Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 49 ... 72 73
Savoldelli
snoek1974
#1197
@ salvodelli  of de Lie de absolute favoriet is voor EF is nu nog niet te bepalen , maar hij z...

Ik denk dat je gelijk hebt. Al was EF wel een beetje een gekke editie vorig jaar

Nopper

Ackermann heeft zijn sleutelbeen gebroken, hoopte met hem toch nog wat punten te sprokkelen gister en in de Scheldeprijs. Zou Eschborn haalbaar zijn? Meestal duurt een sleutelbeen een week of 6 toch?

Pim Todcock

Ik heb dezelfde luxeproblemen als op de vorige pagina benoemd. Is Skjelmose dan wel zo belangrijk, gezien de bezetting in de koersen die hij rijdt? Is Benoot een goed alternatief of gaat Jorgenson ook veel rijden en heeft Jorgenson gezien zijn seizoen tot nog toe een betere status? Heb je dan niet meer aan Bling gezien zien programma.

Met Pogi, MvdP, S Yates, Hirschi, Cort heb ik wel al iets voor de heuveltjes. Daar komt normaliter sws REv nog bij.

LinksafBijDeMolen
Nopper
#1202
Ackermann heeft zijn sleutelbeen gebroken, hoopte met hem toch nog wat punten te sprokkelen gister e...

Ik zit met dezelfde vraag. Het liefst zou ik hem er nu uit halen, maar hij speelt met 1 miljoen helaas te weinig budget vrij om er een renner voor terug te kopen die meer gaat opleveren dan andere wissels die ik later in het spel overweeg.

ivo001
Nopper
#1202
Ackermann heeft zijn sleutelbeen gebroken, hoopte met hem toch nog wat punten te sprokkelen gister e...

Senechal is na 3 weken al weer gaan koersen, maar denk dat de Italiaanse heuvels wel iets minder belastend zijn dan dokkeren over de kasseien met een net herstelde breuk.

NielsH97

Een andere vraag, wie gaan jullie cappen dit weekend?

Twijfel of MvdP al als 1ste cap gebruikt kan worden, toch pas zijn 2de wedstrijd.

Heb de keuze uit: 

Van Aert, Jorgenson, van der Poel, Pedersen, Mohoric, de Lie, Küng, Madouas en Zingle.

Mijn eerste keuze was 

  1. MvdP 2. Van Aert 3. Jorgenson

Twijfel toch wel enorm nu.. wat zouden jullie doen met deze renners?

floda

Sta nu op 80%, terwijl team eigenlijk focus heeft op komende weken. Heb voor EF en BP  hirschi en SKA meegenomen aangezien hirschi geen rondes rijd en ik er vanuit ging dat SKA titel gaat verdedigen. Tel daarbij op dat ze dit jaar ook weer zelfde parcours doen in EF als vorig jaar, zullen er denk ik nog iets meer van dat soort mannen de koers gaan rijden waarbij de kans op sprint afneemt. Overigens heb ik wel de lie gepland ipv laporte na PR. Zodat ik bij EF en BP in ieder geval wat te kiezen heb voor kopmannen (naast de hirschi en SKA ook nog van gils in BP).

Ik denk dat ik net zoasl 80% van de deelnemers REV en skjelmose erin ga zetten na PR. Dat zou dan samen met pidcock, van gils, yates, MvP voldoende moeten zijn voor captains en voor breedte van punten in de 3 heuvelklassiekers.

Twijfel nu wel over om de lie al eerder te wisseln voor lapporte, maar vooralsnog denk dat de lie dit jaar nog niet mee kan met de toppers (kijken of ik dat volhou tot morgen)

 

 

oli4g

Ik ga denk ik voor Pedersen als 3e cap na WVA en MVDP. Het wordt een regenachtige dag wat in zijn voordeel speelt. 

Wicked Wout

Ook zondag wordt Kooij aangewezen als kopman en nog geen woord over Laporte. Ik neig steeds meer naar een wissel... 

Als kopman heb ik Laporte nergens ingepland staan. Dus zou je niet per se hoeven wisselen. Maar zijn potentiële wissel (De Lie) zou dat wel kunnen zijn in BP en EF.

Dan kan ik hem er net zo goed/beter maar nu alvast bij hebben als Laporte meerdere wedstrijden mist of gaat knechten...

Hangtieniedanstaatie

Las op In de Leiderstrui net een interview met Stannard, misschien handig voor de INEOS-twijfelaars... (daar behoor ik ook toe)

Laatst gewijzigd
Nijmos

Heeft er iemand hier al iets van inside info over de terugkeer van Laporte? Verwacht men die zondag aan het vertrek?

