Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 58 ... 72 73
Mollemaaktmenietuit

Pidcock in de verkenning van de tijdrit blijkbaar gevallen en onderweg naar het ziekenhuis. Ernst niet echt bekend nog. 

Nazgulsauron

Was erg blij met m'n 90+, Merlier, goede heuvelmannen en vertrouwen in EF. Maar nu weer Pidcock en Yates die mogelijk wegvallen. Blijft er wellicht te weinig over om nog naar goud te stijgen. Philipsen erbij in SP ook een nadeel. En ondanks een geweldige RvV voor m'n team zat er wel meer in die laatste 100 meter met 2e cap Bettiol en Bling. 

Duimen voor iets kleins bij Pidcock dan maar.

Mollemaaktmenietuit

https://x.com/bearnaiz/status/1774777154103898227?s=48&t=-C3No-BpNzsKUSaOBj6EoA dit ziet er niet super uit op Twitter 

joost van der star

welke 2 zouden jullie kiezen: Teuns, evenepoel of Skjelmose

oli4g
joost van der star
#1429
welke 2 zouden jullie kiezen: Teuns, evenepoel of Skjelmose

hangt van je ploeg af - Teuns kan een goede zijn als je nog een kopman nodig hebt in BP. Idem voor Skjelmose in Waalse Pijl. Remco is een nobrainer.

John Bon

Teuns verbaasde me in RVV. Want die had tot nu geen deftige resultaat gereden. Opgegeven in zijn laatste koers voor de RVV. Was eingelijk mijn plan om in te brengen voor de RVV maar nt aangedurft door zijn resultaten. Daarom dan maar Axel Laurence voor de teampunten in RVV/Amstel en wie weet L-b-L (want me MVDP who knows) en resultaten in Brabantse & EF. 

Na Roubaix dan maar even de puzzel leggen voor mijn laatste 2 wissels in de heuvels. 
Heb momenteel MVDP/Healy die ik wel durf kopman maken maar voor Brabantse en zeker Waalse Pijl heb ik nog zeker een kopman tekort. 

Trouwens ik zou er nog nt blind vanuit gaan dat Remco de Waalse Pijl zal rijden. Ze waren van plan om dat te evalueren na Baskenland. 

 

Laatst gewijzigd
DancingIndurain

Powless:

Unfortunately no Flemish classics for me this year…☹️After being forced to abandon Tirreno-Adriatico early with knee pain, inflammation in my patella was found to be the culprit. It’s been a touch and go 2 weeks of rehab trying to fix the issue. On the bright side I’ve been able to spend a little extra time with my girls. ❤️ Hopefully all of this will just mean a little extra energy in the summer. 🤞

https://www.instagram.com/p/C5JZEgqstSv/?img_index=1

dr klaas

Met oli4g eens , verder de gok van all in met wisselen gaat een dure geworden als pidcock niet op niveau geraakt. Al is de Amstel nog 2 weken. 

Dottema11
joost van der star
#1429
welke 2 zouden jullie kiezen: Teuns, evenepoel of Skjelmose

Hangt van je ploeg af en je positie binnen scorito denk ik? Sta je al op een beker kies je voor zekerheid en Evenepoel of Skjelmose, als je laag staat en risicovolle zetten moet nemen om mogelijk hoger te eindigen is Teuns in mijn optiek pas een overweging tov de andere 2.

Jasperdewaal11

De Lie mogelijk eind April alweer rijp voor Koers, zou toch nog E-F kunnen ?  Ik laat hem staan denk ik 🙃

zeewolde
Jasperdewaal11
#1435
De Lie mogelijk eind April alweer rijp voor Koers, zou toch nog E-F kunnen ?  Ik laat hem staan...

Gewoon laten staan. Het budget zal je niet nodig hebben met het wegvallen van Van Aert

DennisdeMenniss

Morgen maar liefst 7 man op de lijst uit mijn team. Philipsen, Merlier, Thijssen, Groves, Senechal, Theuns en van Gestel. Die laatste 2 staan volgens mij zelfs als kopman aan de start. Dat wordt toch een partij stijgen morgen 😂

snoek1974

6 man morgen , Philipsen , Merlier en Thijssen als kopmannen met Theuns , Trentin en Groves als additioneel 

Valvuillerdemoz

Philipsen, Thijssen en Theuns kopman morgen. Verder helemaal niemand. 

Ik hoop toch niet dat de Lie nog veel potten gaat breken dit voorjaar. Heb hem er uit gehaald voor DDV ten faveure van Tiesj. Heb er geen wissel meer voor over om die nog weer eens terug te wisselen.

Willempie94

Voor mij vandaag Philipsen, Welsford & Thijssen. 

John Bon

Ik heb vandaag Philipsen, Thijsen Welsford De Kleijn Trentin Theuns Waeenskjold en Aniolkowski. 

Nu maar hopen dat ze er deze keer niet bij gaan liggen.

Jasperdewaal11

Ik heb Philipsen, Thijssen, de Kleijn & Waerenskjold. Had hier eerst ook Ackermann maar helaas. 

Mollemaaktmenietuit

Merlier (1), Philipsen (2), Thijssen (3) , Aniowlkowski en Van Gestel vandaag.

Aanklampen

De Lie op de lijst voor koers eind april.. wellicht is EF dan ook weer iets mits hij dan wel vooruitkomt

Willempie94
Aanklampen
#1444
De Lie op de lijst voor koers eind april.. wellicht is EF dan ook weer iets mits hij dan wel vooruit...

Blij dat ik die dan nog niet verkocht heb, al is dit nu ook niet meer nodig qua budget nu van Aert er uit ligt. 

ProScoritoManager

Thijssen of de Kleijn als kopman? Door het voorspelde weer neig ik momenteel naar Thijssen omdat hij in een natte, waaierige Bredene Koksijde Classic best aardig uit de verf kwam. De Kleijn lijkt op basis van recente resultaten dan weer net wat meer snelheid te hebben in een pure sprint.

Georgeske

Aniolkowski of Van Gestel als 3de kopman?

Willempie94
ProScoritoManager
#1446
Thijssen of de Kleijn als kopman? Door het voorspelde weer neig ik momenteel naar Thijssen omdat hij...

Heb Thijssen zelf wel omdat ik naast Thijssen nog Senechal, Trentin, Hofstetter, Waerenskjold & van Poppel heb. Verwacht van hen geen podium, maarja je weet het niet. Thijssen heeft niet z'n normale sprinttrein tot z'n beschikking, dus ik weet niet wat voor impact dat heeft?

Kevino1983

7 man aan de start: Phillipsen, Merlier, Groenewegen (1e wissel), Mozzato, Theuns, Poppel en Moscon.  Nu op 78%. Hoop met een goede uitslag van de heer Groenewegen te stijgen. Nu op 78%. Nog 2 wissels in mijn broekzak. Even kijken wie er de BP rijden. 

Nopper

Thijssen is al gestapt ivm een val

 

1 2 ... 58 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.