Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 51 ... 72 73
DennisdeMenniss

Als Matje morgen hersteld is zal het weer een one man show worden vermoed ik.. 

Laatst gewijzigd
Sean Chiappucci
DennisdeMenniss
#1251
Als Matje morgen hersteld is zal het weer een one man show worden vermoed ik.. 

Misschien neemt 'ie Jasper wel op sleeptouw.  Beiden bij mij captain,  ben er alleen nog niet uit op welke plaats.

De Tourminator

Hier gaat het niet zo goed met een 47% score. Morgen weer MvdP op 1, Philipsen op 2 en Pedersen op 3.

voorlopig De Lie, Welsford en Zingle tegenvallend. Van Gils er helaas uitgelaten. Nog wel 3 wissels over, maar valpartijen en ziekte kosten wel de nodige punten. Zou Laporte nog wat gaan presteren .... ik laat hem voorlopig staan. Na PR gaan we pas wisselen.

Willempie94

Ik durf het niet nog een keer aan hoor met Pedersen, vond hem erg tegenvallen gister. Zakte er toch wel een beetje doorheen

Wie maken jullie derde kopman?

Laatst gewijzigd
dr klaas

Doet ie altijd in de e3

D1986
Willempie94
#1254
Ik durf het niet nog een keer aan hoor met Pedersen, vond hem erg tegenvallen gister. Zakte er toch...

Ik heb philipsen poel merlier....pedersen toch maar niet gedaan als derde kopman 

Ben Nihilisty
D1986
#1256
Ik heb philipsen poel merlier....pedersen toch maar niet gedaan als derde kopman 

Ondanks E3 durf ik juist met een redelijk gerust hart Pedersen boven Merlier te cappen. In het geval dat Merlier in de punten rijdt, zal Pedersen normaliter ook redelijk kort eindigen (Merlier bijvoorbeeld 2e en Pedersen 4e, om maar wat te noemen). Pedersen heeft echter in principe veel meer mogelijkheden om kort te eindigen zonder dat Merlier in de buurt is; mocht het een hardere koers worden met Van der Poel die er zin in heeft. Merlier wellicht de iets hogere upside, maar Pedersen de veiligere keuze, lijkt me. 

D1986
Ben Nihilisty
#1257
Ondanks E3 durf ik juist met een redelijk gerust hart Pedersen boven Merlier te cappen. In het geval...

Ja daar heb je gelijk in begin even goed te twijfelen

Ben Nihilisty
D1986
#1258
Ja daar heb je gelijk in begin even goed te twijfelen

Daar staat natuurlijk wel tegenover dat je met Merlier een verschil kunt maken met de concurrentie - om je keuzestress nog maar eens een extra dimensie te geven ;). Sta zelf ondertussen rond de 90%, dus ben daardoor geneigd voor de veilige optie te gaan, maar sta je bijvoorbeeld rond de 50% dan is het risicootje wellicht wat aantrekkelijker. 

D1986
Ben Nihilisty
#1259
Daar staat natuurlijk wel tegenover dat je met Merlier een verschil kunt maken met de concurrentie -...

Ja snap dat je dan voor veiligheid gaat ik kan dan wel een gokje wagen met merlier en hopelijk pakt het goed uit 

Ben Nihilisty
D1986
#1260
Ja snap dat je dan voor veiligheid gaat ik kan dan wel een gokje wagen met merlier en hopelijk pakt...

Ik duim met je mee!

Dottema11

Met beter dan 97.8% ga ik toch voor de veilige keuzes als cap vandaag: 

MvdP, Philipsen en Pedersen. 

De grote vraag gaat denk ik zijn, gaat Matje zelf of weer een MSR scenario... 

Bozenik

Pedersen reed zijn beste uitslag ooit in MSR en de E3. Gent-Wevelgem is een koers die hem uitstekend ligt. Zijn recentste resultaten zijn 1e, 7e en 5e. De weersomstandigheden lijken ook niet in het voordeel van de pure sprinters. Ik zie echt niet in waarom je Pedersen niet zou cappen.

Lekker bezig trouwens Ben! Niet meer tussen de Vingegaard en Evenepoel teams dus :D

Laatst gewijzigd
Ben Nihilisty
Bozenik
#1263
Pedersen reed zijn beste uitslag ooit in MSR en de E3. Gent-Wevelgem is een koers die hem uitstekend...

The only way is up! Pogacar in het team heeft gelukkig uitgepakt zoals ik had gehoopt - namelijk gewoon 2x een hele sterke 1e kopman. Hoe hangt de vlag er bij jou bij ondertussen?

DennisdeMenniss

Lang getwijfeld maar ook hier gaan we voor de "veilige" keuze met MvdP Philipsen en Pedersen aangezien we op 97% staan.. nadeel als je hoog staat is dat je wat minder gaat gokken.. Had liever MvdP de Lie Merlier gecapt aangezien je dan wat meer kijkplezier hebt.. vreugde, frustratie, opleving, janken 😂

DennisdeMenniss

Nu hopen dat Matthews top 5 eindigt, van Gestel op de Kemmel vd Poel kan volgen, Stuyven en Politt 3 lekke banden krijgen waardoor de teams met Wellens, Stuyven en Politt wat gaan zakken. Beloofd weer een interessante koers te gaan worden. Veel plezier allen!

