Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 54 ... 72 73
John Bon
snoek1974
#1325
Bij mij niet , maar Pedersen zou mooi zijn en als dan Groves , Hirshi en Matthews ook meedoen , kan...



Qoute van op officiele website van EF.
En wat betreft Evenepoel en Skjelmosse... iedereen denkt aan die 2 dus hangt ervanaf waar je staat want als je zoals ik achteraan staat ga je hiermee niks meer uitrichten en ben je dan msch beter dat je gokt en voor 2 andere gaat in de hoop dat die verrassen en je zo nog een grote jump maakt. 

Sta je vooraan kan je met die 2 meer zekerheid inbouwen

snoek1974

Sta 264 ste overall gezien , heb toch Benoot erin gegooid voor Laporte .

nog 1 wissel over en neig voorlopig nog meer naar Skjelmose dan naar Evenepoel .  Heb al Pidcock , Benoot , van Gils , Wellens , Matthews , Hirshi , Kron en Gregoire en benieuwd naar vd Poel voor Luik Bastenaken en Wellens voor Brabantse pijl .

Aanklampen

Powless, Zingle en Groves van de startlijst, Matthews en Senechal erbij.. 

Iemand iets gelezen waarom Powless, Zingle en Groves niet starten? Vooral Zingle is een beetje vreemd aangezien die wel werd gegeven. Misschien ziek.

ivo001
snoek1974
#1325
Bij mij niet , maar Pedersen zou mooi zijn en als dan Groves , Hirshi en Matthews ook meedoen , kan...

Madouas in goede vorm 🤣

Willempie94

Voor mij vandaag de kopmannen: 1: Aert 2: Pedersen 3: Philipsen 

Ik twijfel om Lazkano derde kopman te maken, rijd goed en was vorig jaar 2e, maar vind ik toch iets minder zekerheid hebben dan Philipsen die nu kopman is en er een sprint van wil gaan maken. 

Pim Todcock

Ik vrees dat de kopmankeus nog eenzijdiger is dan afgelopen zaterdag.

Milan, Stuyven, Wellens, Lazkano zijn nog andere leuke opties, maar zullen veel minder vaak gekozen worden.

rkmmr

Wisseldilemma, twijfel nu tussen SKA en Matthews, rijden beide aardig zelfde programma, met daarbij BP en hopelijk EF. Matthews moet zelf z'n punten halen, SKA pakt nog wat teampunten. Grote vraag is vooral wie het beter gaat doen in juist de genoemde wedstrijden, vind van allebei de vorm wat onduidelijk. Matthews zal vermoed ik absolute kopman zijn, SKA wellicht niet, maar heeft wel een sterker team. Iemand nog argumenten voor de een of de ander?

LinksafBijDeMolen
rkmmr
#1332
Wisseldilemma, twijfel nu tussen SKA en Matthews, rijden beide aardig zelfde programma, met daarbij...

Ik heb ze allebei en ze ontlopen elkaar tot nu toe weinig. Kijkend naar mijn eigen team verwacht ik qua punten meer van Matthews voor de rest van het spel omdat hij bij mij wellicht nog ergens derde kopman wordt. 

John Bon

Voor mij vandaag
1 Philipsen (in de hoop dat ik hiermee wat punten inhaal op iedereen die WVA kopman maakt)
2 WVA
3 twijfel ik nog tussen Wellens, Jorgensen en Kung

Ik heb vandaag een heel sterke top 5 maar daarna is het een mager beestje :D 

ivo001

Ik heb toch maar een wissel doorgevoerd. De Lie eruit, Matthews erin. Miste eigenlijk een goede 3e kopman voor de Brabantse Pijl, en ga er vanuit dat Matthews ook weer Eschborn Frankfurt gaat rijden.

Guido Maltempi

Hier Laporte eruit en Bling erin. Met de verwachting dat Bling in DDV+RVV meer punten pakt dan een verzwakte Laporte in PR. Het betekent wel dat ik m'n broodnodige BP+EF-kopmanwissel nu al inzet, met het risico dat hem de komende twee weken iets overkomt. Plus de kans dat hij wellicht E-F niet rijdt... maar ik verwacht niet dat die startlijst over 2 weken veel gevulder zal zijn dan nu, dus dat risico liep ik sowieso.

Mollemaaktmenietuit

Vandaag als kopmannen (1) Wout (2) Pedersen en (3) Philipsen. Op het moment 98.4% maar hoop nog te stijgen aangezien mijn zwaartepunt van het team ligt in de koersen tot aan Parijs Roubaix, kan alle puntjes goedd gebruiken om later boven die 99% te blijven

John Bon

Bah bah bah 
Streep door Pedersen, Stuyven Girmay, Van Aert

op zich goed voor mijn Scorito maar dat kan me gestolen worden. 

HZ57

Wat een naar verloop voor deze koers en volgende. Scorito gezien kan ik me gaan voorbereiden op de Giro

Willempie94

Oeff wat een val zeg! wat gaat dit betekenen voor de rest van de voorjaarskoersen... 

John Bon
Willempie94
#1340
Oeff wat een val zeg! wat gaat dit betekenen voor de rest van de voorjaarskoersen... 

Iedereen tgn MVDP in Vlaanderen. 
Pedersen rijd wel weer dus msch valt dat mee maar goed voor  RVV is het sowieso nt.

Dottema11

Nu gaan er wel wat wissels doorgevoerd moeten worden gok ik...

John Bon
Dottema11
#1342
Nu gaan er wel wat wissels doorgevoerd moeten worden gok ik...

Ik ben al aan het plannen. Ik denk dat mensen, zoals ik, die wachten en hopen op EF nieuws nu niet veel meer zullen kunnen wachten

Ik heb Pedersen nt maar ik als ik hem wel had zou ik toch nog even wachten op nieuws. 

Ecko
John Bon
#1341
Iedereen tgn MVDP in Vlaanderen. Pedersen rijd wel weer dus msch valt dat mee maar goed voor&nb...

Je mt j ttsen it hrdr ansln.

Willempie94

Ben benieuwd wie dan nu de kopman gaat worden de aankomende wedstrijden bij JL zonder Wout en Laporte. Wordt dit Jorgensen of gaat dit benoot worden?

John Bon
Willempie94
#1345
Ben benieuwd wie dan nu de kopman gaat worden de aankomende wedstrijden bij JL zonder Wout en Laport...

Ik vermoed Jorgenson die is de enige die, fingers crossed, nog 100% is. 

John Bon
Ecko
#1344
Je mt j ttsen it hrdr ansln.

Waarom?

kevinraar

wout van aert uitgevallen als ik hem wissel voor een renner van 4 miljoen kan ik dan ook een renner van 1 miljoen eruit doen voor een renner van 4 miljoen?

John Bon
kevinraar
#1348
wout van aert uitgevallen als ik hem wissel voor een renner van 4 miljoen kan ik dan ook een renner...

Je moet gewoon binnen je budget blijven Hoe je dat invult kun je zelf kiezen. 

Keshi
kevinraar
#1348
wout van aert uitgevallen als ik hem wissel voor een renner van 4 miljoen kan ik dan ook een renner...

Ja, dat mag Kevin. Het geld dat je inlevert komt in je pot en daar mag je alles voor kopen tot dat bedrag.

1 2 ... 54 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.