Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 57 ... 70 71
Pim Todcock

Met oa Merlier, Groves, Mozzato, Theuns, Lamperti maar ook Philipsen zelf weet ik niet zo of ik blij of niet moet zijn met zijn wissel.

Flater

Wat een heerlijk nieuws, de wissel van Philipsen. Ik had tot nu toe alleen Merlier, Turgis en Theuns als deelnemers, dus Philipsen erbij is zeer welkom.

KV
Pim Todcock
#1401
Met oa Merlier, Groves, Mozzato, Theuns, Lamperti maar ook Philipsen zelf weet ik niet zo of ik blij...

Groves vermoedelijk niet in vorm na zijn blessure, Mozzato in massasprint niet veel van te verwachten (en zit nog met Biermans), Theuns zit met Consonni als kopman en Lamperti met Merlier. Dus ik denk dat je wel blij bent met Philipsen. 

Willempie94

Benoot geeft aan mogelijk gebroken/gekneusde ribben te hebben. Zou dat waar zijn? Lijkt me dan toch niet dat je zondag op de fiets stapt voor een ritje kasseien?

Dottema11

Laporte, WVA en Tratnik allen in mn team. WVA wisselen voor Jorgensen, of toch de wissels bewaren voor de heuvels en eventueel Eschborn? 

Reden dat ik twijfel is omdat ik voor RVV prima kopmannen heb en met PR ook wel redelijk 

dr klaas

X geluk met philipsen in sp, daar nu 3 renners.  Laurance heb ik ook al.  Benoot.. tja wordt 4e in dvv. Gaat ook wel top 15 rijden in rvv verwacht ik. 

Dottema, ik zou wachten met wisselen als je goede kopmannen hebt. Meeste zijn onthoofd met wva stuyv en pedersen.

Sean Chiappucci

Pedersen krijgt ondanks zijn conditie 2 sterren. Lijkt me niet realistisch. Bettiol verrassing vandaag?

Edit.  Morgen 

Laatst gewijzigd
Dottema11
Sean Chiappucci
#1407
Pedersen krijgt ondanks zijn conditie 2 sterren. Lijkt me niet realistisch. Bettiol verrassing vanda...

Bettiol heeft vast weer kramp 🤣

roelfietstalseengek

Ik lees dat velen aangeven ondanks alle tegenvallers nog genoeg kopmannen te hebben voor rvv. Maar wie zijn dat jullie zekerheidjes? Ik zou niet verder komen dan mvdp en wellicht jorgenson als zekerheidje voor een top 3 plek morgen. Pedersen, Mohoric, Bettiol, Kung etc kan wat mij betreft alle kanten op gaan.

dawizz

Heb Kung op 2 en twijfel voor de derde tussen Mohoric, Bettiol, Hirschi en toch ook Pedersen, in de hoop dat niemand dat meer aandurft en hij stiekem toch minder last heeft dan iedereen verwacht. Heb helaas geen Jörgensen anders zou die zeker op 2 staan en dan Kung op 3.

ditisdavid

Zekerheidje voor een top-3 in de Ronde was zelfs Van Aert niet geweest...

 

Voor mij wordt het morgen Van der Poel - Jorgenson - Küng, geen van de drie heeft in dit veld op papier een lagere ondergrens dan een toptienplek. Onder huidige omstandigheden dus alledrie goede kopmannen.

Ben Nihilisty

Ik durf het inderdaad ook niet aan met Pedersen, maar anderzijds: wat hebben Pedersen en Lidl-Trek eraan dat een onfitte Pedersen mee gaat doen aan een zware koers als de Ronde? Puur uit (wan)hoop dat 'ie het wel redt?   

snoek1974

Zet Pedersen op 3 , Wellens , Benoot , Bettiol , Matthews , Meeus en Trentin zijn net zo onzeker en waarom zou Pedersen meedoen als die denkt dat die geen kans maakt . Verder nog Hirschi , Theuns en Merlier .

vd Poel op 1 en Kung op 2 

Jasperdewaal11

Hier 1) vd Poel, 2) Kung & 3) Mohoric. 

Bettiol vind ik twijfelachtig dus durf het net niet aan en Pedersen kan na die klap het in mijn optiek niet doen

oli4g

mvdp/kung/matthews hier. Die laatste gaf woensdag een goede indruk. Pedersen durf ik niet aan, en die zal ook al wel aan zijn favoriete koers volgende week durven denken.

Laatst gewijzigd
HaagseHaas

Ik ga voor MvP/Matthews/Wellens.   Verder nog  Van Baarle, Mohoric, Kragh A., Hirschi, Waerenskjold en Naesen in koers, dus niet heel veel meer..

Wat is er trouwens met Zingle gebeurd? Die rijdt niets meer tot de TdF. Helemaal niets aan gehad dus.

Mollemaaktmenietuit

Vandaag Mathieu (1) Mohoric (2) en op (3) twijfel ik nog over Wellens, Bettiol, Pedersen of Matthews. Vooralsnog mag Wellens het proberen. 

Ben Nihilisty

51 procent is toch voor Pedersen als kopman gegaan. Vorig jaar was de Ronde misschien wel de gemakkelijkste koers om de captainband uit te delen, vandaag gaat het op dat vlak toch interessanter worden

DennisdeMenniss

Stond op 98,5% door Matthews als cap.. maar na de diskwalificatie van Matthews zojuist gezakt naar 94%.. echt balen :(

Jasperdewaal11

DQ Matthews vind ik echt zwaar overdreven!

soj

Mooi op 99,9 % blijven staan , wel 14 plaatsen gezakt naar plek 28, minpuntje.

Nog 1 wissel wil of Skjelmose of Evenepoel in brengen , ff vorm afwachten in ronde vh Baskenland

Dottema11

Jammer van Matthews, maar op 97.4% blijven staan.

 

De wissels nog over dus denk dat ik voor de heuvels Skjelmose en Evenepoel ga brengen en de renner waarvan ik verwacht dat het merendeel hem links laat liggen: Roglic.

Wel afhankelijk wat er gaat gebeuren met Eschborn

Valvuillerdemoz

Deklassering van Matthews een farce. 5,5% gezakt. 

Feld
Dottema11
#1422
Jammer van Matthews, maar op 97.4% blijven staan.   De wissels nog over dus denk dat ik voor...

Deze ga ik ook doen. Of misschien Pidcock en Evenepoel. 
99.2% hier. Prima zo, mooi voorjaar. Zou alleen zelf wel eens NIET in de regen willen fietsen...

Laatst gewijzigd
dr klaas

Hoppa 3 kopmannen in de punten, jammer van bling.   Woensdag philipsen tijssen en de kleijn, de weg naar boven is ingezet.

1 2 ... 57 ... 70 71

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.