Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 46 ... 72 73
Ab Normaal
hetismewat
#1125
Laporte out voor E3 en onzeker voor GW.... ga ik dan ineens voor de Laporte out, De Lie in paniekwis...

Is er hier iemand enigszins medisch onderlegd? Als je een paar dagen ziekig bent en daardoor niet in de juiste conditie kunt starten in de E3, kun je dan wel top zijn in GW en DdV?

stefbeukers

Hoe verstandig zijn impuls-wissels?

Laporte & Madouas uit, Benoot & Merlier in...

Laporte is ziek dus de vraag is wat die nog gaat rijden en presteren...

Madouas rijdt niet gek veel meer en vorm lijkt wat tegen te vallen...

Benoot rijdt nog genoeg, en ook interessant voor de Ardennen...

Merlier als aanvulling op Philipsen en Welsford, naast Thijssen en Ackermann...

 

Vinniesmittie

Denk dat ik Laport ga wisselen, is mij te onzeker aan het worden wat hij nog gaat rijden en in welke vorm dat gaat zijn.... Maar de vraag is voor wie? Zit in mijn achterhoofd zelfs ook nog aan Benoot te denken. Geen idee hoe zijn vorm is momenteel, maar op papier een mooie oplossing om teampunten Laporte te compenseren, misschien paar eigen punten op de kasseien, en ook nog 3 heuvelritten waar hij grote kans maakt op top 10. Wat vinden jullie hier van?

 

Vinniesmittie
stefbeukers
#1127
Hoe verstandig zijn impuls-wissels? Laporte & Madouas uit, Benoot & Merlier in... Laporte...

ja geen gekke gedachte, was hetzelfde aan het typen over Benoot hahahaha. Maar Madouas nu al afschrijven.................... Geen andere wisselkandidaten?

John Bon
John Bon
#1123
De Lie heb ik nu zowat de tactiek. "Ride or die" als in ik heb hem nu al zolang mee als dure renner....

Mag ik dan nu voor een dagje het wielerorakel genoemd worden? 😅 vanavond maar eens kijken maar Laporte wordt mijn eerste wissel denk ik. Dit komt nt meer goed (wie weet rijd wva g-w nu wel als ze een extra man nodig hebben) 

Msch nog even tot donderdag wachten, wie weet wie er nog uitvalt maar nu moet mijn kassei ploegje versterkt worden

Jasperdewaal11

Ik zou zeggen aan alle mensen die aan wissels denken, ik zou lekker nog even wachten totdat er daadwerkelijk een koers start waar je mogelijk een wissel nodig hebt of een update krijgt over een renner. 

De wereld kan er in een paar dagen al totaal anders uitzien. 

John Bon
Jasperdewaal11
#1131
Ik zou zeggen aan alle mensen die aan wissels denken, ik zou lekker nog even wachten totdat er daadw...

Klopt helemaal morgen reed hij toch niet dus ik zou minstens wachten tot donderdagavond. 
In mijn geval denk ik momenteel enkel aan hem eruit halen als ik iemand kan erin prikken waar ik ook in de heuvels wat aan heb. 
Dus geen Pedersen bv voor mij .

Benoot is een optie maar die heeft niks meer gereden na zijn opgave door rugblessure

Berend

Hier ook lichte twijfel over een 'paniek-wissel'.

Kan Pogacar wisselen voor Merlier bijvoorbeeld, de één rijdt waarschijnlijk nog 1 rit (wel gelijk goeie kopman), de ander nog 5 waarvan je hem in 2 of 3 zeker kan cappen. Voelt wel logisch...

Heb voor morgen 2 degelijke sprinters (Philipsen/Thijssen) + Démare + Van Poppel. Toch wel wat karig.

Kan ook Laporte voor Merlier wisselen maar dat voelt inderdaad wat te snel, misschien is die over een week gewoon weer 'op afspraak'.

Twijfels maken dit spel frustrerend maar ook leuk haha :)

Hay

Als nu al is beslist dat Laporte niet fit genoeg is om vrijdag (E3) mee te doen, geeft dat ook grote twijfels voor zondag (GW).

John Bon

Ja mijn twijfel is nt of Laporte er nog door komt op niveau dat je hem kunt inklikken als kopman. Dat komt nt meer goed imo. De vraag die ik me stel op het moment is kan ik het oplossen met de renners die ik heb atm. 

berggie1987

Hier precies zelfde overweging. Merlier gaat er sowieso in. Of voor Pogacar ( oorspronkelijke plan) of voor Laporte, zodat ik pogi behoud voor luik. 

Als ik voor Laporte kies dan wil ik meteen voor 2 wissels wil gaan. Dan ook ZINGLE (tegenvaller) eruit en bv Matthews of mohoric erin. 

