Scorito Klassiekerspel 2024

1 2 ... 61 ... 72 73
Valvuillerdemoz

Ik verwacht rond 1 mei.

Valvuillerdemoz

😶

Laatst gewijzigd
Willempie94

Haha, ik bedoel niet dat jullie meer weten, maar dat er meer info is over EF^^ 

 

Ik heb de wissel Aert -> Pidcock gedaan, ben benieuwd!

Daan De Jager

Wie zetten jullie op 3 vandaag ik twijfel tussen Kung en philipsen 

Georgeske
Daan De Jager
#1504
Wie zetten jullie op 3 vandaag ik twijfel tussen Kung en philipsen 

Zelfde twijfel hier! 

Valvuillerdemoz
Willempie94
#1503
Haha, ik bedoel niet dat jullie meer weten, maar dat er meer info is over EF^^    Ik heb...

Volgens de website van de organisatie zelf zullen de de deelnemende  teams in de komende weken hun line-up bekend maken. Volgens mij is dat vaak pas een paar dagen voor E-F compleet.

In de PDF over de startlijst wordt Mads Pedersen genoemd. Maar de tekst is zo vaag dat het ook zou kunnen zijn dat ze alleen maar beweren dat Mads Pedersen dit seizoen ploegmaat is van Patrick Konrad die vorig jaar tweede werd in E-F. Kunnen jullie dit ontcijferen?

 

 

Laatst gewijzigd
Flater

Prima dagje vandaag. Captains Vdp (1), Pedersen (2) en Philipsen (3) op het podium. Daarnaast nog Politt, Kung, Meeuws, Wellens en Pidcock in de puntjes. Gestegen naar 99.6.

Nog 2 wissels over, ik denk dat ik sowieso Teuns erin breng. Laatste wissel is nog een beetje afwachten of dit voor EF of de heuvels wordt.

Aberastuuurrriii

Ik zie hier weinig Cosnefroy voorbijkomen. Is toch een mooie optie voor de heuvels + captain BP. Of heb ik iets gemist qua val/vorm?

Praeses

Volgende renners rijden de 4 volgende wedstrijden (vul gerust aan). Wie overwegen jullie wel/niet?

  • Benoit Cosnefroy
  • Dylan Teuns
  • Richard Carapaz
  • Warren Barguil
  • Michael Matthews
  • Marc Hirchi
  • Andreas Kron
  • Tobias Halland Johannessen

 

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11
Praeses
#1509
Volgende renners rijden de 4 volgende wedstrijden (vul gerust aan). Wie overwegen jullie wel/niet?...

Had deel van dat rijtje al genoemd op de vorige pagina maar bij ontbreekt dan nog een T H Johanessen denk ik, die doet het ook altijd wel aardig.

En een Carapaz rijd ze toch niet alle 4 ?

Laatst gewijzigd
floda

polit tijd nu ook BP. Die is toch wel de belangrijke man dit jaar en ik heb hem niet helaas. Net zoals ik stuyven, bling en Wellens niet had. Te veel op jumbo. En dus maar op 86%. Nu zonder mvg ook kopman te weinig in BP dus 1 van de 2 wissels zal naar Teuns, Matthews of cosnefroy moeten. Had bij EF gehoopt op geen sprinters koers net zoals vorig jaar, maar nu pedersen hem rijdt zal dat waarschijnlijk ook veranderen en heb ik hirschi en SKA alleen voor de teampunten meegenomen helaas. Want verwachte die mannen bij EF. Kortom lijkt allemaal net niet te zijn dit jaar. 

Praeses
Jasperdewaal11
#1510
Had deel van dat rijtje al genoemd op de vorige pagina maar bij ontbreekt dan nog een T H Johanessen...

Volgens PCS rijdt Carapaz ze we alle 4...

T H Johanessen is inderdaad ook een goeie optie. Ik vul het lijstje aan.

Valvuillerdemoz

Ben Hermans en Andreas Lekknessund horen ook in dat rijtje. Eigenlijk overweeg ik alleen Teuns en Cosnefroy. Matthews en Hirschi heb ik al.  Carapaz rijdt al twee jaar geen deuk meer. Rondom Kron is het wat te stil dit jaar.  Barguil ook nog weinig laten zien. T.H. Johannesen is het ook net niet denk ik. Benoit of Dylan, dus. Cosnefroy al aardig bezig dit seizoen, al is het niet in de sterkst bezette races. Zekerheidje voor de BP. Teuns nog niet heel veel resultaten gereden, maar wel een nette 8e plek in de RVV. Altijd sterk in de WP en ook vaak goed in LBL  Als ie de heuvelklassiekers rijdt zoals in 2022 is ie natuurlijk top. Maar Teuns heeft eigenlijk sinds ie bij Israel Cycling zit niet zo heel veel meer klaargespeeld, zoals zovelen bij die club.  Ik neig dus naar Cosnefroy. Wie zouden jullie kiezen?

Laatst gewijzigd
Aberastuuurrriii

Ik twijfel nog, maar kies waarschijnlijk voor Cosnefroy en een van Teuns of Matthews. Door het wegvallen van MvG voor BP, heb ik alleen Hirschi en van Gestel. Daar ga ik de oorlog niet mee winnen.

