VDP,Ped, en Philipsen hier. Lazkano en Bettiol verder geen starters voorlopig. Kung lijkt me een prima kopman uiteraard.
Gerekend op stijgen na de sprints maar Tijssen Ackerman en de Kleijn vallen, soms letterlijk, tegen.
@Pidcock blij zijn met een val van Tijssen.... hmmm strooi nog wat extra zout in de wonde!
Ik moet, even op een willekeurig moment, bekennen dat ik door het forum zo erg naar Aniolkowski ben gaan kijken: sprinter, veel koersen, in een team waar elk puntje gewoon lekker mee is genomen - voor 500k de ideale man voor bonuspunten in mijn selectie - dat ik me later pas ben gaan realiseren dat good old Sprintpiet in zowel Brugge - De Panne, als gisteren in de Scheldeprijs de man is (overigens ook voor 500k op te pikken) die uitgespeeld wordt. Ik voel me gepiepeld!
Bij mij hetzelfde. Met een 500k renner moet je altijd wat geluk hebben, maar met de koersen in Belgie lag het ook wel een beetje voor de hand dat (bij een beetje gelijke kansen) een Belgische renner de voorkeur krijgt. Skuijns, Mozzato en Naessen zijn tot dusver de toppicks in deze categorie (waarvan ik eigenlijk alleen Skuijns heb overwogen).
Ik moet bekennen dat ik twijfel over Mathieu zondag. Hij is diep gegaan afgelopen zondag, vindt PR niet leuk, heeft een teamgenoot die héél graag goed wil zijn in PR en ik weet niet of hij op scherp staat komende zondag door de ontlading van afgelopen zondag.. Zou me niets verbazen als hij voor Philipsen gaat rijden.
Ik overweeg 1) Pedersen 2) Philipsen 3) MvdP
@hay, Ben anders ook blij met mijn 500.000 picks van Bettiol en van Poppel. Mozzato heb ik ook. Wel fijn zulke 500.000 rijders. Moet nou wel nog wat gaan stijgen, sta op 90%. Hopen dat Madouas nog wat extra gaat rijden en nog goed over mijn 2 laatste wissels nadenken. Hier pogacar al gewisseld voor Groenewegen. Leverde mij uiteindelijk 208 punten op. Weet niet of ik het achteraf zo'n slimme wissel vond. Pogi krijgt nog LBL. Maar vond dat ik met Groenewegen wel een renner koos die redelijk zeker was en die niet veel gekozen zou worden. Verschilmaker
Dan neem ik aan dat je Merlier al had in jouw team. Bettiol en van Poppel zijn inderdaad ook uitstekende picks, ik zou willen dat ik maar een van hen had gekozen :-) Ik zelf sta op 87.7 % met nog twee wissels, die leken vast te staan maar na de zware valpartijen vandaag in het Baskenland kan ook hier weer een aanpassing nodig zijn.
Laat me raden Evenepoel en Skjelmose? :D
Al joking aside. Het is verschrikkelijk die val. Maakt onze scorito hier wel intressanter want iedereen die Remco er wou inklikken (waarschijnlijk 80+%) moet nu opnieuw naar de tekentafel.
Al had ik het uiteraard liever niet zien gebeuren
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.