Dan hou ik alleen nog een wissel over voor Evenepoel. 

sprintgeit

Ai Christophe! 

Toch wel verleidelijk om de Lie er nu in te wisselen, maar eerst maar even nieuws van de komende dagen afwachten. 

Aanklampen

als je een wissel overweegt, dan gewoon doen. Dan krijg je daar in ieder geval spijt van (van het niet wisselen). Wellicht krijg je dan wel spijt van het 'wel wisselen'.. 

Die wissels zijn een welkom spelaspect.. hoofdbrekens. Morgen bij 0 wind dus wordt hopelijk niet een oersaaie koers..

berggie1987

Denken jullie dat er nog een kans is dat pogi Waalse Pijl toevoegt? Of is dat vrijwel uitgesloten? 

Georgeske

Ik overweeg Laporte nu in te wisselen voor Merlier...

Milaan-San Barto

Ik kwam hier ff om te kijken of ik de enige was die al zat na te denken over de Laporte -> de Lie wissel. Duidelijk niet de enige iig haha!

Als Laporte GW niet rijdt en de Lie wel DVV, is het to Lie. Als de Lie DDV niet rijdt en Laporte wel GW is het to Laporte. Alles d'r tussen (of onduidelijk) wordt janken en een muntje opgooien ofiets

 

Hay
Berend
#1133
Hier ook lichte twijfel over een 'paniek-wissel'. Kan Pogacar wisselen voor Merlier bijvoorbeeld, d...

Ik zie voor Merlier 4 wedstrijden op de planning. Of denk je ook nog aan EF? (ik acht die kans klein, 3 dagen later start Merlier in de Giro)

Aanklampen
berggie1987
#1139
Denken jullie dat er nog een kans is dat pogi Waalse Pijl toevoegt? Of is dat vrijwel uitgesloten?&n...

Schijnbaar wisten ze exact wat de km's zijn die Pogy voor de start van de Giro nog rijdt, dus kans lijkt me klein (bron: podcast Kop over Kop volgens mij)

Il Partigiano

Zojuist Merlier erin gefietst voor Pogacar. Dit was op voorhand mijn planning en ik zie geen reden om hiervan af te wijken. Mijn iets mindere sprintteam geeft met Merlier een (hopelijk) dikke zekerheid als kopman in twee koersen (BdP en Schelde). Ook in GW een goede kans op punten. Overigens rijdt Merlier volgens Scorito ook de RvV.

De Lie is een optie geweest, maar ga ik minder snel cappen. In alle Vlaamse koersen genoeg alternatieven en ook in de Brabantse Pijl een prima team staan. Uiteindelijk draait het Klassiekerspel om de kopmannen. Daarom tot nu toe zeer tevreden met de keuze om met Pogacar te starten (2x eerste cap).

Laporte eruit halen voor Merlier was ook een optie, maar op dit moment nog te vroeg om te oordelen. Hopelijk is hij vanaf DdV weer op orde.

Hay
Il Partigiano
#1144
Zojuist Merlier erin gefietst voor Pogacar. Dit was op voorhand mijn planning en ik zie geen reden o...

Dan komt de vijfde klassieker van Merlier van Scorito zelf. Ik heb enkele gekeken op PCS. Bij Sporza staat bij Merlier bij RVV "eventueel" toegevoegd. Maar verder maakt dat weinig verschil, zie hem geen top 20 rijden in RVV en de kans op teampunten is ook erg klein.

NOAD1912

Hebben jullie ook zo weinig renners in je team die morgen aan het vertrek staan? Ik maar 4. Met Philipsen, Merlier, Welshford en Thijssen niet de minsten, maar toch..

Mollemaaktmenietuit

Op PCS zie ik dat De Lie vandaag is toegevoegd aan Dwars door Vlaanderen. Lijkt me dat die dan wel start toch. 

Mollemaaktmenietuit
NOAD1912
#1146
Hebben jullie ook zo weinig renners in je team die morgen aan het vertrek staan? Ik maar 4. Met Phil...

Philipsen, Merlier, Thijssen en Aniolkowski. Precies genoeg ;-) 

Jasperdewaal11

Ik heb morgen Philipsen, Thijssen, Ackermann & de Kleijn  

Lijkt me ook genoeg. Heb ook niet de drang om de Lie of Laporte nu te wisselen voor een Merlier. 

klumper

Hier Philipsen, Thijssen, De Kleijn en Ackermann.

Geen Merlier, maar wil mijn wissels eigenlijk nog bewaren.

wat is wijsheid? 

Denk overigens dat er morgen heel veel teams zijn die geen 3 volwaardige kopmannen aan de start hebben.

In dat geval zit ik dus redelijk goed, dus bewaar mijn wissels nog ff

Laatst gewijzigd
1 2 ... 46 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.