Wel erg zuur, hierdoor moet ik Skjelmose laten schieten, die ik er toch graag in wilde zetten. Maar aangezien ik niemand heb voor EF (evt alleen Pedersen) word ik quasi gedwongen die 3de wissel over te houden

Aberastuuurrriii

Ik vraag me af hoe groot de kans is dat Bling EF gaat rijden.. dan pak ik gelijk een extra captain mee en dat zou de doorslag kunnen geven voor de keuze Teuns/Bling 

Edd1e

Pedersen zei in interview dat zijn eerstvolgende koers de Dauphine is, dus rijdt geen Eschborn.

Ketjap Manis

Wil je echt een wissel overhouden voor 1 wedstrijd? 

Georgeske

Ik heb nog 2 transfers en de leider in onze mini-league heeft er geen meer. Met welke transfers maak ik alsnog het verschil? Ik denk zelf aan Teuns en Skjelmose, maar zie ook wel wat in Cosnefroy en Healy...

Ik heb reeds Bling, Hirshi, Woods, Pidcock, SKA  en de voor de hand liggende VDP en co in mijn team...

Laatst gewijzigd
dr klaas

@ Ketjap Manis, als je niemand hebt voor EF, levert diegene wel 3x je score op, ervanuitgaande dat je in LBL/WP/Amstel/BP  al drie kopmannen hebt. 

Gruttepi3r

Teuns was sterk in DVV, als hij die vorm doorzet is het een leuke man om erbij te hebben, en daarnaast iig een kopman in BP. Naast Hirschi en Bling een leuke kopman. Beetje giswerk, hij zal in BP top 5 rijden? Wp/agr 10e? En lbl 15? 

Skelmose heb je niet voor BP, maar is wel een ideale kopman in WP en LBL. Wat is zijn verwachte resultaat in AGR? 

Wat verwachten we van Matthews? In BP een favoriet lijkt me, voor lbl kansloos. In AGR ook wel een ereplaats, maar valt er wat te verwachten van hem in WP? 

Met bling in je team lijken mij Skelmose en Teuns twee goede opties. Je moet jezelf vragen of je wilt consolideren of in de aanval wilt. Sta je goed, en haal je je concurrent in met de veilige wissels vooral dat doen. 

Loop je flink achter en wil je nog voor een bekertje kan het helpen om alternatieve keuzes te maken. Een Healy of Ayuso zijn ook interessante opties met waarschijnlijk  veel lagere pickrate. 

Ik zit met dezelfde keuze, alleen heb ik maar één optie. Door het De Lie debacle zit ik nu extra krap voor BP/EF. Daarom neig ik naar Teuns/Matthews. Maar zie Skelmose weer veel punten pakken in wp en Lbl

Heb voor BP nu Hirschi, laurance en Turgis. Die eerste twee durf ik met een goed gevoel kopman te maken, maar Turgis valt behoorlijk tegen tot nu toe. 

Voor agr/wp/lbl heb ik nog Pidcock, Benoot, Jorgenson, mvp, Pogacar. En Cort en Yates maar heb mn twijfels of die nog wat gaan rijden.

Voor EF nu Hirschi en Laurance, hoe groot is de kans op een Philipsen, Trentin of Merlier bij EF? Welsford lijkt me klein aangezien de Giro drie dagen later start.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Voor BP heb ik voorlopig dit staan.

Cap1: Cosnefroy

Cap2: Matthews 

Cap3: Hirschi

Laurence

Turgis

We staan op 55%. Triestige boel m.a.w.

 

DennisdeMenniss

Zal ook nog wat interessante namen droppen voor de laatste 3 races..

Schachman

Vauquelin

Q. Hermans 

Gregoire

Aranburu

Dottema11

Met 97% en alle drie de wissels nog op zak goede kans om nog te stijgen. In eerste instantie was ik voor de Brabantse Pijl goed voorzien met Wellens en van Gils, maar het afhaken hiervan zorgt er wel voor dat ik sowieso 1 en misschien 2 wissels ga doen.

De enige wissel die sowieso vast staat is Skjelmose inbrengen. Voor de heuvels en met name BP dan nog 1 wissel en ik denk dat ik de laatste voor Eschborn achter de hand hou.

Voor BP/heuvels twijfel ik over Teuns, Hirschi en Cosnefroy. Iemand was advies?

Jan Janssens

Wat weten we over de punch van Ayuso (ifv Waalse Pijl)? Heb PCS wat afgelopen maar op eerste zicht nog niet echt een soortgelijke race gereden? In een grote ronde vind ik het wel moeilijk om dergelijke races eruit te halen (en vaak is dat dan ook een vluchter die wint), iemand specifieke rit toch gevonden?

Ecko

Ik weet niks over z'n punch.
Wel over die van de hier nog niet genoemde Woods. Vaak vaste waarde in het Ardense drieluik, maar is dit seizoen maar matig bezig. 

Voor de BP heb ik alleen nog Matthews, Kron en Turgis. Ik heb nog twee wissels en sta op 97,3%, maar er zijn zoveel kandidaten voor een topnotering in de BP dat ik m'n wissels dus liever nog even achter de hand houd.

1 2 ... 61 ... 72 73

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.