Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 41 ... 72 73
Plasbas
Sloddies
#999
Zou Madouas niet eerste kopman maken. Nog niets gepresteerd dit jaar en bovendien is ploeggenoot Gre...

Daar zit ook m'n grootste twijfel.. thanks!

DennisdeMenniss

Hier Pogi 1e kopman, gokje genomen met van Gils als 2e kopman en Mohoric als 3e. 

Waar ik me echt over verbaas.. zit net de stats op scorito te kijken. Er zijn dus mensen die Pogi in hun team hebben en hem dan als 2e of 3e kopman gebruiken.. volgens mij snap je het dan niet helemaal hahaha

NOAD1912
DennisdeMenniss
#1002
Hier Pogi 1e kopman, gokje genomen met van Gils als 2e kopman en Mohoric als 3e.  Waar ik me e...

Lekker rondje voor jou vandaag dan Dennis ;)

Idd onbegrijpelijk, verbaas me over wel meer keuzes als ik de stats er op nasla. Geeft de burger wel moed op een goede score 

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
NOAD1912
#1003
Lekker rondje voor jou vandaag dan Dennis ;) Idd onbegrijpelijk, verbaas me over wel meer keuzes al...

Dat kun je wel zeggen jah! Maximaal haalbare met mn team, Pogi 1 Gils 3 Mohoric 5. Cosnefroy en Laporte nog wat puntjes en teampunten voor Theuns en Hirschi. Goed voor 99% in de dag ranking en een sprong naar bijna 79% algemeen. Jammer dat Pidcock het zo goed deed haha

Laatst gewijzigd
Flater

Zonder Pogacar toch met 4% gestegen naar de 95%. De keus om Skujins 3e captain te maken was geen verkeerde. Verder Pidcock als 1e captain, helaas viel Wellens als 2e captain een beetje tegen.

Verder nog Laporte, Madouas, Hirschi, Heuduk en Teuns vandaag. Waar vrijwel iedereen in ieder geval wat punten pakte. 

 

Mollemaaktmenietuit

Wat een prestatie van Pogi. Onvoorstelbaar toch om van 80 km aan te gaan. Dat belooft wat voor de rest van het jaar. 

Nazgulsauron

Prima Scorito dag voor veel mensen, gok ik zo. Hier blij met Pogi, Pidcock en van Gils als caps, en ook Busatto stelt niet teleur.

Maar de groep zonder dure renners als Pogi en/of Pidcock kan ook tevreden zijn met "gratis" vervangende caps als Mohoric, Laporte of Wellens, die nog best wat binnen halen. 

Busatto dus oke, maar Skujins wel echt de parel van het spel. Helaas nooit overwogen.

Hopelijk nog twee goede scores in MSR en de Panne met alle dure mannen incl. Merlier. Daarna weer lijden tegen de teams met meer breedte bij de kasseien.

Jopster

Ik vind het altijd wel ff leuk om bij algemene stand te kijken bij teams om mij heen. Zie ik iemand 2 plekken onder mij staan die al 2 wissels heeft toegepast.

Ik vraag mij dan al af hoe je dat bedenkt na 3 koersen en hoe ver je daar mee gaat komen.

Zelf tevreden met de resultaten en hopen op een mooi bekertje in mei. 

dr klaas

Ik ken er vele die binnen 15.minuten een teampje klikken hoor, hier zitten de diehards.  Het jaar dat ik er echt veel tijd in stak was ook mijn beste jaar sofar.

HaagseHaas

hmm, moet ik nu straks inderdaad Pogacar inwisselen voor de Lie die misschien helemaal nergens podium gaat rijden, of laten staan voor gegarandeerd 300 punten bij LBL.

Laatst gewijzigd
Hay

Geen Pogacar of Pidcock, maar redelijk tevreden met de cap Wellens (beetje tegenvallend), Mohoric en van Gils. Daarnaast Laporte en Madouas in de punten. Sta nu op 62% maar heb alle troeven nog achter de hand. Vanaf MSR komen van der Poel en Pedersen erbij, met van Aert en Laporte en o.a. Philipsen, Welsford en Thijssen voor de sprints in principe voldoende goede kopmannen en nog 3 wissels achter de hand. Dat is althans de theorie, eens kijken of dat ook praktijk wordt.

Ton Pelo
HaagseHaas
#1010
hmm, moet ik nu straks inderdaad Pogacar inwisselen voor de Lie die misschien helemaal nergens podiu...

Ik had de wissel Pogacar -> De Lie na San Remo ook al ingepland staan. Vooralsnog lijkt me dat een goed plan omdat De Lie in Brabantse Pijl en Eschborn tot nu toe een goede kopman lijkt te zijn. In LBL rijden genoeg andere toppers om punten te scoren.

