Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 50 ... 72 73
Asjemenouu

Vandaag de eerste wissel doorgevoerd: Laporte -> out en De Lie -> in. Na Parijs-Roubaix was dit de eerste ingecalculeerde wissel. De vraag is dan wie van de twee meer punten haalt tot op dat moment. Gezien het feit dat La Porte vandaag niet rijdt en a.s. zondag schijnbaar niet als kopman wordt uitgespeeld is de keuze op De Lie gevallen, die sowieso in alle 5 de koersen voor eigen succes mag rijden. Daarentegen, is het wel mogelijk dat er bijv. bij Dwars door Vlaanderen flink wat teampunten misgelopen gaan worden.

dr klaas

Heerlijk spel dit,  Ben all in gegaan,   Laporte en miljoener out en Benoot en Bling erin.

Willempie94

Voor mij vandaag Caps Wout, Matje & Pedersen

Milaan-San Barto

Op de valreep nog nieuws: Laporte rijdt geen Gent-Wevelgem:

https://www.hln.be/wielrennen/liveblog-gent-wevelgem-christophe-laporte-is-nog-niet-uitgeziekt-en-is-er-ook-zondag-niet-bij~ad4c2ee3/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

De Lie mag t laten zien!

Sloddies

Sloddies wilden het net melden. Heb iets meer vertrouwen in Matthews. Die heb ik als eerste wissel ingezet.

Jasperdewaal11

Ja ik heb net toch Laporte eruit geknikkerd voor Benoot (waarmee ik ook alvast het heuvel team boost), aangezien GW dus ook hem niet wordt voor Laporte.  Dan lever ik netto alleen 1 positie in bij P-R maar krijg ik er wel 3 heuvelkoersen voor terug dus denk goed zo.....

DennisdeMenniss
Milaan-San Barto
#1229
Op de valreep nog nieuws: Laporte rijdt geen Gent-Wevelgem: https://www.hln.be/wielrennen/liveblog-...

Thanks, hier was ik naar op zoek. Nu Laporte ook GW niet rijdt meteen geswitched voor de Lie. Ook al is de Lie niet top gaat Laporte de punten van die 2 races niet meer inhalen. Zeker omdat ze het ook hebben over hopelijk fit voor RVV zal het me niks verbazen als hij er ook in DDV nog niet bij is. Jorgenson zit in mijn team dus die zorgt wel voor de teampunten :) Overigens heb ik gekozen voor MvdP van Aert en Pedersen als caps. Lang getwijfeld tussen Pedersen en Mohoric maar toch de gok genomen gezien het eindschot van Pedersen.

Pim Todcock
dr klaas
#1227
Heerlijk spel dit,  Ben all in gegaan,   Laporte en miljoener out en Benoot en Bling...

Ik had bijna hetzelfde gedaan, maar last-minute toch de voorkeur aan Jorgenson met de hoop dat hij nog bij de lege plekken in de laatste etappes komt. Ik schat ze beiden in op een soortgelijk aantal punten.

Dat betekent wel dat Skjelmose èn Evenepoel niet meer kan, tenzij je die al had.

Ton Pelo

Pogi eruit, De Lie erin. Die stond al gepland en houd ik aan vast. Ik durf het toch nog niet aan om Laporte er uit te halen. De overweging is om Jorgenson er dan in te fietsen, aangezien ze hetzelfde programma hebben nu Gent - Wevelgem eruit is gehaald. Probleem is dan alleen dat ik geen wissel meer over hou voor EF en die heb ik toch echt wel nodig denk ik. Hopen dat Jorgenson vandaag 21e wordt, maar die zal wel winnen.

roburger

Pogi blijft in de ploeg. Laporte eruit voor De Lie. 

DDV zal dan Laporte zijn eerste koers worden. Met van Aert in zijn ploeg zal ik hem waarschijnlijk geen kopman  maken. In RVV was Laporte sowieso wel wat afwezig in de laatste jaren. In PR zou hij 3e kopman kunnen worden, maar ik heb genoeg alternatieven. Dan houd ik veel liever Pogacar in de ploeg die met zekerheid 1e kopman in LBL zal worden. 

Mollemaaktmenietuit
roburger
#1235
Pogi blijft in de ploeg. Laporte eruit voor De Lie.  DDV zal dan Laporte zijn eerste koers wor...

