Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 44 ... 72 73
berggie1987

Als je Van Gils wil Hoezo neem.je hem voor 1 miljoen dan niet vanaf het begin mee? Toch zonde van een wissel?

Hij reed voor start van het spel al goed en zijn programma was al bekend dus er is geen nieuwe info gekomen sindsdien. 

berggie1987

Als je Van Gils wil Hoezo neem.je hem voor 1 miljoen dan niet vanaf het begin mee? Toch zonde van een wissel?

Hij reed voor start van het spel al goed en zijn programma was al bekend dus er is geen nieuwe info gekomen sindsdien. 

Hay
berggie1987
#1076
Als je Van Gils wil Hoezo neem.je hem voor 1 miljoen dan niet vanaf het begin mee? Toch zonde van ee...

Van Gils heeft natuurlijk wel bevestigd dan wel de verwachtingen overtroffen in de Strade.

sprintgeit
Hay
#1078
Van Gils heeft natuurlijk wel bevestigd dan wel de verwachtingen overtroffen in de Strade.

Ja v Gils zeker overwogen hoor. Het is nu meer dat ik met knieproblemen in deze fase niet meer echt veel van Powless verwacht. Daarom overweeg ik nu een wissel. Natuurlijk had ik dat liever voordat het spel begon gedaan, maar dat hou je altijd natuurlijk 😅

Andere optie is om gewoon m'n verlies te nemen zodat ik na Roubaix nog 3 wissels houd. 

Hangtieniedanstaatie

Waren er überhaupt mensen met Jakobsen?

Laatst gewijzigd
floda

Heb lang getwijfeld over wel of niet pog voor de selectie. Uiteindelijk niet dus nu naast mvp en made nog 3e kopman nodig. Twijfel tussen Laporte, pidcock en van Gils. In scenario vanaf de cipressa, waar ik steeds meer rekening mee hou als ik de uae ploeg zie, dan kan van Gils serieuze kandidaat zijn

ProScoritoManager

Uit interesse, zijn er hier nog mensen die rekening houden met een scenario zoals van der Poel in Strade vorig jaar?

Ik zelf niet in ieder geval. Uitsluiten kun je het natuurlijk nooit, maar er zijn zat argumenten te bedenken tegen dat scenario en afgezien daarvan heb ik ook niet echt de luxe binnen mijn selectie om vdP niet te cappen.

dr klaas

Welk scenario vanaf de Cipressa ? Ze zijn toch nog nooit weggereden vanaf de Cipressa en de finish gehaald ? Ze gaan die waarschijnlijk wel maximaal op vlammen om de Sprinters te elimineren.   Alle 3 zijn prima keuzes als 3e kopman, allemaal vorm getoond.

Powless, als je die nu wil vervangen door een Heuvelman, wie zou je dan nu nemen, v Gils heb ik al .

 

ProScoritoManager

@dr klaas: nu wisselen voor een heuvelman slaat toch helemaal nergens op? Ik zit hier ook met Powless en dit is zeker een tegenvaller natuurlijk. Maar jij wilt hem er nu uit halen voor iemand die over een maand pas begint met punten opleveren? Tot die tijd kan al het volgende gebeuren:

  • Powless wordt 2x 15e in Dwars en de Ronde. Het zijn er niet veel, maar toch gemiste punten
  • Powless zijn blessure blijkt mee te vallen en hij wordt 5e en 8e in Dwars en de Ronde. Adieu leuke punten
  • Je ingewisselde renner raakt geblesseerd of vertoont een ernstige vormdip, wissel verprutst

En dan hebben we het nog niet eens gehad over het scenario waarbij Dwars en de Ronde wel van Powless zijn lijst gehaald worden, maar hij er in de heuvels weer staat. Alle punten die Powless nog bij elkaar fietst kun je naar fluiten, terwijl je die ingewisselde heuvelman ook gewoon na Roubaix in had kunnen brengen hoogstwaarschijnlijk.

Maar als antwoord op je vraag: Skjelmose.

Ton Pelo
ProScoritoManager
#1082
Uit interesse, zijn er hier nog mensen die rekening houden met een scenario zoals van der Poel in St...