Vinniesmittie
Ton Pelo
#1012
Ik had de wissel Pogacar -> De Lie na San Remo ook al ingepland staan. Vooralsnog lijkt me dat ee...

Als je het alleen voor BP en EF doet, kun je dan niet beter de wissel Laporte > De Lie doen na PR? Moet je die wel hebben natuurlijk 

Ben Nihilisty

Ik denk dat Skujins hier eigenlijk niet één keer als 500k pareltje benoemd is. Die man is z'n geld al dubbel en dwars waard zeg, ongekend. 

Ben Nihilisty
Vinniesmittie
#1013
Als je het alleen voor BP en EF doet, kun je dan niet beter de wissel Laporte > De Lie doen na PR...

Dat je 'm alleen in die koersen capt, wil natuurlijk niet zeggen dat je de non-captain punten in andere ritten niet wil meesprokellen ;). Na MSR ga je aan Pogi niet al te veel meer hebben, dus dan ken je 'm er met een redelijk gerust hart uitt tikken 

Vinniesmittie
Ben Nihilisty
#1015
Dat je 'm alleen in die koersen capt, wil natuurlijk niet zeggen dat je de non-captain punten in and...

Dat snap ik hoor, zit zelf ook nog over deze wissel na te denken. Maar heb bedacht dat ik tm PR hem nergens nodig heb als kopman. Kunnen het trouwens mooi even aankijken hoe zijn vorm gaat zijn in Parijs Nice en MSR. 3 wissels wat langer kunnen vasthouden is ook wat waard voor calamiteiten en extra heuvelpower

 

Vinniesmittie
Ben Nihilisty
#1015
Dat je 'm alleen in die koersen capt, wil natuurlijk niet zeggen dat je de non-captain punten in and...

Dat snap ik hoor, zit zelf ook nog over deze wissel na te denken. Maar heb bedacht dat ik tm PR hem nergens nodig heb als kopman. Kunnen het trouwens mooi even aankijken hoe zijn vorm gaat zijn in Parijs Nice en MSR. 3 wissels wat langer kunnen vasthouden is ook wat waard voor calamiteiten en extra heuvelpower. Twijfel trouwens of hij uiteindelijk echt topfavoriet voor BP en EF gaat zijn als startlijsten worden aangevuld

 

Ton Pelo

Wat Ben zegt inderdaad. Dat het een kopmannenspel is betekent niet dat je daarachter geen punten kan halen natuurlijk. Verder heb ik al best een degelijk heuvelteam staan met Healy, Skjelmose, Woods, van Gils en Matthews. Daar wil ik Evenepoel (zoals het er nu voor staat) nog bij wisselen. Dan heb ik Pogacar niet nodig in LBL denk ik. Die laatste wissel houd ik voor Eschborn want daar is nu nog geen pijl op te trekken.

JBT
JBT
#976
Hier starten met  Pogacar *** Pidcock** Van Gils* Madouas Powless Zingle Laporte Heiduk...

Helaas een saaie koers...Maar gelukkig wel een goede dagscore; 

703punten (94.2%)

Daarmee gestegen naar plek 2.059 (90.4%)

 

Voor MSR 11 man tnt.

vdP, Pogi & Mads als kopmannen denk ik.

 

dr klaas
Ben Nihilisty
#1014
Ik denk dat Skujins hier eigenlijk niet één keer als 500k pareltje benoemd is. Die man...

Jawel .. blz 6 

master-pieter

Net al twee wissels door gevoerd. Asgreen en de Lie out en Matthieu en Powless erin.

De Lie gevallen en kon me nog niet bekoren, Asgreen idem zoals de gehele Quick Step ploeg. Met Powless ook voor de heuvels iemand erbij waar Matthieu ook nog graag wil gaan scoren. Laatste wissel maar gebruiken voor EF

snoek1974
master-pieter
#1021
Net al twee wissels door gevoerd. Asgreen en de Lie out en Matthieu en Powless erin. De Lie gevalle...

Dat is erg vroeg om al 2 wissels te gebruiken .

Verwacht pas te wisselen na Parijs Roubaix 

Wicked Wout
dr klaas
#1020
Jawel .. blz 6 

Mooie vooruitziende blik!

Grote vraag is nu: Heb je hem uiteindelijk zelf ook genomen? 😉

Poule d'Or
master-pieter
#1021
Net al twee wissels door gevoerd. Asgreen en de Lie out en Matthieu en Powless erin. De Lie gevalle...

Powless heeft veel plannen, maar nog niets gepresteerd dit jaar. Best link om die er in te wisselen zonder bevestiging van vorm.

master-pieter

Dat geldt in principe ook voor Matthieu. 

1 2 ... 41 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.