Bozenik
Ben Nihilisty
#1264
The only way is up! Pogacar in het team heeft gelukkig uitgepakt zoals ik had gehoopt - namelijk gew...

Pogacar was zeker een verschilmaker inderdaad. In MSR had ik helaas Laporte gecapt en tegenover de Pogacarteams lever je dan toch echt wel in. In de Strade natuurlijk ook. Desondanks mag ik niet klagen, want ik sta op brons en dat zonder Pogacar en Wellens en met nog 3 wissels op zak. Afgelopen dagen wel getwijfeld of ik De Lie voor Laporte zou brengen, maar dit (nog) niet gedaan.

Ben Nihilisty

De Lie begint wat mij betreft wel steeds meer een interessante casus te vormen ja. Denk dat een goed deel van de mensen die 'm nog niet in het team heeft, hem uiteindelijk wel voor EF wil hebben - maar dit is wel afhankelijk van de rest van de startlijst van EF, en bovendien wil je even afwachten of er andere noodzakelijke wissels komen. Maar ja, De Lie rijdt nog genoeg vóór EF en het moet toch eigenlijk een kwestie van tijd zijn dat 'ie een keer top 5 rijdt in de aankomende koersen. Met andere woorden: als je hem voor EF (en BP eventueel) wil inwisselen, wil je hem eigenlijk ook eerder al hebben; maar wanneer? Voor wie? Hoeveel punten lever je in door de wissel uit? In jouw geval (denk voor velen) daarbij specifiek: wanneer is Laporte weer voldoende hersteld en hoeveel punten gaat 'ie nog bij elkaar rijden? Wie kan je niet inwisselen door De Lie te brengen? En hoeveel andere kanshebbers gaan EF (en eventueel BP) rijden die reeds in je team zitten? Vind het maar een pittige. 

Bozenik

Exact! En ook, wat gaan ze in zijn programma verder nog veranderen? DDV wordt misschien geschrapt, maar dat kan ook met de Brabantse Pijl gebeuren waar ze al prima andere kopmannen aan de start hebben staan.

Punct

Zoals De Lie ook weer vandaag rijdt ... lastig, lastig

Sloddies

En rijdt ook zeker geen DDV, is nog eens vanuit de ploeg bevestigd. 

floda

Ik heb net zoals veel mensen hier laporte er toch maar uit gehaald omdat ik het dan in de komende 3 koersen ook niet zie gebeuren. Hij zou nog 3e  captain zijn bij mij zijn woensdag maar dat zou ik nu toch niet doen. Dus vanochtend gewisseld voor ....merlier ipv de lie.  Achteraf beter kunnen doen voor de BdP maar nu toch wel tevreden. Vandaag wat punten en nu toch ook duidelijke 1e captain voor de scheldeprijs. EF is daarmaa de gok op hirschi, SKA, turgis en van Gestel. 

En nu maar hopen dat de weken van van baarle komen....

Dottema11

Na gisteren weer blijven steken in de top-500 met nauwelijks een wisseling qua plek. 

Ik merk dat ik ook heel erg twijfel over de situatie Laporte... Zelf verwacht ik dat hij de koersen DDV, RVV en PR de punten niet meer bij elkaar gaat fietsen. Met name de wissel Laporte eruit, Jorgensen erin spookt in m'n hoofd, ook omdat Jorgensen de AGR gaat rijden alleen aan de andere kant denk ik ook dat het beter is om m'n wissel over te houden voor de heuvels en Eschborn.

LinksafBijDeMolen

Helaas gisteren wat punten misgelopen door Merlier te cappen in plaats van Pedersen. Waar ik ook nog niet heel warm van word is de wissel Ackermann -> Matthews die ik heb gedaan. Omdat Matthews nog veel koersen te gaan had leek het geen slecht idee om deze wissel snel te doen in plaats van een extra wissel voor in de Ardennen... Laten we maar hopen dat het beste nog moet komen voor hem.

Laatst gewijzigd
oli4g
Dottema11
#1273
Na gisteren weer blijven steken in de top-500 met nauwelijks een wisseling qua plek.  Ik merk...

"Wie woensdag niet aan de start staat in Roeselare is titelverdediger Christophe Laporte. “Of er zou al een half mirakel moeten gebeuren”, zegt Wynants. Sinds zijn opgave in Milaan-Sanremo door maagproblemen en een zitvlakblessure heeft Laporte nog steeds niet kunnen fietsen. Als de Fransman tegen de verwachting in alsnog aan de start zou staan in de Ronde van Vlaanderen, zal dat niet met zijn beste papieren zijn. “We zullen beslissen of het de moeite loont om hem op te stellen in de Ronde of dat hij deze week misschien beter goed kan proberen trainen en toeleven naar Parijs-Roubaix”, aldus Wynants."

link

1 2 ... 51 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.