Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 38 ... 72 73
dr klaas

redelijk weekendje... jammer dat  top 6 omloop werd ingerekend.   Lazkano op afspraak,  Philipsen valt helaas wederom tegen in openingsweekend.   verder 9 en 6 starters slechts dus prima.

Madouas, Pidcock,Powless, Laporte,Hirschi   Kopman potentie, Moscon Lemmen en Bettiol als lucky shots 

 

DancingIndurain

Magnier rijdt Eschborn btw

dr klaas

@ ton pelo, stel je vragen, of geef je team met redenatie, zijn best forummers die dan reageren.

@v Eetvelt 3e kopman, geen gekke keuze.  Ligt ook aan je andere opties natuurlijk.

Wicked Wout

PCS is in rap tempo de startlijst aan het bijwerken. Tot nu toe (volgens mij) geen verrassingen 

Pim Todcock

Ik ben nog steeds verbaasd over de lage pickrate van S Yates. Voor 500k een (team)kopman in minimaal 4 lastige races en de winnaar van de AlUla Tour en redelijke uitslagen na de Tour leek me een no-brainer. Hetzelfde geldt in mindere mate voor Cort.

Mooi trouwens dat Scorito nu een vraag highlight over iemand terugwisselen. Hopelijk doen zo veel mogelijk mensen dat!

dr klaas

@Pimtidick, hoeveel 500k renners neem je op in je team ?  ik heb er 2 van 500, 6 van 1 miljoen en 2 van 750K.   Genoeg goedkopere heuvelrenners met wel een bewezen trackrecord vermoed ik. 

Willempie94

Ai, ik heb me verkeken op de kopmannen voor strade. Geen pidcock en geen pogi. Tsja, wisselen is niet nuttig denk ik want dan kost het me meteen 2 wissels ivm terugwisselen. Als ik zou wisselen is het pogi, in elk geval zekere punten. Maar dat betekent dan terugwisselen.. wat zouden jullie doen? Heb verder Laporte, Mohoric en Hirschi. Maar daar ga ik vermoed ik niet heel veel punten mee halen.

PieterZegen
Willempie94
#932
Ai, ik heb me verkeken op de kopmannen voor strade. Geen pidcock en geen pogi. Tsja, wisselen is nie...

Tsja daar had je van te voren beter naar moeten kijken dan. Het lijkt mij zonde om hier nu al een wissel aan te besteden (al helemaal als je daarna meteen gaat terug wisselen), dus ik zou het maar met die 3 doen en wat verlies incalculeren. Mohoric en Hirschi zijn geen gekke caps. Bij Laporte valt het te bezien of dit niet te veel klimmen is en of ze bij Visma niet meer voor Valter en Kuss gaan. Aan de andere kant is Laporte natuurlijk wel een klasse renner en in vorm, dus kan misschien verrassen. 

Vollebakkoers
Willempie94
#932
Ai, ik heb me verkeken op de kopmannen voor strade. Geen pidcock en geen pogi. Tsja, wisselen is nie...

Welke startende renners heb je verder nog? Mohoric en Hirschi zijn prima caps, Laporte twijfel ik over. Ik zou er in ieder geval geen wissel voor gebruiken.

dr klaas

Dat is niet veel slechts 3 renners voor Strade. Maar ze kunnen alle 3 top 15 rijden. 

Heb voor elke koers minimaal 3 renners die starten en top 20 kunnen rijden.  Behalve EF en BP daar staan er nu 3 en 2 op, maar daar komt wellicht nog bij en heb daar 2 wissels voor in principe.  1 voor valpartijen / uit vorm.    Succes!

Willempie94
PieterZegen
#933
Tsja daar had je van te voren beter naar moeten kijken dan. Het lijkt mij zonde om hier nu al een wi...

Je hebt helemaal gelijk, helaas had ik vanwege omstandigheden niet alle tijd om alles goed uit te zoeken. idd ik denk niet dat ik hier voor ga wisselen

Willempie94
Vollebakkoers
#934
Welke startende renners heb je verder nog? Mohoric en Hirschi zijn prima caps, Laporte twijfel ik ov...

Zingle op dit moment, aantal andere mogelijk, zal komende dagen duidelijk worden. Maar dat zijn in mijn ogen geen kopmannen voor strade..

roburger

Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn met deze beoogde wissel. Van Aert na KBK wisselen voor Pogacar. En Pogacar weer terug wisselen voor Van Aert na MSR.

Het kost je natuurlijk wel gelijk 2 wissels in het spel, dus weinig ruimte om later in het spel te wisselen.  

Willempie94
roburger
#938
Ben wel benieuwd of er hier mensen zijn met deze beoogde wissel. Van Aert na KBK wisselen voor Pogac...