Zelfde overwegingen, pogi blijft erin, laporte eruit en de lie erin. 

 

Kopmannen Matje (1), Wout (2) en Matej (3). Mooie koers iedereen!

HZ57

Benoot voor Laporte gebracht, gaat Benoot op zijn rug liggen. Hopen dat de schade meevalt 

Quelbois

Je zou maar een middag vrij hebben 😀. Wat een koers ! Ongeachte de Scorito punten na afloop (maar dat zou ook zomaar goed kunnen komen )

Mollemaaktmenietuit
Quelbois
#1238
Je zou maar een middag vrij hebben 😀. Wat een koers ! Ongeachte de Scorito punten na afloop (maar d...

Helemaal eens, wat een koers zeg! Niet normaal die mannen.

DennisdeMenniss

Denk dat de Lie vandaag net zoveel punten haalt als Laporte.. nergens te zien die jongen. Pedersen valt ook tegen

Jeroen Vanroose

Iemand Matthews gezien? 
Is DNF, hopelijk geen val.

BigMig

@DenisdeMeniss

Pedersen doet hier toch precies wat je van 'm mag verwachten?

NOAD1912
Mollemaaktmenietuit
#1218
De start van de mooiste weken van het jaar, prachtig! Ik lees bij veel dat Pedersen kopman 3 is. Ik...

Jouw advies heeft me puntjes gekost 😎 maar de uitleg sta ik achter. Was idd een logische gedachtegang.

Wat een mooie finale weer.

Dit is na veel deelnames aan de rondes, mijn eerste Klassiekerspel en moet zeggen dit spel minstens zo mooi te vinden. Groot pluspunt: geen bankpunten, minpunt: niet dagelijks.

DennisdeMenniss
BigMig
#1242
@DenisdeMeniss Pedersen doet hier toch precies wat je van 'm mag verwachten?

Had eigenlijk verwacht dat hij op de plek van Stuyven zou zitten.. hopelijk zondag top 5. Die gasten met Stuyven en Wellens in hun team raken anders uit zicht haha

Mollemaaktmenietuit
NOAD1912
#1243
Jouw advies heeft me puntjes gekost 😎 maar de uitleg sta ik achter. Was idd een logische gedachtega...

Heel lang in de koers dacht ik dat het resultaat in koers het goede advies zou worden. Maar helaas ;-) 

 

En de 16 punten die het scheelt valt mee.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Zou Merlier morgen hoog kunnen eindigen?

Wicked Wout
DennisdeMenniss
#1246
Zou Merlier morgen hoog kunnen eindigen?

Volgens de bookies wel.

Maar heb betere opties voor de caps (denk ik). Het schijnt stevig te waaien en twijfel hoe goed Merlier daarmee om kan gaan.

Dion

Betrap me er toch weer op het forum links te laten liggen na de start van het spel. Nu toch eens koekeloeren hier.

Tot nu toe niet ontevreden, loop nog wat achter door geen pogi, maar dat halen we nu rustig weer bij (vandaag naar 84.2).

Beste keuzes blijken bij mij Wellens, Stuyven, van Gils. Erg balen Skujins er last minute uit te hebben gehaald.

Dan nog een vraag om advies, zit met zowel Laporte als de Lie. Laporte moet er eigenlijk uit, maar hoe de Lie gister aan de finish toch geeft ook weinig hoop. Zie veel mensen die hem er gister voor de koers juist hebben ingewisseld. Is dit puur met oog op BP en EF?

Hay
Dion
#1248
Betrap me er toch weer op het forum links te laten liggen na de start van het spel. Nu toch eens koe...

De vorm van de Lie is nog niet al te best, maar als ik moest kiezen om er of Laporte of de Lie uit te halen zou ik voor Laporte gaan. Rijdt morgen geen GW en zal woensdag als hij als start in DVV wellicht nog niet in beste doen zijn. Dan resten alleen nog RVV en PR waar Visma met vanAert de uitgesproken kopman heeft. de Lie, in goede doen, is podiumkandidaat voor zowel BP als EF.

Willempie94

Er wordt morgen zwaar weer voorspeld, ben benieuwd wat dat gaat doen met de wedstrijd, verwachten jullie de sterkere sprinters er met de winst vandoor gaan?

1 2 ... 50 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.