Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 59 ... 72 73
Willempie94
Nopper
#1450
Thijssen is al gestapt ivm een val  

en Senechal is ook niet gestart. alweer 2 rijders inclusief een derde kopman eruit. 

Rob94

Haha ben zo klaar met dit klassiekerspel 😂

Pim Todcock

Pedersen en VD Poel zijn nog vaker gecapt dan Mozzato :D. Thijssen eruit ook niet ongunstig voor de scorito. Nu nog hopen dat bij BORA VPoppel gaat sprinten.

DennisdeMenniss

Thijssen out

Senechal out

Moeten Theuns en van Gestel het maar doen vandaag 

ditisdavid

Herhaling van De Panne met Merlier en Philipsen die doen wat ze moeten doen en mijn andere sprinters in geen velden of wegen (of uitgevallen, in het geval van Thijssen). Wel genoeg om weer te stijgen.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss

Iets meer dan een procentje erbij, jammer van Thijssen maar het is niet anders. 96% nu, hopelijk gaan we na PR nog wat stijgen met Matthews, van Gils, Cort, Cosnefroy, Hirschi en de grote namen muv Pogi.

Flater

Mooi op 99.3 blijven staan met alleen Philipsen, Merlier, Theuns en Turgis als renners vandaag.

Hopelijk na PR iets stijgen. Twijfel nog tussen Philipsen of Kung als 3e kopman. VdP en Pedersen als 1 en 2.

Gruttepi3r

Haha dat is een leuke afweging idd. Kans op winst lijkt me met Philipsen aanzienlijk groter. Maar met Kung ben je vrij zeker dat je man iig punten gaat pakken. 

dr klaas

VDP,Ped, en Philipsen hier.  Lazkano en Bettiol verder geen starters voorlopig. Kung lijkt me een prima kopman uiteraard.

Gerekend op stijgen na de sprints maar Tijssen Ackerman en de Kleijn vallen, soms letterlijk, tegen. 

@Pidcock blij zijn met een val van Tijssen.... hmmm strooi nog wat extra zout in de wonde! 

Georgeske

VDP en Pedersen staan vast als kopmannen. Als 3de neig ik naar Kung, maar heb met Philipsen dan weer een enorm FOMO-gevoel...

Ben Nihilisty

Ik moet, even op een willekeurig moment, bekennen dat ik door het forum zo erg naar Aniolkowski ben gaan kijken: sprinter, veel koersen, in een team waar elk puntje gewoon lekker mee is genomen - voor 500k de ideale man voor bonuspunten in mijn selectie - dat ik me later pas ben gaan realiseren dat good old Sprintpiet in zowel Brugge - De Panne, als gisteren in de Scheldeprijs de man is (overigens ook voor 500k op te pikken) die uitgespeeld wordt. Ik voel me gepiepeld!

Mollemaaktmenietuit
Ben Nihilisty
#1461
Ik moet, even op een willekeurig moment, bekennen dat ik door het forum zo erg naar Aniolkowski ben...

Haha idem dito. 

oli4g

Hier ook twijfel voor 3e kopman na MVDP en Pedersen. Aanvankelijk Kung voorzien - maar nu toch twijfel na interview met Jasper + valpartij en resultaten van Kung.

Hay
Ben Nihilisty
#1461
Ik moet, even op een willekeurig moment, bekennen dat ik door het forum zo erg naar Aniolkowski ben...

Bij mij hetzelfde. Met een 500k renner moet je altijd wat geluk hebben, maar met de koersen in Belgie lag het ook wel een beetje voor de hand dat (bij een beetje gelijke kansen) een Belgische renner de voorkeur krijgt. Skuijns, Mozzato en Naessen zijn tot dusver de toppicks in deze categorie (waarvan ik eigenlijk alleen Skuijns heb overwogen).

DennisdeMenniss

Jorgenson en Mohoric zijn ook nog 2e of 3e captain materiaal.. 

Dottema11
DennisdeMenniss
#1465
Jorgenson en Mohoric zijn ook nog 2e of 3e captain materiaal.. 

Na de val van Mohoric in zijn laatste koers zou ik hem nu niet overwegen. Heb heb zelf ook in m'n team maar denk dat er te veel onzekerheid is met hem.

Vollebakkoers

Ik moet bekennen dat ik twijfel over Mathieu zondag. Hij is diep gegaan afgelopen zondag, vindt PR niet leuk, heeft een teamgenoot die héél graag goed wil zijn in PR en ik weet niet of hij op scherp staat komende zondag door de ontlading van afgelopen zondag.. Zou me niets verbazen als hij voor Philipsen gaat rijden.

Ik overweeg 1) Pedersen 2) Philipsen 3) MvdP

Kevino1983

@hay, Ben anders ook blij met mijn 500.000 picks van Bettiol en van Poppel. Mozzato heb ik ook. Wel fijn zulke 500.000 rijders. Moet nou wel nog wat gaan stijgen, sta op 90%. Hopen dat Madouas nog wat extra gaat rijden en nog goed over mijn 2 laatste wissels nadenken. Hier pogacar al gewisseld voor Groenewegen. Leverde mij uiteindelijk 208 punten op. Weet niet of ik het achteraf zo'n slimme wissel vond. Pogi krijgt nog LBL. Maar vond dat ik met Groenewegen wel een renner koos die redelijk zeker was en die niet veel gekozen zou worden. Verschilmaker

DennisdeMenniss

Ai ai ai wat een drama daar in het Baskenland. Hoop dat de verwondingen meevallen, zag er naar uit. 

ivo001

Is het heel gek dat ik Pedersen als kopman achter Philipsen en van der Poel zet?

Hay
Kevino1983
#1468
@hay, Ben anders ook blij met mijn 500.000 picks van Bettiol en van Poppel. Mozzato heb ik ook. Wel...

Dan neem ik aan dat je Merlier al had in jouw team. Bettiol en van Poppel zijn inderdaad ook uitstekende picks, ik zou willen dat ik maar een van hen had gekozen :-) Ik zelf sta op 87.7 % met nog twee wissels, die leken vast te staan maar na de zware valpartijen vandaag in het Baskenland kan ook hier weer een aanpassing nodig zijn.

John Bon
Hay
#1471
Dan neem ik aan dat je Merlier al had in jouw team. Bettiol en van Poppel zijn inderdaad ook uitstek...

Laat me raden Evenepoel en Skjelmose? :D

Al joking aside. Het is verschrikkelijk die val. Maakt onze scorito hier wel intressanter want iedereen die Remco er wou inklikken (waarschijnlijk 80+%) moet nu opnieuw naar de tekentafel.

Al had ik het uiteraard liever niet zien gebeuren

Quelbois

Geen Evenepoel in LBL en de andere klassiekers. Sleutelbeen en schouderblad gebroken. Wat balen zeg van de valpartij. Gelukkig nu gewacht met wisselen (na duur leergeld voor de De Lue / Laporte wissel). Teuns en Skjelmose nu in het vizier (maar ben vast niet de enige)

stefbeukers

Geen Mohoric in PR aldus PCS...

Jasperdewaal11

Dat was al eerder gecommuniceerd door zijn ploeg 

1 2 ... 59 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.