Dit heb ik idd overwogen, maar het feit dat me dit 2 wissels al kost heeft me doen besluiten dat ik dat beter niet kan doen en de wissels voor later bewaren. 

dr klaas

Hoeveel mensen hebben Pogacar ? waar kun je dat checken in scorito ?     2 wissels zo snel is wel een risico, maar zonder risico geen Top 10. 

roburger
dr klaas
#940
Hoeveel mensen hebben Pogacar ? waar kun je dat checken in scorito ?     2 wissels zo...

34% heeft Pogacar. Ben benieuwd hoeveel het zijn bij de start van SB ;)

Pim Todcock
dr klaas
#931
@Pimtidick, hoeveel 500k renners neem je op in je team ?  ik heb er 2 van 500, 6 van 1 miljoen...

Ik heb vooral gesneden in het middensegment, met MvG een goedkope heuvelman en verder naast Cort en S Yates, Sheehan, Mozzato, Govekar, Theuns, Lamperti, Lazkano als pennypicks.

Ik heb dus vooral gefocust op betere kopmannen voor de kasseien en de sprints, met een ingecalculeerde inhaalrace na SB.

dr klaas

Mooi rijtje namen,   Hier Bettiol Moscon Lemmen Ballerini Laurance Turner Tijssen de Klein en Lazkano

Ben Nihilisty
Willempie94
#932
Ai, ik heb me verkeken op de kopmannen voor strade. Geen pidcock en geen pogi. Tsja, wisselen is nie...

Ook al kan Laporte in deze vorm alles, vermoed ik niet dat de Visma's hem als plan A zullen uitspelen. Neem aan dat ze vooral benieuwd zijn (ik nochtans zelf wel) naar wat Kuss kan etaleren, en Valter als 'zekere' man. Maar goed, een Laporte zal je ook niet voor spek en bonen aan de start van een klassieker laten verschijnen natuurlijk. 

NielsH97

Geen Pogi en Pidcock, wie van de volgende renners zouden jullie cappen? 1 - 2 - 3.

Küng, Laporte, Zingle, Madouas, Mohoric, Powless, van Gils en Yates.

Mijn eerste gedachte was: 1 Madouas 2 Mohoric en 3 Powless maar Madouas is nu niet bepaald in vorm.. 

NielsH97

Mijn team nog niet geplaatst btw, openingsweekend niet goed gestart met een lage 40,5%

Van Aert - Laporte - Jorgenson - de Lie - van Gils - van der Poel - Philipsen - Madouas - Mohoric - Powless - Küng - Lamperti - van Gestel - Pedersen - Degenkolb -S. Yates - Aniolkowski - Thijssen - Zingle - de Kleijn

 

Toch wel wat missers gemaakt in mijn ogen. Laatste moment Hirschi en Wellens gewisseld.. de Lie lijkt zijn punten niet waard te worden en hetzelfde is waarschijnlijk over Philipsen te zeggen. Daarnaast zijn mijn sprinters in de breedte te min, ik loop nu met het idee om Evenepoel, Skjelmose en ... in te wisselen na PR. 

95% is een utopie..

 

Hay

Heb Pogacar en Pidcock ook niet in mijn team. Met Wellens, Mohoric, van Gils, Hirschi, Madouas en Powless echter 6 renners die redelijkerwijs (flink) in de punten kunnen rijden. Madouas was een van de beoogde kopmannen maar lijkt niet erg goed in vorm te zijn. Daarom worden denk ik Wellens, Mohoric, en van Gils de kopmannen. Sta nu op 54%, met de Strade niet te veel verliezen en dan de weg omhoog. Wissels bewaar ik, als alles volgens plan verloopt, tot na PR.

dr klaas

@Hay, Madouas ja lijkt het niet te hebben op dit moment twijfel ook om hem niet te cappen.

@NielsH De Lie al afschrijven ?  zat gewoon bij de beste 6 in koers in de omloop. Rijdt bP en Ef, beetje voorbarig.  Philipsen vorig jaar ook matig openingsweekend niet getreurd nog, al is 2023 overdoen bijna onmogelijk. 

Hay
dr klaas
#948
@Hay, Madouas ja lijkt het niet te hebben op dit moment twijfel ook om hem niet te cappen. @NielsH...

De Lie was inderdaad behoorlijk op dreef in de Omloop. Maar voor 5 M vind ik dat hij ook een zekere kopman moet kunnen zijn. Voorlopig heb ik hiervoor (nog steeds op papier) betere opties. Breng hem pas in na PR (wissel met Laporte) want voor BP en EF lijkt hij me wel kopman waardig.

NielsH97
dr klaas
#948
@Hay, Madouas ja lijkt het niet te hebben op dit moment twijfel ook om hem niet te cappen. @NielsH...

Klopt, misschien te voorbarig maar heeft meer met het gevoel van prijs/resultaat te maken tot nu toe! Wie weet wat nog gaat komen.

1 2 ... 38 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.