Karig.. dat kun je wel zeggen jah. Mohoric en Jorgenson had ik toch wel verwacht. Wederom een koers waar spelers met een relatief goedkope pick zoals Naesen, Bettiol, Kung, Politt en Wellens weer gaan uitlopen. Die momenteel 3e staat, Ortje, gaat na morgen wss wel koploper zijn. Die heeft MvdP Philipsen Pedersen Kung Wellens Milan Politt Meeus Merlier en Wright. Kunnen toch allemaal wel top 20 rijden. Zelf voorlopig maar 8 man aan de start waarvan 3-4 echt geen top 20 gaan halen.. kan niet wachten tot de heuvels beginnen
Teuns, Cosnefroy, Kron, Barguil & T H Johanessen zijn voor mij interessante picks omdat zij alle 4 de heuvels rijden en daarin kopman zijn dan wel een beschermde status hebben.
Ik heb al een Matthews, Busatto, Laurance & v Gils. En de andere logische pick is Skjelmose (als hij op zijn fiets blijft zitten).
Had nog enige hoop dat Healy toegevoegd zou worden aan de Brabantse Pijl, maar helaas. Op dit moment 3 deelnemers (Matthews, van Gils en Kamp). Voor de heuvelkoersen daarna komt het wel goed.
Heb nog 1 wissel achter de hand. Dat wordt of Teuns inbrengen als beter kopmanmateriaal in de Brabantse Pijl (en lekker punten sprokkelen in de andere heuvelklassiekers) of de wissel achter de hand houden om bij Eschborn nog een deftige kopman te selecteren. Lastig puzzelen nu Eschborn nog zo'n groot vraagteken is.
Ik zit inmiddels met de gedachte om piddcock in te wisselen voor morgen. Plan was eerst Van Gils en Evenepoel. Maar nu revje is gevallen en van gils niet de brabantse pijl lijkt te doen is pidcock met roubaix er bij wel interessant. Daarnaast denk ik Teuns vanwege het rijden BP en mogelijke kopman WP. Gokje met EF dan wel, nog niemand bekend uit mijn team die start.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.