Niet dusdanig om MvdP helemaal niet te cappen, maar voor nu lijkt #1 Pogi en #2 MvdP mij de veiligste optie. Van Pogi weet je in ieder geval hoe de vorm in koers is.

Jasperdewaal11

Hier gaan we voor  1) V/d Poel,  2) Pedersen en 3) Matthews (gokje maar die is niet veel gekozen). 

De 3e zou nog Laporte, Mohoric of v Gils kunnen. Ik heb geen Pogi of Pidcock dus daar kan ik niet over vallen. 

Verder hoop ik dat Bettiol stiekem wat punten meepakt want die zit er lekker in geloof ik en wordt als EF troef uitgespeeld. 

Laatst gewijzigd
ProScoritoManager

@Jasper: Matthews vind ik ook een interessante. Bij mijzelf in eerste instantie wat onder de radar gebleven, maar scoorde hier in het verleden best goed en ook erg consistent. Oftewel alles wat je van een kopman wilt. Twijfelpuntje is echter zijn afstappen in Parijs-Nice..

Jasperdewaal11

@ProScoritoManager 
Dat heb ik zeker mee gekregen maar dat is 1 1/2 week terug en hij zegt dat hij uitgerust is en goed heeft kunnen trainen, daar geloof ik hem dan in. Hij zat verder in de auto met Pogacar dus die hebben een tactiekje besproken ;). En ik vind Matthews iemand die er redelijk zonder ritme wel in 1x kan staan (net zoals bijvb v/d Poel & Pogacar). 

dr klaas

@PSM, ik wil Powless niet wisselen, behalve eventueel bij een vergelijkbaar alternatief (iemand die dus MSR,  kassei en heuvel doet)de reden waarom ik Powless gekozen heb omdat ik hoopte op een goedkoop Benoot alternatief. Dus precies wat je zegt, niet tegen een heuvelman.

@ Bling prima 3e cap in MSR, rijdt vaak EF ook. 

Morfin11

Het is in ieder geval duidelijk wie de kopman bij Alula is nu Caleb Ewan niet mee doet.

NOAD1912

Ik dacht eerlijk gezegd een vrij gemiddelde ploeg te hebben voor MSR, ook vanwege ontbreken Pogi, maar begin nu wel vertrouwen te hebben in een sprongetje van 58,5% naar betere oorden.. 

13 Definiteve renners in mijn ploeg waaronder MvdP (1), Pedersen (2), Mohoric (3), Laporte, Pidcock, Kragh, Bettiol, Van Gils, Hirschi, Phillipsen en Matthews

Laporte staat nog op voorlopig maar doet toch zeker mee? 

oborobo

Trentin staat ook nog op voorlopig.

BramZola

Ik ga voor vd poel (1) pedersen (2) en Laporte (3)

Willempie94
BramZola
#1093
Ik ga voor vd poel (1) pedersen (2) en Laporte (3)

Ik kies voor Mohoric ipv Laporte, enjoy today:)

Mollemaaktmenietuit

1) MVDP

2) Pogacar

3) Pedersen

 

Daarnaast nog een mooi team met Zingle, Bettiol, Matthews, Laporte, Mohoric, Philipsen, Stuyven, Alaphilippe en Wellens. 

 

Mollemaaktmenietuit

Matje ziet er in ieder geval wel uit alsof die gaat vlammen, alles wit en de regenboog.

ditisdavid

Ik had niet de derde kopman van Matthews naar Laporte moeten wisselen, nu vier man in de topvijf en er maar eentje gecapt. Zo schiet het niet op.

Mollemaaktmenietuit

Prima dag zo, 9 man van de top 10. En vooral pogi die verschil maakt vandaag is gunstig. 

DennisdeMenniss

De gok om Pogi vanaf het begin mee te nemen loont aardig. Vooral qua stress in de kopmannen keuze voor de laatste 2 koersen. Strade was 99,6% en SR 98,6%, inmiddels op 93% dus we stijgen gestaag :)

Jasperdewaal11

Vandaag heerlijk 24% omhoog geschoten dankzij vd Poel, pedersen en matthews als caps. Verder philipsen, bettiol en v gils in de punten. Axel Laurence voor de teampunten 😁

Vooral blij dat Matthews en Bettiol het laten zien.

1 2 ... 44 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.