Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 52 ... 72 73
ProScoritoManager

Daar zit ik dan met Laporte en de Lie, 10 miljoen budget over de balk gegooid voor bijna niets. Ik zal de rest van het spel aan mijn sportieve plicht voldoen, maar edelmetaal aan het eind van de rit kan ik wel uit mijn hoofd zetten.

Willempie94
ProScoritoManager
#1276
Daar zit ik dan met Laporte en de Lie, 10 miljoen budget over de balk gegooid voor bijna niets. Ik z...

Nog geen wissels ingezet? overweeg je die nu of wil je toch daarmee wachten?

 

Maar hier zit ik in dezelfde situatie.... Ik denk wel dat ik mijn wissels voor nu toch laat voor wat ze zijn. Mijn uitdaging nu is om eerste te worden in de vriendenpoule haha. 

Laatst gewijzigd
Jan Janssens

Bevestiging geen Laporte in DDV en RVV (Sporza)

Jan Janssens

Op voorhand was mijn wissel Laporte + opvuller wisselen na PR voor Remco en Skjekmose en dan nog 1 wissel voor EF. 

Laporte nu wisselen zou dan niet voor remco en Skjelmose zijn. Vind het wel lastig want zijn de 2 kopmannen voor WP en LBL, Jorgensen nemen zou dan betekenen 1 kopman missen voor deze ritten 

Punct
Jan Janssens
#1279
Op voorhand was mijn wissel Laporte + opvuller wisselen na PR voor Remco en Skjekmose en dan nog 1 w...

We weten nog weinig van EF, dus wellicht heb je de drie kopmannen al in je team 😎

Jasperdewaal11

Als je hun persbericht mag geloven dan weet je iig al 1 grote naam die nog niet op PCS staat maar wel gaat meedoen. 

Punct
Jasperdewaal11
#1281
Als je hun persbericht mag geloven dan weet je iig al 1 grote naam die nog niet op PCS staat maar we...

Hun persbericht, als in: dat van de organisatie van Eschborn Frankfurt? Of bedoel je ... ja, wat?

Jasperdewaal11

Zeker de organisatie van E-F

Hay
Jasperdewaal11
#1283
Zeker de organisatie van E-F

Had het ook al wat eerder gelezen, maar vraag me wel af of "de wens hier niet de vader van de gedachte (van de organisatie van EF) is". Waarom zou Lidl Trek hier niet mee naar buiten komen als dit al bekend is? 

Guido Maltempi
Hay
#1284
Had het ook al wat eerder gelezen, maar vraag me wel af of "de wens hier niet de vader van de gedach...

Wellicht omdat '[Mysterieuze Renner X] gaat E-F rijden' niet per se een heel spannend persbericht oplevert. Wij vinden het hier belangrijk vanwege ons malle spelletje, maar de rest van de wielerwereld ligt natuurlijk niet echt wakker van de startlijst van Eschborn-Frankfurt. Het is niet voor niks dat er pas anderhalve paardenkop op pcs staat.

Hazebol
Guido Maltempi
#1285
Wellicht omdat '[Mysterieuze Renner X] gaat E-F rijden' niet per se een heel spannend persbericht op...

En wie is de mysterieuze renner in deze? Heb het persbericht inzake deze gemist.

Valvuillerdemoz
ProScoritoManager
#1276
Daar zit ik dan met Laporte en de Lie, 10 miljoen budget over de balk gegooid voor bijna niets. Ik z...

Zit ik ook mee, en waarschijnlijk 90% van de deelnemers hier. Dus niet huilie huilie doen maar verzin een list met je wissels! Ik kijk het zelf nog even aan, want ik zie voor de komende koersen niet direct iemand die een van hen zeker zou moeten vervangen. 

Bonkie

Pedersen. Qua programma zou het prima passen maar of 'ie ook daadwerkelijk gaat rijden..