Quelbois

Op de voorlopige startlijst zondag staat Laporte nog wel, maar Olav Kooij is de aangewezen kopman. Maakt dat ik nu ook neig naar Laporte out en De Lie in , wel kopman in zijn ploeg zondag (niet in mijn team) en ook alternatieve kopman in BP en EF 

Nijmos

Die voorlopige startlijst is weken oud. Zegt weinig denk ik.

Mollemaaktmenietuit

Voor anderen die ook Cort hebben, over 4 weken wordt het metaal bij zijn duim weggehaald en mag hij pas weer buiten trainen. Sinds kort mag die wel binnen op de rollen weer wat trainen. 

Niet ideale voorbereiding voor de laatste paar koersen. Zacht uitgedrukt. 

piep papje
Mollemaaktmenietuit
#1214
Voor anderen die ook Cort hebben, over 4 weken wordt het metaal bij zijn duim weggehaald en mag hij...

Heb je een bron? Anders haal ik hem er meteen uit voor Matthews

dr klaas

Akkerdjuu akkerman, 2 renners voor SP. 2 voor EF en 1 wissel over..   podium in mijn poultje is wat rest. 

3e cap moeilijk  E3 is wel veel heuvels voor Pedersen en 14e plek vorig haar.  Heb bettiol, de lie,  lazkano ook nog. 

Mollemaaktmenietuit
piep papje
#1215
Heb je een bron? Anders haal ik hem er meteen uit voor Matthews

Check zijn Instagram, daar staat onder andere deze info bij zijn laatste post. 

 

 

 

Mollemaaktmenietuit

De start van de mooiste weken van het jaar, prachtig! Ik lees bij veel dat Pedersen kopman 3 is. Ik neig zelf meer naar Matej Mohoric. Mads heeft in 6 deelnames nog nooit top 10 gereden. Mohoric meerdere malen en afgelopen twee jaar 4e en 7e. Het weer is wellicht een pre voor Mads. Wat zijn de overwegingen van mensen met beide in het team om toch voor Mads te gaan?

stefbeukers
Mollemaaktmenietuit
#1218
De start van de mooiste weken van het jaar, prachtig! Ik lees bij veel dat Pedersen kopman 3 is. Ik...

In het verleden behaalde resultaten...

P. Krul

Wisselstress!

Ik overweeg Laporte te wisselen.  

De Lie rijdt hetzelfde programma + BP en ESF. 

Benoot: zelfde teampunten + heuvels

Jorgenson: zelfde teampunten + goede vorm voor eigen punten + AGR

Doordat ik sowieso heuvelmannen in moet wisselen en wel wat deelnemers voor ESF denk te hebben is De Lie niet perse nodig, maar alsnog een beter keus dan Benoot/ Jorgenson

Eens?

BarryE1

Dat Mads in een uitgedunde groep in principe ook voorin kan eindigen en Mohoric alleen moet aankomen of midden in die uitgedunde groep eindigt? 

Il Partigiano
Mollemaaktmenietuit
#1218
De start van de mooiste weken van het jaar, prachtig! Ik lees bij veel dat Pedersen kopman 3 is. Ik...

Precies mijn afweging dit. Op basis van de historie gekozen voor Mohoric, voelt iets meer 'zeker'. Ik mik op een top-10 met Mohoric. Het plafond van Pedersen is hoger, maar ook minder zeker in deze koers.

stefbeukers

Neig er sterk naar om deze ochtend Laporte er toch uit te gaan halen... En dan zijn er eigenlijk twee opties om die plek over te nemen:

  • De Lie, qua type misschien het meest vergelijkbaar (sterk en kan sprinten) en stond sowieso al op de nominatie voor de plek van Laporte na PR.
  • Benoot, vorm is even een beetje de vraag maar komt van de berg af met van Aert. Levert net als Laporte wat teampunten op en rijdt de Ardennen.

Mollemaaktmenietuit
stefbeukers
#1223
Neig er sterk naar om deze ochtend Laporte er toch uit te gaan halen... En dan zijn er eigenlijk twe...

Mijn keuze zou op De Lie vallen

Jasperdewaal11

Ik heb in principe genoeg kopmannen dus ik hou de Laporte wissel nog even op zak. Alhoewel het wel begint te kriebelen aangezien het stil blijft.  Ik heb de Lie al en met v/d Poel, v Aert, Pedersen, Mohoric, Matthews, Kung, Bettiol  genoeg mensen in vorm. 

1 2 ... 49 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.