat wordt met 3M lastig. Hij is naar mijn mening "realistisch" geprijsd. 

Fietseties

Ligt het aan mij of is het programma van Madouas een beetje karig? Daar gaat een zekere pick...

Georgeske
Fietseties
#514
Ligt het aan mij of is het programma van Madouas een beetje karig? Daar gaat een zekere pick...

Zeer karig. Twijfel om hem te wisselen naar Wellens!

Frits
Georgeske
#515
Zeer karig. Twijfel om hem te wisselen naar Wellens!

Welkom bij de discussie van de renners van 2 miljoen. Küng, Healy, Powless, Wellens, Madouas of Tratnik (en Teuns?). Ervanuitgaande dat Skjelmose de perfecte wissel wordt. 

zomaareens

Waar is op gebaseerd dat Jonathan Milan zo gehyped wordt? Ik heb m zelf ook staan, maar zn historie in de klassiekers..?

NielsH97

Madouas gaat vermoedelijk wel top 20 (10) rijden in de koersen waar hij staat. Maar is dat genoeg om 2 mil te rechtvaardigen?

Georgeske
Frits
#516
Welkom bij de discussie van de renners van 2 miljoen. Küng, Healy, Powless, Wellens, Madouas of...

Ik heb Powless, Kung en Wellens op dit moment... Had Madouas maar programma lijkt me te karig!

NielsH97
Georgeske
#519
Ik heb Powless, Kung en Wellens op dit moment... Had Madouas maar programma lijkt me te karig!

Komt vermoedelijk wel nog Waalse pijl en LbL bij!

encanto

Ben zeker van de madouas fanclub, maar hij rijdt toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. Nu staan WP en LBL er nog niet bij maar dat zal hoogstwaarschijnlijk wel gewoon gebeuren. 
rijdt hij deze niet dan is hij te duur en te karig. 

van de twee miljoen staan er twee in bij mij..powless, madouas. die kan je altijd nog captain maken in de strade bij Wellens en healy zou ik dat minder aandurven..

Georgeske
encanto
#521
Ben zeker van de madouas fanclub, maar hij rijdt toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. Nu staan WP e...

Ik cap bij de strade Pidcock, Pogi en Mohoric (of Laporte)! Idem bij MS. 
is het dan nuttig om Madouas te nemen? Of toch maar Wellens dan?

Hay
encanto
#521
Ben zeker van de madouas fanclub, maar hij rijdt toch gewoon hetzelfde als vorig jaar. Nu staan WP e...

Wellens kun je ook als captain inzetten bij BP.

De Tourminator
zomaareens
#517
Waar is op gebaseerd dat Jonathan Milan zo gehyped wordt? Ik heb m zelf ook staan, maar zn historie...

Milan is pas 23, dus heeft nog niet veel kunnen rijden als jonkie

terugvanweggeweest
zomaareens
#517
Waar is op gebaseerd dat Jonathan Milan zo gehyped wordt? Ik heb m zelf ook staan, maar zn historie...

Milan is een beer van een vent die het lijf heeft om goed te zijn in Parijs-Roubaix, de Ronde.. Daarnaast kan hij goed sprinten. Vorig jaar viel hij erg tegen, maar hij heeft ontegenxeggelijk potentieel. Rijdt wel in de ploeg van Pedersen, die overigens nooit echt goed is in de Omloop.

1 2 ... 21 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.