Qoute van op officiele website van EF.
En wat betreft Evenepoel en Skjelmosse... iedereen denkt aan die 2 dus hangt ervanaf waar je staat want als je zoals ik achteraan staat ga je hiermee niks meer uitrichten en ben je dan msch beter dat je gokt en voor 2 andere gaat in de hoop dat die verrassen en je zo nog een grote jump maakt.
Sta je vooraan kan je met die 2 meer zekerheid inbouwen
Sta 264 ste overall gezien , heb toch Benoot erin gegooid voor Laporte .
nog 1 wissel over en neig voorlopig nog meer naar Skjelmose dan naar Evenepoel . Heb al Pidcock , Benoot , van Gils , Wellens , Matthews , Hirshi , Kron en Gregoire en benieuwd naar vd Poel voor Luik Bastenaken en Wellens voor Brabantse pijl .
Wisseldilemma, twijfel nu tussen SKA en Matthews, rijden beide aardig zelfde programma, met daarbij BP en hopelijk EF. Matthews moet zelf z'n punten halen, SKA pakt nog wat teampunten. Grote vraag is vooral wie het beter gaat doen in juist de genoemde wedstrijden, vind van allebei de vorm wat onduidelijk. Matthews zal vermoed ik absolute kopman zijn, SKA wellicht niet, maar heeft wel een sterker team. Iemand nog argumenten voor de een of de ander?
Ik heb ze allebei en ze ontlopen elkaar tot nu toe weinig. Kijkend naar mijn eigen team verwacht ik qua punten meer van Matthews voor de rest van het spel omdat hij bij mij wellicht nog ergens derde kopman wordt.
Hier Laporte eruit en Bling erin. Met de verwachting dat Bling in DDV+RVV meer punten pakt dan een verzwakte Laporte in PR. Het betekent wel dat ik m'n broodnodige BP+EF-kopmanwissel nu al inzet, met het risico dat hem de komende twee weken iets overkomt. Plus de kans dat hij wellicht E-F niet rijdt... maar ik verwacht niet dat die startlijst over 2 weken veel gevulder zal zijn dan nu, dus dat risico liep ik sowieso.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.