Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 60 ... 72 73
ivo001

Geen Jorgenson in PR en wel Laporte, wow.

Benieuwd op welk niveau Laporte mee kan doen, maar nu toch wel blij dat ik hem er niet uigewisseld heb en Jorgenson er niet in.

Pim Todcock

Hmmm, die wissel heb ik dus wel gedaan. Wordt wel karig voor zondag zo.

 

Teuns staat nog op de zwarte lijst na vorig jaar, tussen oa Gaviria, Alaphilippe en Jakobsen, maar als ik snel reken is het toch de enige juiste keuze bij BP, meer dan Skjelmose die daar niet mee doet.

ivo001
Pim Todcock
#1477
Hmmm, die wissel heb ik dus wel gedaan. Wordt wel karig voor zondag zo.   Teuns staat nog op...

Cosnefroy ook een optie

zomaareens

verwachten we iets van Bettiol in PR?

ivo001
zomaareens
#1479
verwachten we iets van Bettiol in PR?

Ja

dr klaas

De 500 picks, zijn er best veel die meer als 50 puntjes sprokkelen,  v Poppel is bijvoorbeeld al jaren zijn geld waard alleen weet je niet altijd in welke koers, omdat hij moet leadouten. 

Mozzato zijn 2e plek in RVV is wel de verrassing.

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
Pim Todcock
#1477
Hmmm, die wissel heb ik dus wel gedaan. Wordt wel karig voor zondag zo.   Teuns staat nog op...

Karig.. dat kun je wel zeggen jah. Mohoric en Jorgenson had ik toch wel verwacht. Wederom een koers waar spelers met een relatief goedkope pick zoals Naesen, Bettiol, Kung, Politt en Wellens weer gaan uitlopen. Die momenteel 3e staat, Ortje, gaat na morgen wss wel koploper zijn. Die heeft MvdP Philipsen Pedersen Kung Wellens Milan Politt Meeus Merlier en Wright. Kunnen toch allemaal wel top 20 rijden. Zelf voorlopig maar 8 man aan de start waarvan 3-4 echt geen top 20 gaan halen.. kan niet wachten tot de heuvels beginnen 

Jasperdewaal11

Teuns, Cosnefroy, Kron, Barguil & T H Johanessen  zijn voor mij interessante picks omdat zij alle 4 de heuvels rijden en daarin kopman zijn dan wel een beschermde status hebben. 

Ik heb al een Matthews, Busatto, Laurance & v Gils.  En de andere logische pick is Skjelmose (als hij op zijn fiets blijft zitten). 

Laatst gewijzigd
Kevino1983

Verdorie, geen Ballerini. Die heb ik echt voor de kat zijn viool gekozen. Dom dom. 

Ton Pelo

Had nog enige hoop dat Healy toegevoegd zou worden aan de Brabantse Pijl, maar helaas. Op dit moment 3 deelnemers (Matthews, van Gils en Kamp). Voor de heuvelkoersen daarna komt het wel goed. 

Heb nog 1 wissel achter de hand. Dat wordt of Teuns inbrengen als beter kopmanmateriaal in de Brabantse Pijl (en lekker punten sprokkelen in de andere heuvelklassiekers) of de wissel achter de hand houden om bij Eschborn nog een deftige kopman te selecteren. Lastig puzzelen nu Eschborn nog zo'n groot vraagteken is. 

John Bon

Geen Jorgenson in Roubaix ben ik eigenlijk wel blij mee. Ik heb genoeg volk voor Roubaix en zo blijft hij frisser voor de Amstel. En stiekem hoop ik dat als hij daar goed uitkomt hij zijn voorjaar nog een weekje langer maakt. 

Zadelpen

Test, 1,2 én 3.

DancingIndurain

+Hirschi @ E-F

Quelbois

Kijk nou . Een positieve verrassing op de deelnemerslijst van mogen ; Tom Pidcock (oud winnaar bij de junioren) voelt zich goed genoeg na zijn val van vorige week en staat aan de start. Welkom na het wegvallen van Jorgenson en Mohoric. 

tak

Nu heeft pcs ineens zowel van Gils als Wellens eraf gehaald bij de Brabantse pijl. Flauwe grap? 😬

Pim Todcock

Ik raak ook ineens Cort en Van Gils kwijt bij BP. Hirschi de laatste 5 is wel lekker, mits het zo loopt. Zijn teampunten moeten wel wat op kunnen leveren.

John Bon
tak
#1490
Nu heeft pcs ineens zowel van Gils als Wellens eraf gehaald bij de Brabantse pijl. Flauwe grap? 😬

Miljaar met Wellens mijn kopman kwijt en Van Gils degene die ik wou inbrengen aangezien ik ,die wel 4 keer durf kopman maken. 

DancingIndurain

Wellens:

23 uur geleden — Na zondag wacht enkel nog de Brabantse Pijl. Of behoort een uitbreiding tot de mogelijkheden? “Alles kan. Als de ploeg me vraagt om de Amstel erbij te nemen ...

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20240405_96186911

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit
DancingIndurain
#1493
Wellens: 23 uur geleden — Na zondag wacht enkel nog de Brabantse Pijl. Of beho...

Dat is wel echt fijn. Dank voor het delen! 

 

 

Mollemaaktmenietuit

Ik zit inmiddels met de gedachte om piddcock in te wisselen voor morgen. Plan was eerst Van Gils en Evenepoel. Maar nu revje is gevallen en van gils niet de brabantse pijl lijkt te doen is pidcock met roubaix er bij wel interessant. Daarnaast denk ik Teuns vanwege het rijden BP en mogelijke kopman WP. Gokje met EF dan wel, nog niemand bekend uit mijn team die start. 

Gruttepi3r

Ayuso hoor ik hier ook weinig voorbij komen. Lijkt me ook nog wel een leuke man voor de ardennen. 

berggie1987

hij is lastig hoor. Budget is geen issue en heb 1 wissel over. Pidcock, Skjelmose of Ayuso

Valvuillerdemoz

Jasses! Wat zijn ze aan het doen met die Brabantse Pijl zeg !? Had er aanvankelijk 6 man voor geselecteerd. Nu nog maar twee over. De Lie eraf, Van Gils eraf. Cort weg en Zingle weg. Nu alleen nog Matthews en Hirschi over. Daar gaan we het bekertje niet meer mee halen.

Berend

Overweeg hier ook Pidcock er in te wisselen, PR als bonus en dan 3 mooie heuvelkoersen erbij.

Dan heb ik nog 1 wissel over voor bijv Skjelmose, Teuns of Healy

Of wachten tot we meer weten voor EF? Lastig... :)

Willempie94

Rond welke tijd verwachten jullie meer te weten over EF?

1 2 ... 60 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.