Jan Janssens

Nja persberichten. Ik herinner me ook nog een persbericht van de scheldeprijs denk ik enkele jaren terug. Zo wat elke sprinter werd er opgenoemt (waarvan toen enkele dark horses voor scorito). Uiteindelijk staat er dan 2 van een lijst van 10 effectief aan de start.. Pedersen zou wel ideaal zijn dan allicht geen wissel nodig nee. Maar ja zonder bevestiging van Pedersen zelf vind ik dit maar weinig zekerheid bieden (al zou het wel een ideale rit voor hem zijn)

Jan Janssens
Punct
#1280
We weten nog weinig van EF, dus wellicht heb je de drie kopmannen al in je team 😎

Heb er inderdaad wel 2 vd top 10 van vorige editite + De Lie. Maar als het een vlucht wordt ja dan kan het eender wie zijn bij wijze van spreke.. Soit had alleszins al iets meer willen weten van EF op deze moment 😅

Fietsbel

Dusss. Het hele voorjaarsprogramma is geschrapt van Arnaud de Lie. Eerstvolgende koers Tour de Suisse op 9 juni

 

https://www.lottodstny.be/en/news/detail/5157/arnaud-de-lie-will-take-some-time-to-reset-and-build-up-towards-the-second-part-of-the-season

Laatst gewijzigd
NielsH97

De Lie voor Merlier? Of ga ik investeren in de Heuvels..

Skjelmose en Evenepoel zijn de zekerheidjes voor WvA en Laporte.

Vraag is of ik nu Merlier (Scheldeprijs) of bijv Pogacar neem voor LbL. Zou ook Roglic of een andere topper kunnen zijn.

ditisdavid

De Lie er een kleine week geleden in wisselen = grootste flater die ik ooit in Scorito heb gemaakt. Hij leek in Koksijde toch weer de benen hervonden te hebben...

Hay
Fietsbel
#1291
Dusss. Het hele voorjaarsprogramma is geschrapt van Arnaud de Lie. Eerstvolgende koers Tour de Suiss...

Second part of the season zouden ook de Ardennen klassiekers kunnen zijn?

Hay
Hay
#1294
Second part of the season zouden ook de Ardennen klassiekers kunnen zijn?

Maar zie nu ook op PCS dat hij er pas van Zwitserland op staat (dat zul je wel bedoeld hebben)

 

Hay
Hay
#1294
Second part of the season zouden ook de Ardennen klassiekers kunnen zijn?

Maar zie nu ook op PCS dat hij er pas van Zwitserland op staat (dat zul je wel bedoeld hebben)

 

DennisdeMenniss
ditisdavid
#1293
De Lie er een kleine week geleden in wisselen = grootste flater die ik ooit in Scorito heb gemaakt....

Hier sluit ik me volledig bij aan 🤣 Gelukkig had ik 1 ongeplande wissel over, met De Lie voor Laporte is die niet al te best uitgevallen. Enfin, het is wat het is. Voor hetzelfde geldt was de Lie weer op niveau en reed hij laatste 2 wedstrijden in de punten. Uiteindelijk zie ik Laporte ook niet zo snel meer terug komen dus het is mij om het even. Laatste wisselt je gebruiken we voor de Ardennen klassiekers

floda

Deelnemers bij de heuvelklassiekers worden ook steeds mee bekend. Maar eens even kijken naar ronde van baskenland wie je erbij moet nemen. Vooralsnog REV, Skjelmose, Ayuso en Roglic maar eens goed in de gaten houden. 

ProScoritoManager
Valvuillerdemoz
#1287
Zit ik ook mee, en waarschijnlijk 90% van de deelnemers hier. Dus niet huilie huilie doen maar verzi...

Huilie huilie.. Ik zou het eerder realistische bezinning noemen. Maar qua pech gevallen en ongelukkige keuzes scoor ik nu wel extreem hoog. Ik hoop dat over het hele seizoen mijn pech gemiddelde 'normaal' uitpakt, in dat geval ga ik mooie GT's tegemoet!

Willempie94

Denken jullie dat Benoot nu meer kansen gaat krijgen nu Laporte mogelijk weinig meer rijd?

Twijfel om hem in te wisselen voor de Lie, al is Bennoot geen duidelijke kopman natuurlijk, dus dat is zonde. Maar vind het ook zonde om de Lie er in te houden..

1 2 ... 52 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.