Nog geen wissels ingezet? overweeg je die nu of wil je toch daarmee wachten?
Maar hier zit ik in dezelfde situatie.... Ik denk wel dat ik mijn wissels voor nu toch laat voor wat ze zijn. Mijn uitdaging nu is om eerste te worden in de vriendenpoule haha.
Op voorhand was mijn wissel Laporte + opvuller wisselen na PR voor Remco en Skjekmose en dan nog 1 wissel voor EF.
Laporte nu wisselen zou dan niet voor remco en Skjelmose zijn. Vind het wel lastig want zijn de 2 kopmannen voor WP en LBL, Jorgensen nemen zou dan betekenen 1 kopman missen voor deze ritten
Wellicht omdat '[Mysterieuze Renner X] gaat E-F rijden' niet per se een heel spannend persbericht oplevert. Wij vinden het hier belangrijk vanwege ons malle spelletje, maar de rest van de wielerwereld ligt natuurlijk niet echt wakker van de startlijst van Eschborn-Frankfurt. Het is niet voor niks dat er pas anderhalve paardenkop op pcs staat.
Zit ik ook mee, en waarschijnlijk 90% van de deelnemers hier. Dus niet huilie huilie doen maar verzin een list met je wissels! Ik kijk het zelf nog even aan, want ik zie voor de komende koersen niet direct iemand die een van hen zeker zou moeten vervangen.
Nja persberichten. Ik herinner me ook nog een persbericht van de scheldeprijs denk ik enkele jaren terug. Zo wat elke sprinter werd er opgenoemt (waarvan toen enkele dark horses voor scorito). Uiteindelijk staat er dan 2 van een lijst van 10 effectief aan de start.. Pedersen zou wel ideaal zijn dan allicht geen wissel nodig nee. Maar ja zonder bevestiging van Pedersen zelf vind ik dit maar weinig zekerheid bieden (al zou het wel een ideale rit voor hem zijn)
Heb er inderdaad wel 2 vd top 10 van vorige editite + De Lie. Maar als het een vlucht wordt ja dan kan het eender wie zijn bij wijze van spreke.. Soit had alleszins al iets meer willen weten van EF op deze moment 😅
Dusss. Het hele voorjaarsprogramma is geschrapt van Arnaud de Lie. Eerstvolgende koers Tour de Suisse op 9 juni
Hier sluit ik me volledig bij aan 🤣 Gelukkig had ik 1 ongeplande wissel over, met De Lie voor Laporte is die niet al te best uitgevallen. Enfin, het is wat het is. Voor hetzelfde geldt was de Lie weer op niveau en reed hij laatste 2 wedstrijden in de punten. Uiteindelijk zie ik Laporte ook niet zo snel meer terug komen dus het is mij om het even. Laatste wisselt je gebruiken we voor de Ardennen klassiekers
Huilie huilie.. Ik zou het eerder realistische bezinning noemen. Maar qua pech gevallen en ongelukkige keuzes scoor ik nu wel extreem hoog. Ik hoop dat over het hele seizoen mijn pech gemiddelde 'normaal' uitpakt, in dat geval ga ik mooie GT's tegemoet!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.