Was erg blij met m'n 90+, Merlier, goede heuvelmannen en vertrouwen in EF. Maar nu weer Pidcock en Yates die mogelijk wegvallen. Blijft er wellicht te weinig over om nog naar goud te stijgen. Philipsen erbij in SP ook een nadeel. En ondanks een geweldige RvV voor m'n team zat er wel meer in die laatste 100 meter met 2e cap Bettiol en Bling.
Duimen voor iets kleins bij Pidcock dan maar.
Teuns verbaasde me in RVV. Want die had tot nu geen deftige resultaat gereden. Opgegeven in zijn laatste koers voor de RVV. Was eingelijk mijn plan om in te brengen voor de RVV maar nt aangedurft door zijn resultaten. Daarom dan maar Axel Laurence voor de teampunten in RVV/Amstel en wie weet L-b-L (want me MVDP who knows) en resultaten in Brabantse & EF.
Na Roubaix dan maar even de puzzel leggen voor mijn laatste 2 wissels in de heuvels.
Heb momenteel MVDP/Healy die ik wel durf kopman maken maar voor Brabantse en zeker Waalse Pijl heb ik nog zeker een kopman tekort.
Trouwens ik zou er nog nt blind vanuit gaan dat Remco de Waalse Pijl zal rijden. Ze waren van plan om dat te evalueren na Baskenland.
Powless:
Unfortunately no Flemish classics for me this year…☹️After being forced to abandon Tirreno-Adriatico early with knee pain, inflammation in my patella was found to be the culprit. It’s been a touch and go 2 weeks of rehab trying to fix the issue. On the bright side I’ve been able to spend a little extra time with my girls. ❤️ Hopefully all of this will just mean a little extra energy in the summer. 🤞
https://www.instagram.com/p/C5JZEgqstSv/?img_index=1
Hangt van je ploeg af en je positie binnen scorito denk ik? Sta je al op een beker kies je voor zekerheid en Evenepoel of Skjelmose, als je laag staat en risicovolle zetten moet nemen om mogelijk hoger te eindigen is Teuns in mijn optiek pas een overweging tov de andere 2.
Thijssen of de Kleijn als kopman? Door het voorspelde weer neig ik momenteel naar Thijssen omdat hij in een natte, waaierige Bredene Koksijde Classic best aardig uit de verf kwam. De Kleijn lijkt op basis van recente resultaten dan weer net wat meer snelheid te hebben in een pure sprint.
Heb Thijssen zelf wel omdat ik naast Thijssen nog Senechal, Trentin, Hofstetter, Waerenskjold & van Poppel heb. Verwacht van hen geen podium, maarja je weet het niet. Thijssen heeft niet z'n normale sprinttrein tot z'n beschikking, dus ik weet niet wat voor impact dat heeft?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.